gekvanfleur schreef:zouden jullie ook geen kind van je zus willen hebben dan?
ik kan me geen voorstelling van maken dat ik tegen mijn zus en man zou moeten zeggen: sorry, jullie zijn welkom omdat je mijn zus bent, maar van kinderen houdt ik niet en die mag je thuislaten.
die horen bij hun gezin, en mijn zus hoort bij mij en als zij gelukkig wordt van haar kinderen gun ik haar dat van harte.( hou zelf niet van kinderen)
vrienden/ kenissen zou ik misschien nog wel anders vinden, maar zussen of broers
Ach ik zou mijn neefjes en nichtjes er nog wel bij willen hebben hoor, maar afhankelijk van het soort feest wat je geeft is het misschien kind vriendelijker om ze gewoon bij een goede oppas onder te brengen. Ik ken maar weinig kinderen die aan dat soort gelegenheden veel lol beleven (Tenzij er een appart kinderhoekje is oid maar meestal is het dan nog te lang, te saai en te vermoeiend).
Opa en oma hoeft trouwens niet ik pas ook wel eens op mijn nichtje en neefje laatst ook voor een bruiloft die kinderen zijn echt wel goed opgevoed en kunnen ook lang stil zitten maar ze vinden het veel leuker om thuis met mij te zitten en me zo gek te krijgen dat ze 15 min later slapen en dat ik wel 5 verhaaltjes voorlees
. (Ik hou niet van kinderen maar bij mijn eigen nichtje en neefje ben ik echt een beetje een watje
) 

) , en voelde heel goed de sfeer aan. Een kind is niet gek, die ziet ook wel dat iedereen daar zit te huilen.
)
...
), dus ik kon haar daar rustig voeden en dat is allemaal prima gegaan. Toen ging het om de bruiloft van een van mijn beste vriendinnen. Zo heb ik ook wat moeten regelen voor het vrijgezellenfeestje twee weken daarvoor. Toen ging mijn dochter niet mee, hoor, maar moest ik bv wel kunnen kolven 2x. Dat doe je nl. ook niet midden in een restaurant of in je salsales en dan moet je je toch ook even terug kunnen trekken.