Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gisteren heb ik hem afgewassen en in de la gelegd, dat weet ik heel zeker. Overal gezocht, uiteindelijk vond ik hem bovenop de afzuigkap.. Geen idee hoe hij daar komt, ik kan er zonder stoel namelijk niet eens bij...
Miracle_ schreef:Ik was vanmorgen de kaasschaaf kwijt..Gisteren heb ik hem afgewassen en in de la gelegd, dat weet ik heel zeker. Overal gezocht, uiteindelijk vond ik hem bovenop de afzuigkap.. Geen idee hoe hij daar komt, ik kan er zonder stoel namelijk niet eens bij...

paschja schreef:De tip 'direct een nieuwe kopen, en het voorwerp verschijnt ter plekke' helpt overigens niet. Ik was m'n lippenbalsem kwijt en ben vanmiddag direct naar de kruitvat gerend, maar ik zie de oude nog nergens
Waar: onder de omslag van een tijdschrift dat op de grond lag.... Ik moet m'n zooi eens opruimen geloof ik....
paschja schreef:paschja schreef:De tip 'direct een nieuwe kopen, en het voorwerp verschijnt ter plekke' helpt overigens niet. Ik was m'n lippenbalsem kwijt en ben vanmiddag direct naar de kruitvat gerend, maar ik zie de oude nog nergens
Heb hem!!!Waar: onder de omslag van een tijdschrift dat op de grond lag.... Ik moet m'n zooi eens opruimen geloof ik....