Toen ik vanochtend helemaal alleen wakker werd in bed
Kipje39
Geplaatst: 11-01-11 17:07
Van al die k*t instanties die niet weten wat ze moeten doen, en 2 zaken door elkaar halen waardoor jij de hele wereld af kan om alles weer recht te trekken!!!!
De ex van mijn broer die op slinkse wijze (lees: door met mijn zusje af te spreken) hier is gekomen om broerlief op zijn flikker te geven Get a life...
Ik zit 27 dresses weer eens te kijken. Waar het eerst een heel leuke film was, komt ie nu toch iets te dicht bij huis... kan wel janken. Maar moet hem af kijken!
Oh dat ken ik Vriendinnetje maakte de fout om te denken dat ik het opbeurend zou vinden 'omdat hij goed eindigt!' Stomme rot film, heb een hele zak pinda M&M's zitten opeten terwijl ik die eigenlijk niet lust.
Nummus
Geplaatst: 11-01-11 18:18
Tja mij is er ook eentje weggekaapt, eigenlijk precies hetzelfde als in de film alleen is het kind er niet mee getrouwd, maar goed. En zij vertelt me er ook alles over. Dus nu ontwijk ik haar.
Ashley5
Geplaatst: 11-01-11 18:19
Dat mijn moeder na zoveel beloftes alweer geen fulltime contract krijgt en wij dus niet kunnen verhuizen. En dat terwijl wij het zo graag willen! We zouden dan een appartementje voor mij in de schuur maken en de paarden zouden heerlijk achter kunnen staan...