Belachelijk dat hij zoveel duurder is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yellowbird schreef:Ben ondertussen al begonnen met mijn pakje te maken. Het jasje zit al zover in elkaar, mouwen en kraag moeten nog eraan. flink wat kant, en een rok maken.
Deegroller, wat nep instecten zoeken, en gaan met die banaan (bedoel, pasteitjes)
Ik word dus Mrs Lovett, van Sweeney Todd
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... a_6excJt6t
Mowoah schreef:Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen.Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend.
(moest werken
)
Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag?Ik doe daaraan mee met onze groep!
Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha.
Nassie schreef:Hahaha geweldig!
Heb je ook een foto van je pakje DmNgUe?
Mowoah schreef:Trouwens, over het klunen met CV: dat heet dan dweilen.Had het verkeerd gezegd. Ooh al mijn vrienden waren gister ook geweest, bleek idd erg gezellig geweest te zijn. Ik denk maar zo: ik heb 80 euro verdiend.
(moest werken
)
Aaah Jolanda dat valt me tegen hoor, geen verlichte optocht in Berghem kijken op Zondag?Ik doe daaraan mee met onze groep!
Die aardbei van de vorige pagina lijkt super veel op mijn pak, alleen ik heb niet zo'n broekje eronder. Hij is ook echt onbeschoft groot, dik en lomp haha.