Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. En iedereen heeft wel eens zo'n dag, dat hoort er nou eenmaal bij en is in jouw situatie alleen nog maar beter te begrijpen.
was. Maar het weekend was weer oké. Morgen weer naar psychologe, na een pauze van ongeveer 6 (?) weken. Voel nu al een kiezeltje in mijn buik die morgen waarschijnlijk is uitgegroeid tot een grote steen.
Ik ben het ermee eens dat er wel een psychologe moet zijn, maar misschien is degene die ik nu heb niet de 'goede' voor mij. Ik vind het ook heel lastig om dat met haar te bespreken als ik eerlijk ben. Zou morgen het liefste aan haar vragen of zij het ook een goed idee vind om te stoppen met de sessies.
)
). Het geeft inderdaad een soort 'overzicht' ofzo, als ik dingen kan opschrijven. Soms zie ik ook in een keer een bepaalde logica (of juist totaal geen logica
) als ik iets aan het schrijven ben. Geeft een soort 'rust' waardoor ik ook savonds beter kan slapen ipv liggen woelen en denken!
We stoppen met de sessies. Het was eerst nog niet helemaal zeker, na vandaag met haptonome gebeld te hebben weet ik het zeker. We stoppen.
). De sessies hebben vanaf het begin af aan al niet gelopen. Toen hebben we ook op zo'n punt gestaan: wel of niet beginnen? Toen heb ik ervoor gekozen om het gewoon te proberen. Alleen blijkt nu dat het gewoon niet gaat. Dat ligt voornamelijk aan mij en waarschijnlijk niet direct aan haar.

Ik heb zelf een beetje het idee dat heel veel mensen meelezen, maar er ook heel veel niet zo goed weten wat ze moeten posten, terwijl ik eigenlijk met alles blij ben en er kracht en steun uit kan halen
) maar het gevoel is alweer afgezakt. Ben mezelf ook helemaal vol aan het plannen om maar zo min mogelijk tijd over te hebben om erover te gaan piekeren en na te denken. We hebben normaal sessies om de 2 weken (wat 'goed' is), maar deze keer zit er gewoon 3,5 week tussen. En dat...is echt te lang voor mij. Eigenlijk moet ik dat aangeven bij haar, maar dat durf ik niet zo goed. Misschien wel als ze er zelf over begint, maar omdat uit mezelf tegen haar te zeggen is wel erg moeilijk.
)