C'est une belle histoire

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:58

Lins_Vetra schreef:
Is er al een nieuwe zwijmel update??? Of zit 'ie nog in 't buitenland. Uhm.. buitenland zit 'ie toch al.. Voor Ettisel dan.. Maar je snapt het wel :+

Helaas je zal nog even geduld moeten hebben (en ik ook -O- ). Zie hem van het weekend pas weer. Zal hem zeggen dat wederom een update wordt verwacht. Hoewel hij dat zelf ook wel zal zien.

En frozenstar, We zullen jullie niet vervelen met onze privézaken ;) .

hyppolyte

Re: C'est une belle histoire

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 22:07

Update, wij willen een update, wij willen een update *\o/*

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 10:15

Ja.. Weekeinde is weer voorbij... komt u maar!! *\o/* :D

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 17:17

wegens ontzettend druk weekend is het er nog niet van gekomen mijn wekelijkse update te schrijven, ik probeer het deze avond te doen als ik niet opeens telefoon zou krijgen die wel eens lang zou kunnen duren. Gisteren is alweer zo lang geleden....

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:29

_O- _O- OMG TEILTJEEE :r

:D

Edit: geintje natuurlijk, ben benieuwd naar de update!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:02

Dat telefoontje schort je dan maar even op tot na de update hoor >;)! WE NEED OUR SHOT!!!!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 20:42

Loetjebollekezoetje

Het is ondertussen maandag avond, iets later dan verwacht begin ik aan mijn verslag. Ik moet eerlijk toegeven dat ik gisteren letterlijk uitgeput was en dus niet meer aan de wekelijkse update ben begonnen. Ergens ook een protest tegen de mensen die nu verwachten dat ik wekelijks een update ga schrijven :-p

In ieder geval, vorige was een zware week. Een week heb ik in Parijs gezeten, opleidingen gevolgd voor mijn nieuwe job die ik begin januari ben aangegaan en een wereld die ik (nog) niet ken. Een week lang hebben ze mijn hoofd volgepompt met de meest onmogelijke dingen en vrijdag thuis gekomen zo moe als ik ook groot ben. Omstreeks 21u30 was ik eindelijk in Opwijk, de dochter in haar bed en het weekend kon starten. We zouden bellen en naar goede gewoonte raken we niet uitgepraat. Het omstreeks middernacht als we eindelijk besluiten er een eind aan te breien. Maar ik weiger nog steeds pertinent de lijn in te hangen, dat laat ik bewust aan haar over. Eerder deze week was het me ook gelukt vanuit Parijs de lijn open te laten nadat ik met collega zou gaan eten. Hoe lang ze nog in het niets heeft geluisterd weet ik niet. Maar ook vrijdagavond heb ik haar nog een zachte nacht gewenst, hebben we afgesproken op ons strand en liet ik dus de lijn open.

Zaterdag word ik zoals gewoonlijk wakker met een dochter naast me, die me eraan herinnert dat ze vandaag opnieuw naar de paardrijles mag gaan. Vaste afspraak om 10 uur. De les begint, en ik ben al het wegdromen naar wat het weekend zal brengen, dat ik eindelijk mijn liefje / knapperd / knippertje / kip / muts / babe / wijf / … (schrappen wat niet van toepassing is) zal terugzien. Terug naar de les. Jade heeft het nog steeds moeilijk met draven en bedenk bij mezelf dat ik ze deze middag wel even op Boy zal zetten met de mijn dressuur zadel erop. Die heeft een lekker diepe zit en zal Jade er zo wel uitkieperen als ze blijft doorzitten.

Na de les ga ik richting huis, maar moet wel nog een paar boodschappen doen. Snel langs de winkel om alles in huis te halen voor het weekend. Eten zou zij maken vandaag, trots als ik ben denk ik aan vorige week. Ze vond het lekker, maar wat zal zij bekokstoven? Ik heb er geen idee van. Ik doe dus de boodschappen voor de komende dagen. Daarna snel naar de bakker. Ik zou voor het dessert zorgen. Javanais lust ik doodgraag. Ettesil maakt graag taarten, dus ik moet ze die taart laten proeven, dan kan ze die ook maken (hadden we al eens besproken). Niet wetende of ze het lekker zou vinden neem ik veiligheidshalve nog een ander gebakje mee. Jade kiest bewust voor de flan brezilien.

Ik kom eindelijk thuis, maar heb mijn liefje nog niet gehoord, ze zou me nochtans iets laten weten als ze zou vertrekken. Opeens een sms, binnen 15 min ben ik er. Mijn hart gaat sneller en de adrenaline gaat de bloedstroom in. Ze komt aan, en Jade opent de deur. Een omhelzing en een super kus is de begroeting. Ook Jade ontbreekt er niet in. Iets later, na de verhuis, vertrekken we richting manege.
Boy heb ik ook een week niet gezien. Maar wat heb ik een zalig gevoel. Alles wat me dierbaar is heb ik bij elkaar. Dochter, liefje en Boy. Mijn dag is gemaakt. De rust daalt zo over me heen. Boy zal wel even moeten werken vandaag en er zal gereden worden. Eerst longeren, dan gaat Jade erop. Al vrij snel heb ik door dat het toch niet is wat het moet zijn. Ik roep er Franky even bij (trainer) en hij neemt over. Blijkbaar heeft Boy een vrij dominante dag en probeert al snel over te nemen… Jade wordt al vrij snel van het paard afgehaald en Boy wordt kordaat op zijn plaats gezet. Ik besluit dan maar even te rijden en ook ik voel al vrij snel dat het niet is wat het moet zijn. Eens kwaad maken en tonen wie de leider is. Daarna gaat het iets beter, maar ik voel wel duidelijk dat hij er niet zoveel zin in heeft vandaag en ik moet ook wel zeggen dat het bij mij ook niet zo best lukte. Waarschijnlijk heeft hij het wel van mij over genomen. Maar ik beslis wanneer ik stop met rijden en doe nog even verder. Mijn liefje heeft deze morgen op haar (verzorg)paard gereden en ook nog gesprongen met een pony van iemand bij haar op de manege. Ik vraag of ze even wilt rijden maar ze heeft er geen zin in. Misschien na les van vorige week.. wie zal het zeggen ;-)

We gaan opnieuw naar huis. We zetten ons makkelijk in de zetel en genieten van elkaar, praten nog even bij voor ze aan het eten begint. Ik dacht dat ik wel iets kon koken, bij deze is bewezen dat ze het duidelijk beter kan dan ik. Dit wil niet zeggen dat ik niet meer zal koken, maar je moet je meerdere kennen als het daarop aankomt. Ik heb ook mijn kwaliteiten. Ik kan met een motor rijden, ik ben goed in tafel voetbal en nog wel een paar dingen… maar verdikke als de liefde van de man door zijn maag gaat… please give more!! (recept is waarschijnlijk wel bij haar verkrijgbaar). Na het eten is het tijd voor dessert en zet ik dus de javanais op tafel. Ergens heb ik de ijdele hoop dat ze het niet zal lusten en mij dus het tweede stuk zal geven. Tenslotte heb ik nog een 4de gebak gekocht en dat moet op. Zoveel geluk heb ik echter niet en ze vind het (spijtig) genoeg wel lekker. Het 4de gebak eten we dan maar samen op. Ondertussen is het omstreeks 10 uur. Mijn dochter had allang in bed moeten liggen.. De rest van de avond is zoals gewoonlijk prive.

Zondag wakker worden. Deze nacht is Jade ons opnieuw komen vergezellen. Ik moet mijn dochter die gewoonte afleren. Het is een misgroeide reactie op mijn vorige vriendin. Jade kon zo niet overweg met haar en had de leuke gewoonte bij mij in bed te kruipen en haar eruit te duwen. Dom zijn ze zeker niet. Deze keer heeft ze wel mooi op de deur geklopt voor ze onze slaapkamer is binnen gekomen. Ze had me trouwens al gezegd dat Ettesil heel leuk vond en wou dat Ettesil altijd zou komen. De klik tussen die twee is er zeker.

Ik moet naar de bakker want ik had gisteren besteld. Bed uit en snel naar de bakker. Boterkoeken met rozijnen, croissants, chocolade koeken en korndinges pistolets had ik besteld. Tegen dat de dames naar beneden komen staat het ontbijt op tafel mits de nodige schoonheidsfoutjes (kaas stond nog in de frigo, jam in de kast, …) maar ik moet mijn handelsmerk niet ontkennen. Na het ontbijt, het is al zo ongeveer middag, moet Jade afgezet worden bij haar mama. Het is haar week en wij moeten naar een babyborrel. Mijn beste vriend is enige tijd geleden papa geworden. Het is vuurdoop. Maar het gaat haar zonder enig probleem af. Ze is een vlotte middag en als snel raken we aan de praat met iedereen. Guy, voor de mensen die Biezebaze kennen, maakt ons aan het lachen met een super verhaal van zijn dochter en een dansoptreden dat ze moet doen voor school. Het is een klasoptreden en blijkbaar hebben ze een voormalig song festival lied die ze moeten instuderen waarbij hij de dansjes mag voordoen aan alle mama’s… vriendelijk vraag ik hem waar we moeten zijn, maar dat laat hij liever niet weten…
Omstreeks 5 uur gaan we opnieuw richting Brussel, Jade afzetten bij haar mama opnieuw gaan afzetten want ze was na 5 minuten beginnen wenen dat ze liever met papa zou meegaan. Zo heeft Ettesil ook maar eens gezien waar ik vroeger woonde. Ondertussen een scheve opmerking gekregen van de ex vrouw natuurlijk. Dat was niet te vermijden. Eens we opnieuw thuis zijn beseffen we beiden dat het weekend maar weer eens op zijn einde is gekomen. En dat doet pijn. Ik wil ze niet laten gaan en bedenk wel 100 manieren opdat ze zou blijven. Ik denk dat ik tegen volgende week handboeien, een ketting, noem maar op in huis haal en ze gewoon opsluit ofzo.

Tegen half tien moet ze er echt vandoor. Zij staat altijd vroeg op om naar kantoor te gaan.. Ik ben zo doodop dat ik besluit nog even te wachten met de update te schrijven… maar bij deze is hij er ik hoop dat jullie er ook van genieten net zoals wij van ons weekend hebben genoten.
Volgende week is het valentijn. Ik weet dat ze eigenlijk niet meedoet aan valentijn.. maar ik wel, is dat geen brute pech voor haar. Misschien komt er volgende wel opnieuw een update. Hoewel, zondag vertrek ik opnieuw naar Parijs.

Andere update… deze week zijn wij eigenaars geworden van heuse Ford Mustang cabrio. Jaarlijks ga ik op reis naar Amerika en mijn vrienden daar hebben een super auto gevonden voor ons als we dit jaar opnieuw op reis gaan.

Voor de geïnteresseerden die biezebaze eens willen horen:
http://www.youtube.com/watch?v=MQyEsBl8f-4

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 20:58

jeuj! :):) *gaat lezen*

Zo, ik ben weer bijgelezen, het klinkt weer helemaal prachtig, ik begreep al dat er plannen zijn voor de mustang :')! Ik vind het echt zo leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben, hoop ook echt dat jullie net als in het sprookje, lang en gelukkig moge leven!!!

Enneh, die updates zijn natuurlijk niet verplicht, maar wel zeer gewenst ;).

Nou, gaan jullie maar weer verder van elkaar genieten <3 <3!

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:41

Leuke update weer!! :D

En nee, het is zeker niet verplicht, maar jij hebt altijd van die zwijmelverhalen.. Heerlijk :D

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 09:57

Jaaaaa leuk! Weer een goed begin van mijn maandagochtend!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 10:15

liefhelietje schreef:

ik weet natuurlijk niet hoe het zit in Nederland, maar bij ons is het ondertussen al dinsdag :o :(:)

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 10:24

Zo verslaafd zijn ze al. Dat ze denken dat het maamdag is als jij je update plaatst. :D

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:11

LawBoy schreef:
liefhelietje schreef:

ik weet natuurlijk niet hoe het zit in Nederland, maar bij ons is het ondertussen al dinsdag :o :(:)

Oja -O-

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:11

Ettesil schreef:
Zo verslaafd zijn ze al. Dat ze denken dat het maamdag is als jij je update plaatst. :D

:')

Joets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:23

Oeps, op m'n vrije dag in 1 ruk dit topic uitgelezen..
*kijkt verbaasd om zich heen*
De zon schijnt, het is bijna half 12, ik heb honger, ik moet nog douchen, ik moet zo weg...
Eehhh?

Ontzettend mooi verhaal, heel veel geluk samen!
*gaat zich nu haasten*

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:36

je schrijft mooi, fijne romance...

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 12:57

Joets schreef:
Oeps, op m'n vrije dag in 1 ruk dit topic uitgelezen..
*kijkt verbaasd om zich heen*
De zon schijnt, het is bijna half 12, ik heb honger, ik moet nog douchen, ik moet zo weg...
Eehhh?

Ontzettend mooi verhaal, heel veel geluk samen!
*gaat zich nu haasten*

:')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 13:34

Ettesil schreef:

welke dag liefje? <3

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 15:56

_O- :'), blonT momentje Li?

_O- _O- _O- :')

Ettesil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:24

Das best moeilijk vanaf je telefoon hoor! Dan staan die lettertjes veel te dicht op elkaar...

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:46

of jij hebt te grote vingers voor je telefoon....

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 17:47

Mooi weer <3

Haha Liset te grote vingers voor een telefoon? Dan staan de vingers echt totaal niet in verhouding tot de persoon :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 00:23

Whahahaaaa, inky heeft een of andere freakshow in haar hoofd "The Woman With The GIANT FINGERS!!!" _O-

Maarreh, het komt vast door je nieuwe telefoon, uhuh :j :').

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:42

Ik zat het gisteren op school met een grote grijns te lezen, vraagt vriendinnetje wat ik lees :P. Dus ook ff mee gaan lezen en ook zij zat met een smile te lezen ;). Prachtig verhaal weer!

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 16:28

Sting schreef:
Ik zat het gisteren op school met een grote grijns te lezen, vraagt vriendinnetje wat ik lees :P. Dus ook ff mee gaan lezen en ook zij zat met een smile te lezen ;). Prachtig verhaal weer!

leuk 8-)