Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
DyonS schreef:Weet er iemand hoe ik een bierfles surprise kan maken? Het moet helaas wel op korte termijn aangezien het voor morgenavond is! Alvast bedankt voor de tips
loez schreef:Nou wij doen met de vriendengroep surprise!!
Heb een vriend van ons die bij de Dixons werkt getrokken. Wil eigenlijk van pringlesbussen (Die big size, gewone en de kleine) een poppetje maken en dan als gezicht een foto van hem er op en als kleren de kleding van Dixons. Verder wil ik ook nog een laptop maken die de pop vast heeft. Maar hoe ga ik dit in godsnaam doenAls iemand ideeën heeft of tips graag. Via intenet al gezocht hoe ik een laptop kan maken, maar kwam niets leuks tegen!

stoer schreef:Zijn er toevallig ook mensen met een goed idee voor mijn kerstsurprise?
Wij hebben de opdracht gekregen om een kertboom of kerstbal te maken, maar hoe doe je dat? Papier machee kan ik ook nog bedenken maar zou graag een iets apartere surprise maken. Vriendlief en ik moeten er beide 1 maken..

__Martine__ schreef:stoer schreef:Zijn er toevallig ook mensen met een goed idee voor mijn kerstsurprise?
Wij hebben de opdracht gekregen om een kertboom of kerstbal te maken, maar hoe doe je dat? Papier machee kan ik ook nog bedenken maar zou graag een iets apartere surprise maken. Vriendlief en ik moeten er beide 1 maken..
Je hebt in van die knutselwinkels (Pippoos ofzo?) van die piepschuimballen. Hoef je dan alleen nog maar te versieren en er kan zelfs een kadootje in.

En ik kreeg een doos met daarin luiers als surprise, 1 luier met uitgesmeerde ontbijtkoek
Lekker simpel

)