Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Skygirl schreef:Citaat:Opnieuw bewerken en doorsturen of een andere foto uitkiezen!
Wil ze nu dat jij hem gaat bewerken?!Dat ze ook nog eisen gaat stellen (of een andere foto uitkiezen!) op dit punt.

)
Als ze je geld niet teruggeeft.

Je kunt dan wel gaan bewerken maar het meeste moet toch van de foto zelf komen, niet van de bewerking... 
Maar echt, met wat hulp van mensen die hem vasthouden of aandacht trekken en ik krijg ze ook nog wel gemaakt
En gewoon geen (bruikbare) actiefoto's terwijl dat net hetgeen is waar je naar uitkijkt ....
Ik begrijp wel dat het niet altijd makkelijk is om de juiste belichting te hebben etc. etc., maar van iemand die beweerd zoveel met fotografie bezig te zijn verwacht je wel dat het kan ... De vorige fotograaf kon toch de juiste belichting vinden
(herinner me toch niet dat het toen opviel dat hij ineens witte manen had). Op deze foto's is het gewoon een heel donkere pony met zowat witte manen, terwijl hij gewoone en vos is met gelige manen .. Dus de pony lijkt niet eens op mijn pony
)
).
(met uitzondering dan van fotografen à la Femke, dat is gewoon een klasse apart
).
Ik fotografeer nu een half jaar in RAW en het is echt een hele uitvinding, de 2 jaar dat ik in JPEG heb geschoten valt opeens in het niets 

Kon leuke andere dingen met dat geld doen...
Moest daar geen gehoor aan komen dan weet je binnenkort wel over wie het gaat en hoe de foto's eruit zien, daar zijn we mee bezig

, heb meteen ook nog extra uitleg & info gehad over de producten die ik gekocht had
). En dan kost het mij een paar euro extra (lang verhaal) om het foute terug bij haar te krijgen, maar dat maakt mij dan totaal niet uit, omdat de persoon gewoon vriendelijk is gebleven en gezegd dat ze zich vergist had en het meteen wilde oplossen enzo. Is dan toch prima?
) maar het enige wat ik heb zijn de kleine formaten, met copyright op .. dat schiet natuurlijk niet op

Die bewerkte foto's die zouden komen zijn uiteraard zonder copyright
Maar ze staan wel met copyright op haar site, dus de mensen die aanbieden om die ene draffoto die zij niet kan bewerken te proberen bewerken zouden dat moeten doen met een kleine foto met copyright, daar ging het over
Agossie schreef:Ehm... je KOOPT de foto's toch?? Je betaalt haar, dus heb jij recht op de originele foto's. Je betaalt het recht om deze te gebruiken en te printen. Je laat toch geen foto printen met een © erop?? Wat een onzin! Echt onzin!
Ik doe vaak gewoon foto's maken voor mensen bij ons op stal. (staan er een paar op mijn site) Zeg erbij dat ik geen pro ben, maar als het even kan, krijgen ze van mij de bewerkte (met of zonder ©) en de originelen. Gewoon op een cd'tje!