Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biancaa schreef:wij zijn zelf degene die heel luidruchtig zijnOnze onderburen destijds zeiden gewoon "goh jullie hadden het wel gezellig he gister" en "dat bed he, zijn jullie er al doorheen gezakt"... Ach dan hou je jezelf weer ff in
![]()
Nu slapen we op zolder en het bed staat aan de kant van de buurjongen die alleen het in weekend thuis is, nu slapen mn kids onder ons, hm gelukkig slapen die door
goldynf schreef:orienta schreef:erg zeg!
als je buurman ziet dan een opmerking maken in de trant van ik hoor allemaal rare geluiden steeds snachts heeft u daar ook last van?
hmmmmmmm moet ik wel ff moed voor verzammelen hoor:=
ooo t is echt niet leuk en vaak hebben ze dr na ruzie..... je zou denken dr voor
Eydis schreef:Wat een topic!![]()
Hier geen luidruchtige buren maar in het studentenhuis waar mijn vriend woont is het elke keer feest![]()
Ik was een keer in Valkenburg in een hotelletje met mijn vriend en daar hadden we een soort balkonnetje voor onze kamer, waar anderen overeen konden lopen naar de andere kant van de gang met kamers. S'nachts wordt ik wakker van gekreun en schaduwen in de kamer...bleek er een stelletje op het bankje voor onze kamer op het balkonnetje bezig te zijn (net niet de kamer gehaald denk ik)!
![]()
Maar doordat de wand heel dun was en een heeel dun raam had konden we live meegenieten van alles...
![]()
Dat ging een tijdje zo door en de volgende ochtend vonden we op dat bankje haar oorbel. Bij het ontbijt heeft mijn vriend die aan zijn tas gehangen, nou we wisten meteen wie de dader was, wat een rooie boei!![]()
maXcomX schreef:Floortje88 schreef:hahahahha![]()
wat een verhalen!!
Ik ken het ook, woon al 5 jaar in studentenhuis
Heb ik jaren in gewoond... Maar denk maar niet dat je er van af bent als je in een flat of zo gaat wonen.