Respect voor dit topic Ik steek ook m'n hand omhoog. Toen die dingen vorig jaar in de mode werden, vond ik ze werkelijk SPUUGlelijk. Snap niet dat iedereen ze aantrok. Bovendien moet je al de 'echte' uggs kopen om niet naast je zolen te lopen (slecht voor je voeten en rug) en die dingen kosten al gauw in de 200 euro. Geen UGGS dus voor mij
De bekendste school hier in de omgeving, dus ik denk het niet & klein detail, ik woon in België. Dus die UGGS hebben (godzijdank) hier later hun intreden gedaan?
Vind ze vreselijk, echt afschuwelijk lelijk, weet wel mooiere dingen voor dat geld, bah bah bah nogmaals kots lelijk die dingen, tzou verboden moeten worden!
___Sanne
Geplaatst: 11-10-10 19:06
Marleen_ schreef:
Vind ze vreselijk, echt afschuwelijk lelijk, weet wel mooiere dingen voor dat geld, bah bah bah nogmaals kots lelijk die dingen, tzou verboden moeten worden!
Meld zich! Ik heb echt nog werkelijk niemand gezien bij wie het mooi stond En al helemaal niet als ze het ook nog presteren om die dingen over een legging aan te trekken
xMaud
Geplaatst: 11-10-10 19:31
ieuww,, ik zou ze voor geen goud willen dragen !
Ryanne_
Geplaatst: 11-10-10 19:33
Meld me ook!! oer lelijk!! misschien voor sloffen thuis ofzo! maar nooit dat ik er mee naar buiten zou gaan
kabwan
Geplaatst: 11-10-10 19:36
Ikke!!! verschrikkelijke dingen. Sloffen thuis! Wel met de gordijnen dicht en de lampen uit...
Kitty_luna
Geplaatst: 11-10-10 19:36
ik vind die dingen niet mooi al die meiden die er op lopen gaan ontzettend sloffen ( en jaja ik irriteer me ontzettend aan...jawel mensen die sloffen )
wat al eerder is gezegd het zijn ook gewoon net sloffen voor binnen met een zooltje eronder, of een zooltje met een paar lappen stof, met aan de binnen kant bont,
nee ik kan ze niet mooi vinden, vooral die dingen met die konijnen of ijsberen bontjes / balletjes,