Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:46

Ik heb ooit eens een fiets gejat.
Ik heb irritante kinderen ooit luid vloekend de winkel waar ik werk uitgesmeten (niet letterlijk hoor :o)
Ik gooi sigaretten gewoon op straat.
Ik heb 1 keer, toen mijn hond op de stoep had gepoept, het niet opgeruimd
ehhh even denken hoor.
Ik heb een keer een oudere vrouw geweigerd mijn plek in de bus af te staan omdat ze het verschrikkelijk asociaal eiste en ik dat niet normaal vond.

op meer dingen kan ik u eventjes niet komen maar ik ben er van overtuigd dat er nog wel een aardig lijstje bij kan komen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:47

Axel_Clauw schreef:
MarJon schreef:
Met zn drieeen naast mekaar fietsen en dan als er een tegenligger aankomt niet aan de kant gaan :o Met gevolg dat die door de berm moet :o

Dan heb je aan mijn een verkeerde, want dan word ik asociaal en trap ik je gewoon van je fiets af :7 (niet bedoeld als bedreiging he haha, niet persoonlijk bedoeld :+ )

Ik zou ook gewoon stug doorfietsen, zijn jullie nou helemaal mal, met zen 3en naast elkaar, no way dat ik door een berm ga fietsen als er een fietspad is :')

concetto

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:49

Ik heb vandaag de juf van de peuterspeelzaal uitgescholden omdat ze mijn kind aan zijn haren trok.
Er ook bij gezegd dat ze de volgende keer even goed om zich heen moet kijken of er niet 1 van de ouders aanwezig is als ze nog eens zoiets wil doen.
Oh ja en toen meteen mijn beklag gedaan bij de overkoepelende organisatie! :j

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:51

concetto schreef:
Ik heb vandaag de juf van de peuterspeelzaal uitgescholden omdat ze mijn kind aan zijn haren trok.
Er ook bij gezegd dat ze de volgende keer even goed om zich heen moet kijken of er niet 1 van de ouders aanwezig is als ze nog eens zoiets wil doen.
Oh ja en toen meteen mijn beklag gedaan bij de overkoepelende organisatie! :j

Nou dat vind ik niet aosciaal hoor! Groot gelijk heb je, is ze helemaal gek geworden. Je blijft met je poten van andermans kind af, hoe vervelend ze ook zijn. Zelfs ik word er boos van en ik ken jou en je kind niet eens :')

concetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:53

Dank je! mijn kind wordt bijna 4 en is echt toe aan de grote school, dit mondt nog wel eens uit in vervelend gedrag!
Naar mijn mening moet je daarmee om kunnen gaaan als juf.
Maar ik ging echt tekeer als een viswijf...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 20:54

Juul schreef:
Haha leuk topic!

Ik ben nooit stil in een stiltecoupe simpelweg omdat ik die dingen die allergrootste onzin vind. Als je stilte wil moet je in een hutje op de hei gaan wonen :) De trein is een gemeenschappelijke ruimte, openbaar vervoer, het woord zegt het al.... Daarentegen vind ik het wel aso als je keihard gaat zitten bellen ofzo. Maar gewoon op normale toon praten moet absoluut kunnen. Je hebt namelijk mensen die vinden dat ademhalen in een stiltecoupe al te veel herrie maakt......

Verder kan ik even geen 'asociale' dingen van mezelf bedenken. Ik ben gewoon heel beschaafd O:) :')

nou sorry maar of je het wil of niet, het is en blijft een stiltecoupe en daar dien je je gewoon aan te houden :+ ik praat NOOIT in een stiltecoupe, ik bel niet, doe niks :n schaam me zelfs als ik word gebeld daarin :+ Ik zit vaak in een stiltecoupe omdat ik nogal vaak koppijn heb, chagerijnig ben etc, en dan heb ik geen zin in beppende mensen in mijn omgeving, maakt mij alleen maar prikkelbaarder, en daarom ben ik zo blij dat er wel een stiltecoupe bestaat en dat ik voor mijn stille reis naar huis niet in een hutje op de hei hoef te wonen :Y) Ik kan dus ook wel pissig worden als er mensen uitgebreid gaan banketstaaf of andere dingen doen die mensen kunnen ergeren in een stiltecoupe (denk aan fluiten, met een pen de hele tijd op de tafel rammen en dergelijke) :+

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 21:40

ik vraag me eigenlijk heeeel erg af waar jullie allemaal fietsen en niet langs elkaar heen kunnen :') Ik fiets ook genoeg maar heb eigenlijk nooit last dat ik er niet langs kan enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 23:35

Optiwolk schreef:
Peanutbutter schreef:
Dat is me eigenlijk nooit eerder gebeurt.. heb een lekker fel wagentje 8-)

En ik heb naar't schijnt 't soort wagen dat intimideert ...
Van horen zeggen :P

Ik denk dat wij elkaar best even niet tegenkomen ;)

Haha fantastisch :D gaan we gezellig achter elkaar aan rijden .. :Y) Ik ben gek op auto's mag ik vragen wat je rijd.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:04

Mijn muziek in de auto net iets te hard aanzetten... Eigenlijk altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:18

Vjestagirl schreef:
Jep. En k ben geen fan van sprinters. Helemaal niet omdat ik mezelf een nieuwe vaste plek heb aangemeten (ben nogal n gewoontedier) en ik dus iedere week, standaard, met 3 anderen zit. Afgelopen week 3 meiden die op hun telefoon knalhard muziek draaiden en zaten te praten in een taal die ik niet verstond, maar daarbij wel naar mij wezen en lachten...

Misschien is het voor jou eens tijd om je te laten testen voor autisme als ik je posts zo lees :P

Ik judge heel snel :') Als je een gouden naamketting hebt dan vind ik je al een kamper en alle tienermoeders vind ik domme prutsmutsen, etc :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:27

em_papillon schreef:
luxx schreef:
Ik word steeds triester naar gelang dit topic groeit met berichten van mensen die trots zijn op de nare manier waarop zij zich manifesteren. Schept wel veel duidelijkheid, dat dan weer wel.

Dit heb ik eigenlijk ook! Het begon met onschuldige grappige dingetjes.. en nu heb ik dingen dat ik lees van pff hoe kan je daar trots op zijn.

Inderdaad wel duidelijkheid.. nu snap ik wie al die irritante mensen op de weg of onderweg zijn..

ik denk niet dat de meeste mensen hier trots zijn op hun aso gedrag...
maar dat ze beseffen dat het eigenlijk best aso is wat ze doen..
stap 1 naar gedragsverandering: beseffen wat je fout doet!

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 00:39

Goh dat vind ik nou ook aso. Zon post. @anthea

Nou wat ik aan aso gedrag doe?
Ja zat.
Vooral op school. Ik heb een hekel aan die school dus alles valt perongeluk op de grond.
Ik heb moeite me aardig zijn tegen leraren en mede leerlingen.
Ik moet altijd mijn mening geven.
Ik ruim niet altijd de poep van min hond op. Zeker niet als meneer tien meter in het gras gaat in het donker. Ik vind het ook leuk om op dingen te tekenen op school.
De kinderen die in de buurt spelen krijgen regelmatig een scheldpartij over hun heen met nodige bedreigingen omdat ze mijn mentaal gehandicapte broertje pesten en steentjes tegen de ruit gooien. Of mijn hond weg willen jagen.

Ik ben geen aardig persoon. Ben ook niet gemaakt om mensen blij te maken en me mond te houden.
Of ka dat maak ik er zelf van.
Heb ook en mega arrogante kop maar daar kan ik echt niks aan doen. Als je me een aal kent ben ik heel aardig hoor maar anders zie je me wss aan voor een bitch die alles zegt. Of vooral in de klas ga ik daarmee flink te keer.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:00

Ach, puberteit zeg ik dan. :D

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:08

Haha ja dat is het grootste deel ook wel. Maar ook stress en de vreselijke situatie op school.
Vooral daar ben ik opeens heel asociaal. Voorderest valt dat heel erg mee. Ben niet zo opgevoed :p

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:17

Ohja. Ik ruim de poep van mn 2 honden ook nooit op.
Voornamelijk omdat erin de hele buurt welgeteld 1 zo'n prullenbak staat waar je dan je zakje in kan gooien (dus meestal moet ik dan een kwartier nog mn rondje lopen met 2 honden aan de lijn en met een beetje pech ook nog 2 vieze zakjes voordat ik die prullenbak tegenkom. niet bepaald wat je noemt handig)
En daarnaast poepen mn honden altijd aan de waterkant en om dat op te ruimen moet ik dan eerst het grasveld (wat tevens vol ligt met poep want niemand ruimt het op) overstekem, ja dahag!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:18

Aso gewoontes:

-Met uitgaan voor kruipen bij de bar, gaat het me niet snel genoeg gooi ik mijn vrouwelijke charmes in de strijd.
-Niet altijd even netjes in het verkeer..
-Ben te direct en eerlijk, en dat is achteraf gezien niet altijd even nodig geweest..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:43

Anthea schreef:
Misschien is het voor jou eens tijd om je te laten testen voor autisme als ik je posts zo lees :P

Heb k al gedaan, ik ben geen autist maar hoogbegaafd. Ik zie meer structuren, meer patronen en heb daarom een strakker 'raster' waarop ik me beweeg.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 01:48

Autisme en hoogbegaafd heeft veel raakvlakken.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 06:26

Jessicajoann schreef:
Goh dat vind ik nou ook aso. Zon post. @anthea

Nou wat ik aan aso gedrag doe?
Ja zat.
Vooral op school. Ik heb een hekel aan die school dus alles valt perongeluk op de grond.
Ik heb moeite me aardig zijn tegen leraren en mede leerlingen.
Ik moet altijd mijn mening geven.
Ik ruim niet altijd de poep van min hond op. Zeker niet als meneer tien meter in het gras gaat in het donker. Ik vind het ook leuk om op dingen te tekenen op school.
De kinderen die in de buurt spelen krijgen regelmatig een scheldpartij over hun heen met nodige bedreigingen omdat ze mijn mentaal gehandicapte broertje pesten en steentjes tegen de ruit gooien. Of mijn hond weg willen jagen.

Ik ben geen aardig persoon. Ben ook niet gemaakt om mensen blij te maken en me mond te houden.
Of ka dat maak ik er zelf van.
Heb ook en mega arrogante kop maar daar kan ik echt niks aan doen. Als je me een aal kent ben ik heel aardig hoor maar anders zie je me wss aan voor een bitch die alles zegt. Of vooral in de klas ga ik daarmee flink te keer.

Ach, ligt aan de stad denk ik _O-

Jessicajoann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 07:44

Jaa dat zou ook goed kunnen!
Gelukkig niet gekozen om daar m'n mbo opleiding te doen.
In Zaandam moet je haast wel arrogant of aso doen :p

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 07:52

Ik werk met (o.a. demente)ouderen die vaak scheetjes laten, en als ik er dan 1 moet laten ga ik gewoon vlakbij een scheten-latende cliënt staan. O:)

Verder ben ik best een sociaal meisje geworden. Alhoewel, ik wil ook nog wel eens mijn voet op het treinbankje tegenover me zetten. O:)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 08:31

Peanutbutter schreef:
Haha fantastisch :D gaan we gezellig achter elkaar aan rijden .. :Y) Ik ben gek op auto's mag ik vragen wat je rijd.

http://www.google.be/imgres?imgurl=http ... 29,r:3,s:0

Deze, maar dan in metallic zwart, geblindeerde ruiten en ook niet meer de basis'weg'bandjes meer. <3
Raar maar waar, een paar banden doet heel wat aan de uitstraling van een auto!

Omdat ik ook veel stad doe met deze auto, kan ik er toch wel vrij strak mee rijden. Wat natuurlijk niet altijd flink overkomt maar ach ... het is niet omdat ik met een grote auto rijd, dat ik niet pittig mag rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:31

x_D schreef:
Ojee dat word een lijstje.. :o
- Sta bekend om m'n 'dodelijke' blikken naar mensen toe
- Ik scheld enorm veel elke 5 minuten vliegt er wel een scheldwoord uit.
- Gebruik altijd eerst Ik, jantje en pietje ipv Jantje pietje en ik.
- Ik boer als een kerel. :7
- Kan ontzettend slecht tegen kritiek terwijl ik altijd kritiek geef naar andere toe,
- Negeer mensen waar ik geen zin in heb volkomen.
- Als iemand mij wat aan het vertellen is, is het antwoord ; uhu, ja weet ik, sorry. dus ook lekker irritant.
- En heb stiekem heel groot IK op m'n voorhoofd staan. :o
- Meeleven met andere mensen is ook niet m'n hoogste prioriteit
- En ik vind het soms nogal een beetje leuk als mensen vallen zich stoten, dan lach ik me helemaal rot

Sow dat was het wel dacht ik, maar voor de rest ben ik heus wel aardig :D

Zooooooo dit had ik kunnen vertellen. :') Dit ben ik echt.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:34

Saskiaatje schreef:
Expres met m'n vriendinnetje zoenen als ik vuile blikken krijg.

Dat vind ik eerder asociaal van de andere mensen. :)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:13

Wauw, wat zijn bokkers asociaal zeg :oo .
Ik kan me echt nergens in vinden? Misschien afspraken te laat afzeggen, maar verder ook niks.