Ik wil iedereen vanmiddag, en de daaropvolgende periode heel veel sterkte en kracht toewensen met het verwerken van dit verlies. Neem de tijd, praat erover en wees er voor elkaar.
Wat een prachtig weer. Het weer waar Fenneke van hield en waar ze zoveel foto's van heeft gemaakt. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte wensen vandaag. Ik denk aan jullie.
Geaa
Geplaatst: 17-12-10 12:22
Kippevel omslaat je lichaam.. Woorden schieten tekort..
Je mag trots zijn op jouw moeder, en haar trots verder dragen! Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen en kracht. Heel veel kracht.. Vooral je vader en jou, familie en vrienden!
Heel veel sterkte vandaag en de tijd die nog komen gaat
Buitenzorg
Geplaatst: 17-12-10 12:56
Vanaf 40 km voor Utrecht hebben wij besloten om te draaien. Zijn vanochtend vertrokken om half 9 en hebben nu al ruim 3 uur gedaan over een stuk waar je normaal een uur over doet. Als de wegen vrij zouden zijn komen we al te laat aan. Het is vanaf hier nog 2,5 uur, met dit weer dus het dubbele.
Vind het heel erg, maar temidden van een bijna heuse sneeuwstorm is het niet verantwoord om verder te rijden.
Iedereen die wel gaat heel veel sterkte en rij voorzichtig!!!!
Jeetje buitenzorg, dat is vervelend! Maar denk aan je eigen veiligheid!
Rinske
Geplaatst: 17-12-10 12:59
Hier brandt een kaarsje. Ook ik kan er helaas niet bij zijn (longontsteking), maar in mijn gedachten ben ik bij Fen, en iedereen die vandaag op deze zware dag afscheid van haar moet nemen. Vooral Marije en Ben, heel erg veel sterkte, ik denk aan jullie.
Veel sterkte met het verlies aan de nabestaanden. I kkende haar niet persoonlijk,maar als ik de steun betuigingen hier lees,moet ze wel een erg bijzonder persoon zijn geweest.