Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Als ik lees dat mensen drinken om aan de alledaagse sleur te ontsnappen dan zit er volgens mij iets heel erg mis in je leven. Sleur is niet erg, daar heeft iedereen in meer of mindere mate wel eens last van maar je volgooien om te ontspannen en daar niet meer aan te denken maakt alleen maar dat de realiteit des te harder aankomt en je nog vaker en meer naar de fles zal grijpen dus eigenlijk op weg bent om alcoholist te worden, als sommigen dit al nog niet zijn.
Doubtless schreef:bigone schreef:Als ik lees dat mensen drinken om aan de alledaagse sleur te ontsnappen dan zit er volgens mij iets heel erg mis in je leven. Sleur is niet erg, daar heeft iedereen in meer of mindere mate wel eens last van maar je volgooien om te ontspannen en daar niet meer aan te denken maakt alleen maar dat de realiteit des te harder aankomt en je nog vaker en meer naar de fles zal grijpen dus eigenlijk op weg bent om alcoholist te worden, als sommigen dit al nog niet zijn.
Oei, dan ben ik dus praktisch al afgeschreven als ik dit zo lees
Doubtless schreef:Ik heb geloof ik een heel normaal levenmaar ik vind t heerlijk om uit te gaan & te drinken & even aan de alledaagse realiteit en zorgen te ontsnappen hoor.