Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:32

_JL_ schreef:
Focussed schreef:
Is dit een persoonlijke sneer Angelita, lijkt er namelijk wel op ;) . Op de man spelen wordt niet echt gewaardeerd in een discussie, aangezien het meestal erg kinderachtig is en een gebrek aan betere argumentatie.

kwam op mij ook over alsof het persoonlijk op jou gericht was :Z

is nogal belachelijk om persoonlijk te gaan als iemand's reactie je niet aanstaat...

Dat was oprecht niet mijn bedoeling, ik kan me voorstellen (nu ik het zo na lees) dat focussed zich aangevallen voelt omdat zij op louboutins loopt. Maar nee, het was absoluut niet zo bedoelt, puur algemeen en sorry dat het blijkbaar wel zo overkwam. Dat ik louboutins als voorbeeld nam was puur en alleen omdat dat toch wel de meest favoriete hakken zijn in die prijscategorie, over de schoenen van prada hoor je bvb veel minder. That's all, niets persoonlijks focussed. Je lijkt me namelijk een hele leuke (en stijlvolle, nav het Show je outfit topic, om dat ook maar meteen even uit de wereld te helpen) meid en ik kan serieus geen enkele reden verzinnen om je persoonlijk aan te vallen (zou ik sowieso nooit doen, maar dat terzijde). :)

Vind het daarentegen wel vrij sneu om meteen zo'n fel oordeel te vellen zonder mij eerst mijn woordje te laten doen. :)

Odysseus

Re: Voor mij geen nepmerken! Of toch wel?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:34

Tja ook een sorry van mijn kant dan, maar voelde me echt oprecht gekwetst omdat ik het behoorlijk op mezelf trok. (Doe zo m'n best niet 13 in een dozijn te zijn en dan krijg je dat een soort van naar je hoofd, haha).

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:39

Oke dan is dit misverstand gelukkig uit de wereld. :)

En voortaan let ik beter op, want als ik erbij na had gedacht dat jij waarschijnlijk de enige bent op bokt die op loubies loopt dan had ik dit eigenlijk wel een beetje kunnen verwachten. :o

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:30

ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die schoenen gehoord :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:19

Ben je geen hakken fan Snoevie }:)

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:45

nee,ik draag echt nooit hakken,ik krijg altijd zo'n pijn in mijn voeten,haha

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:56

Ik hou van hakken. <3

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:58

ik vind het prachtig,eerlijk waar,maar ik kan er niet goed op lopen :D

nicole_hetty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:13

ik heb wel merk kleren ( lang niet alles.) maar ik kan altijd heel lang met kleren dus dan vind ik het geld het wel waard. ik kan gemiddeld 3 jaar in de zelfde spijkerbroek lopen. en ik heb mijn nike's schoenen nu al 4 jaar en ze zijn nog steeds heel mooi wit. dus als ik dan ga winkelen kom ik met 1 broek thuis of zo... ik kan er lang genoeg mee... dat is met t-shirts ook zo daar kan ik jaren mee dus heb ik er geen problemen mee dat het wat duurder is. op het moment van kopen moet ik wel een paar keer slikken want echt veel geld over heb ik niet maar als ik me dan bedenk dat ik nu al 3 broeken zeker 3 jaar heb heb ik het geld er al wel weer uit.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:52

Snoevie schreef:
ik heb eerlijk gezegd nog nooit van die schoenen gehoord :D

foei :+

ik vind ze prachtig, maar mijn voeten zijn niet bepaald mijn meest mooie lichaamsdeel dus daar spendeer ik geen schoenen van 600 euro aan :+

ik ben een mixer, heb broeken en jurkjes gaande van €20 tot €200, en shirtjes ook zowel h&m als hilfiger, ralph lauren,...
maar mijn favoriet blijft zara <3

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:58

zo 600 euro is een hoop geld!

nee verder besteed ik weinig geld aan kleding voor mezelf,veel van mn geld gaat op aan mn pony

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:03

Ik ben voor the best of both worlds ;)
In mijn kast staan laarzen van € 400,00 naast ballerina'tjes van € 30,00. Ik heb een jurkje van € 350,00 van Jean Paul Gauthier naast een H&Mmetje van € 20,00 hangen. Ik heb echte UGG's om mee over straat te lopen, en fakers voor bij de paarden. Wat ik mooi vind, koop ik (als mijn budget het op dat moment toestaat natuurlijk :+ ). Maakt mij niet uit van waar het komt en hoe duur het is. Ik bekijk ook altijd wel de draagbaarheid naar de toekomst toe .. Ik ga niet veel geld aan een jurkje uitgeven die op dit moment helemaal top is, terwijl ik weet dat ze volgend jaar 'not-done' zal zijn. Ook de kwaliteit van de stof is héél belangrijk, maar dat wil niet zeggen dat je voor goed, mooi en degelijk materiaal bakken geld hoeft neer te tellen. Ikzelf ben bijvoorbeeld grote fan van H&M, Zara en Mango :j

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:04

maar als jij je jurk mooi vind,hoe kan ie dan not done zijn?

dan zou ik wel maling aan de mening van een ander hebben,als jij het maar mooi vind,toch?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:07

sommige dingen zijn gewoon zo niet-tijdloos...
daar valt helaas weinig aan te doen...
ik ben gek op paisley-prints, maar denk niet dat die eeuwig modieus zullen blijven...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:08

maar ik bedoel,als je het zelf mooi vind,dat is toch het belangrijkst?

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:09

tuurlijk, ik ga mijn paisley-print spulletjes blijven aandoen hoor,
maar ik ga er echt geen 20 stuks van kopen omdat ik weet dat ze volgend jaar of het jaar erna echt wel uit zullen zijn...
tuurlijk is het belangrijk dat je het zelf mooi vindt, maar ik denk dat bijvoorbeeld mensen met leren leggings binnen enkele jaren héél raar aangestaard zullen worden :)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:12

Mijn mening is dat als je iets (zoals een paisley printje of een leren legging) goed combineert, je nooit raar aangekeken zult worden.

Daarbij komt dat het mij niet uitmaakt als mensen me raar aankijken, als ik iets aan heb wat me goed staat en wat gewoon een mooie combi is, dan zal het echt m'n reet roesten wat een ander daarvan vind. Er zullen namelijk altijd mensen zijn die het ronduit lelijk vinden, maar ook mensen die het leuk vinden. Dat is voor mij reden genoeg om m'n eigen plan te trekken, want ik kan toch niet aan alle ''wensen'' voldoen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:19

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:20

had ze ook al gezien...
maar zo'n prijs voor veredelde sloffen (sorry :+) vind ik wat teveel van het goede...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:21

zo dat is prijzig,ik vind ze zelf niet zo mooi.

ik ga vandaag weer op pad voor een nieuw paar schoenen,ik ben benieuwd waar ik mee thuis ga komen

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:51

ooh die jimmy choo uggs met die sterretjes!
in een woord... Gaaf!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:02

Snoevie schreef:
pinuts,wat wil je nou eigenlijk zeggen met dat filmpje?ik snap de toevoeging niet zo
wat intresseert andere mensen de reden nou waarom iemand bepaalde schoenen koopt

ik vind de mijne wel mooi,ik heb bv deze:
Afbeelding

Die vind ik inderdaad ook wel mooi ja! Ik had ze ook gepast alleen door die ronde neuzen leken mijn voeten echt veels te groot :=

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:02

haha ja ze ogen best groot inderdaad........maar ze zitten wel super :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 13:51

Het ligt er denk ik ook aan hoeveel je om kleren geeft. Iemand die veel van mode en shoppen houdt zal wss meer en duurdere (merk)kleding hebben. Ikzelf vind kleding kopen zonde van mijn geld en ik heb een hekel aan shoppen - ik doe het alleen als het nodig is, zoals laatst toen ik me ineens bedacht dat ik nog maar 1 goede en hele broek over had heb ik er een paar bijgekocht. Ik heb 2 paar schoenen, Vans en All Stars en meer heb ik niet nodig. Koop af en toe een nieuw paar als ze stuk zijn en soms koop ik een (merkloos) paar erbij als ik die tegenkom en leuk vind, vaak niet zo duur omdat ik het anders zonde vind, het is immers toch niet nodig. :+
Ik koop wat ik leuk vind, kan me niet schelen of het 'in' is of niet maar omdat je het in de winkel koopt is dat toch meestal automatisch wel het geval...

Ik vind het leuk om nieuwe kleren te kopen hoor, maar het kopen zelf vind ik niks en meestal met het gevoel 'dit is zonde van mijn geld'. :')
Het gebeurt wel vaker dat mijn moeder gaat shoppen en met wat leuke truitjes voor mij thuiskomt, nou prima :Y) en verder shop ik alleen als het moet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:04

Oh en over UGGs: lélijk! Ze zijn zo onvrouwelijk en lomp dat het niet eens stoer is, het zijn net mammoetspoten. Daarbij, wie betaald er nu 300 euro voor een paar lompe sloffen? En dan zie je die meisjes die ook hip willen zijn maar het geld niet hebben op van die neppers lopen waarbij ze naast de zolen lopen zodat hun halve voet scheef groeit...
Ze zitten lekker en zijn warm, maar die kwaliteiten kan ik ook vinden in een goedkopere en mooiere schoen. :+
Ik ken ook geen jongen die het mooi vindt... die dingen zijn zo afzichtelijk... net als die Crocs, ze staan bij mij echt in de top van lelijkste schoenen. :P