manzano schreef:Westernfreak schreef:En het dan opslurpen door een rietje
dan hoef ik het glas helemaal niet meer aan te raken
(als jij dat ook met je bier doet is het bij deze een deal Westernfreak)
doe ik het wel met de cava

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Westernfreak schreef:_Patriesz, ik merk ook wel dat je serieuzer genomen wordt door klanten (ships...nu wil ik dus helemáál NIET op z'n vrijdagmiddags denken') als je netjes kleedt. Als twintiger heb ik ook al een stuk oudere klanten moeten adviseren.
MariekeB schreef:Degen die Nan heeft genoemd ... Wat doe je me aan. Duurder dan boss ( jasjes van 500 euro zag ik) maar ooooooooh wat mooi en toch zakelijk. Ik ben verkocht ( dus toch dank voor de tip ... Dit wordt een duur weekend)
lesilla schreef:In de gezondheidszorg bij vrouwen bij ons bijna nooit.
De mannen wel altijd strak in pak als ze dokter zijn, assistenten lopen in vrijheidskleding zelfs bij vergaderingen. De vrouwen dragen gewoon dagelijkse kleren zowel secretaresse als bestuursleden als dokters.
Als ik op sponsorvergadering ga binnen de gezondheidszorg heb ik ook nog nooit iemand zakelijk gekleed gezien.
Kiwipitje schreef:Hebben jullie trouwens geen last van het 'geen tijd om kleding te kopen' probleem? Bestel veel via internet maar durf dat met een pantalon niet aan.
Kiwipitje schreef:Hebben jullie trouwens geen last van het 'geen tijd om kleding te kopen' probleem? Bestel veel via internet maar durf dat met een pantalon niet aan.