Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

McThirsk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:39

Mayo schreef:
Tuttebel die mee wil rijden :? Heb ik een post gemist? :?

nee hoor, zij zit in het verkeerde topic haha

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:40

Het is je vergeven, de basis is wel ongeveer hetzelfde geloof ik :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:41

Haha, ik zat met mijn gedachten in het topic van "Ben ik jaloers, of houd hij geen rekening met mij" .. ;)

Loose

Re: Vriend houdt zich totaal niet aan tijd/afspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:54

ts, hoe is het nu met je? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 01:25

Loose schreef:
ts, hoe is het nu met je? :(:)

Dat vroeg ik ook al.. maar misschien is TS afgeschrikt van de reacties hier of is ze bij haar moeder die geen internet heeft of ze ligt in het ziekenhuis? Hoop wel dat we nog een reactie krijgen om te weten dat het ok gaat met dr..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 02:24

winnie03 schreef:
We hebben er in de loop der tijd al meerdere malen over gepraat. Maar ik zie de effecten er dus niet van terug. Wat ook zo vervelend is is dat hij het ook nog zo weet te draaien dat ik altijd het gevoel heb dat ik te claimend en te veeleisend ben door simpelweg te vragen hoe laat hij ongeveer thuis zal zijn...

Jij typt hier hoe ik me nu voel, heel verhaal maar het is net uit met mijn vriend , sinds gisteren, hij heeft me bij de strot gegrepen vant weekend in dronken bui,
Maar dat is bijzaak, nu ik dit lees denk ik verdomme suus jij hebt ook over je heen laten walsen, doen wat hij wil doen , wanneer hij dat wil doen en anders tja maakt hem het uit hoe laat ie thuis komt.

Zo weten te draaien dat ik cleam enz , maar dan zeggen dat ik hem een schuldgevoel aanpraat.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 02:26

winnie03 schreef:
We hebben er in de loop der tijd al meerdere malen over gepraat. Maar ik zie de effecten er dus niet van terug. Wat ook zo vervelend is is dat hij het ook nog zo weet te draaien dat ik altijd het gevoel heb dat ik te claimend en te veeleisend ben door simpelweg te vragen hoe laat hij ongeveer thuis zal zijn...

Jij typt hier hoe ik me nu voel, heel verhaal maar het is net uit met mijn vriend , sinds gisteren, hij heeft me bij de strot gegrepen vant weekend in dronken bui,
Maar dat is bijzaak, nu ik dit lees denk ik verdomme suus jij hebt ook over je heen laten walsen, doen wat hij wil doen , wanneer hij dat wil doen en anders tja maakt hem het uit hoe laat ie thuis komt.

Zo weten te draaien dat ik cleam enz , maar dan zeggen dat ik hem een schuldgevoel aanpraat.
En indd ik had bij heeeeel veel dingen en ook dit ding niet het idee dat ik hem bereikte en hij er wat aan zou doen , ik zag misschien een weekje effecten terug van wat ik hem vroeg (kom mij eens een kus brengen i.p.v dat ik altijd naar jou pc moet lopen) en dan hield het op.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 04:21

winnie03 schreef:
Ik weet nooit precies hoe hij zich voelt. Hij is het gesloten type wat nooit een eigen mening heeft, althans, hij heeft hem wel maar zal het niet uiten, zelfs niet na aandringen. Ik was gisteravond zo beroerd dat ik niet de kracht had om erover te beginnen. We zijn meteen naar het ziekenhuis gespoed en daarna ben ik in een soort coma beland door de morfine. Vanmorgen is hij om 8 uur vertrokken om te werken dus er is nog geen woord over gesproken. Helaas ook geen spontane spijtbetuiging van hem uit.

In voorgaande situaties laat hij nooit merken ook maar enigzins te begrijpen wat mijn probleem is. Het antwoord is altijd hetzelfde, namelijk: 'jaahaa, ik heb toch sorry gezegd. Ik heb nu geen zin om het erover te hebben, ik ga daar niet op in nu. Ik ben er nu toch?!' Tja,..

Weer hele zware herkenning

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 04:32

Liedje schreef:
Wat ontzettend lastig Bernadet... :\
Ik zou toch een keer een goed gesprek proberen te voeren. En hem dan niet laten weglopen, absoluut niet. Hij heeft je gewoon gigantisch laten zitten en dat doet pijn... Laat hem dat maar inzien.
Heel veel beterschap. :(:)

Dit soort mannen, veranderen niet , ook al doen ze je pijn. Je kunt janken, je kunt rustig toespreken, je kunt schreeuwen.... echt ik heb geleerd.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 05:09

Ninx schreef:
Wordt eerst maar beter... dit kan wachten.

Mensen maken de dingen 'die er wel zijn' in hun hoofd vaak mooier als tegenwicht voor de zaken die 'ontbreken'.
Er zal een moment komen dat je die plussen en minnen objectief kunt zien, en ineens kom je dan tot de schokkende ontdekking dat de plussen niet zo overweldigend zijn.
Voor hem een gemis dat hij niet weet/ voelt hoe het is om onvoorwaardelijk lief te hebben, te steunen, te verzorgen wanneer dat nodig is, echt diep houden van iemand... Maar dat kan jouw zorg niet zijn, jij weet het namelijk diep van binnen wel... en er zal iemand zijn die dat net zo goed weet als jij. Dat komt vanzelf.

Mensen kunnen heel lang leven op een liefdesmaal van water en brood, maar wat is het pijnlijk wanneer je jaren verder (met iemand anders) ontdekt wat je al die jaren hebt gemist, een goed gevulde tafel... met voor- hoofd- en nagerecht ;-) .... we kunnen onszelf echter goed voor de gek houden en ons vastklampen aan al die kleine positieve snippertjes... want dat zijn het: snippertjes.

Die woorden had ik onwijs nodig |(
Ja het klopt ik kan niet slapen en neem dit topic door... lastig ineens alleen in bed.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 05:35

Laura82 schreef:
hunter87 schreef:
ik zit in hetzelfde schuitje als jou! maar morgen ''pak ik hem terug'' om het maar zo te zeggen. hij heeft het ook totaal niet in de gaten dat het mij super irriteerd.
morgen is zijn nichtje jarig. hij heeft om 10 uur afgesproken om daar te zijn. ik ga hem ophalen, rond kwart voor 10. nou denk je toch niet dat ik er om kwart voor 10 ben he... het is niet zn hele belangrijke afspraak om morgen daar op tijd te zijn, maar misschien ziet hij dan iets in dat het mij irriteerd, miss gaat hij dan nadenken. miss ook zo iets doen als je weer een beetje opgeknapt bent?

Sorry, maar dit vind ik eerlijk gezegd dan weer een beetje kinderachtig... Dan ben je net zo erg bezig. Wat is er met praten gebeurd?

"Wat is dat, praten".

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:25

@S_uus: misschien is het in het vervolg handig om al je berichten in 1 bericht te posten.

@TS: hoe gaat het onderhand met je? Voel je je al wat beter? :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 12:15

TS is vanmorgen nog online geweest, hopelijk reageerd ze ook even een dezer dagen. Ben benieuwd hoe het met haar is..

@ S_uus: Jij ook sterkte!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 12:30

Dank je MF , gisterenavond voelde ik me ff sterk en vannacht maar nu gaat het weer ernstig achteruit.
Daphne excuses. ben te kapot om ergens over na te denken..

Ts ik wil ook weten hoe het met je is, of je al beetje bent opgeknapt en hoe het staat met je 'vriend'.

Blabla1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 15:16

Ik denk dat Ts hiern iet meer gaat reageren na allemaal die felle reacties ..

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:32

Kon dat uit haar Posts niet opmaken.

winnie03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 00:40

Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb de afgelopen dagen even bewust afstand genomen van het hele gebeuren omdat ik alleen maar zieker door, vermoed ik, stress.. Ik ben nu een paar dagen even onafhankelijk van jullie na gaan denken en dat heeft me wel goed gedaan denk ik. Ik voel me in ieder geval fysiek een stukje beter :)

Even een korte update. Afgelopen dinsdag verschrikkelijk ruzie gekregen waardoor hij het spontaan uitmaakte. Ik ging erin mee omdat ik dat natuurlijk ook al een tijdje overweeg. Toen kwamen de spijtbetuigingen en verhalen en verontschuldigingen ineens in overvloed. Ik laat me altijd te makkelijk overhalen dus ik ging er wederom in mee. Hij beloofde beter en ik gaf het nog een kans..

Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 00:48

TS ik heb spijt van mijn quote's vannacht maar ik putte in die teksten gewoon kracht uit ..
Dus sorry van het verpesten van je topic...

Iig vind ik het heel goed van je dat je even buiten bokt om bent gaan nadenken, even voor jezelf denken zonder bokt mensen met hun meningen, die meningen zijn niet slecht maar toch verstandig om zelf na te denken.

Waarom maakte hij het uit ? Omdat je net als ik bij mijn vriend/ex te dichtbij kwam? En hem het te heet onder zn voeten werd? Dan issie zwak of moet leren zichzelf te vinden en te praten net als mijne.

Qua die verontschuldigen , tja daar heb ik ook last van, dat hij mij ineens bij me strot greep vergeef ik hem, dat ik het niet meer zag zitten vergeeft hij mij, na mijn gevoel niet .

Toch wou ik het nog een kans geven en doorgaan, ik heb hem ook GENOEG kansen gegeven, elk ander meisje was naar 1 blauw oog al weg geweest, ik niet , ik beschermde hem door te zeggen dat het blauwe oog door mn pony kwam en niet door hem.

Als hij zich, na een fikse ruzie , met uitmaken van beide kanten, nog niet beseft dat hij nu (ook al is het maar voor 1x) eens op tijd moet zijn, ts, dan LAAT MAAR, en ajuh...

:(:)
wat weet je

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:34

Heel goed dat je ervoor hebt gekozen om te herstellen en bokt even te laten voor wat het was.
Ik snap ook zo goed dat je hem nog weer een kans gegeven hebt en vraag me serieus af of je dat niet nogeens zou doen, je houdt van hem!
Toch blijf ik bij mijn 1e standpunt, hij verandert niet..

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:39

Al wat van je vriend gehoord?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:41

Snap dat je stress kreeg, ook de verwijzingen dat het aan jou lag zullen je niet veel goeds hebben gedaan.
Wat vreselijk voor je om zo behandeld te moeten worden. Hoop dat je jou kracht terugvindt en in eerste geval weer beter wordt.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:44

Hoi TS gaat het met je gezondheid al wat beter en heb je een plaats waar je heen kunt?
Als dat zo is zou ik opstappen.

EstherMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 11:14

winnie03 schreef:
Nu, zaterdagavond half 1 geweest. Hij zou om half 11 thuis zijn van vrienden zodat we nog iets konden doen samen. Echter nog steeds geen spoor.. Telefoon staat uit,Ik denk dat ik het wel weet...

De boodschap is duidelijk... Hard, maar wel de waarheid!
Sterkte ermee..

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:07

winnie03 schreef:
Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik heb de afgelopen dagen even bewust afstand genomen van het hele gebeuren omdat ik alleen maar zieker door, vermoed ik, stress.. Ik ben nu een paar dagen even onafhankelijk van jullie na gaan denken en dat heeft me wel goed gedaan denk ik. Ik voel me in ieder geval fysiek een stukje beter :)

Even een korte update. Afgelopen dinsdag verschrikkelijk ruzie gekregen waardoor hij het spontaan uitmaakte. Ik ging erin mee omdat ik dat natuurlijk ook al een tijdje overweeg. Toen kwamen de spijtbetuigingen en verhalen en verontschuldigingen ineens in overvloed. Ik laat me altijd te makkelijk overhalen dus ik ging er wederom in mee. Hij beloofde beter en ik gaf het nog een kans..

Och liefje.. Diep in je hart weet je het ook wel.. Be strong!
Als praten er niet meer inzit, is het maar beter om er helemaal afstand van te doen, van hem, van alles.. Jij hebt je best gedaan, hij wilt niet praten.. In feite kun je de antwoorden zelf al invullen. Sterkte! En als je het nodig hebt, je mag mij altijd PB'en!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:42

Wat een l*l de behanger zeg.
Ik snap dat je in een lastig pakket zit, maar als ik jouw was, dan zocht ik een andere woonruimte of ging (tijdelijk) terug naar mijn ouders.
Dit leven is toch niks zo. Continu onzekerheid.
Zelf altijd op de laatste plaats staan.
Zo iemand houdt niet echt van je, die gebruikt je alleen maar.
En als jij dan eens wat hebt, dan is het alleen maar lastig.

Heel, heeeeel veel sterkte :(:)