_JL_ schreef:Focussed schreef:Is dit een persoonlijke sneer Angelita, lijkt er namelijk wel op. Op de man spelen wordt niet echt gewaardeerd in een discussie, aangezien het meestal erg kinderachtig is en een gebrek aan betere argumentatie.
kwam op mij ook over alsof het persoonlijk op jou gericht was![]()
is nogal belachelijk om persoonlijk te gaan als iemand's reactie je niet aanstaat...
Dat was oprecht niet mijn bedoeling, ik kan me voorstellen (nu ik het zo na lees) dat focussed zich aangevallen voelt omdat zij op louboutins loopt. Maar nee, het was absoluut niet zo bedoelt, puur algemeen en sorry dat het blijkbaar wel zo overkwam. Dat ik louboutins als voorbeeld nam was puur en alleen omdat dat toch wel de meest favoriete hakken zijn in die prijscategorie, over de schoenen van prada hoor je bvb veel minder. That's all, niets persoonlijks focussed. Je lijkt me namelijk een hele leuke (en stijlvolle, nav het Show je outfit topic, om dat ook maar meteen even uit de wereld te helpen) meid en ik kan serieus geen enkele reden verzinnen om je persoonlijk aan te vallen (zou ik sowieso nooit doen, maar dat terzijde).

Vind het daarentegen wel vrij sneu om meteen zo'n fel oordeel te vellen zonder mij eerst mijn woordje te laten doen.