Like A Comet Blazing 'Cross The Evening Sky Gone Too Soon
Like A Rainbow Fading In The Twinkling Of An Eye Gone Too Soon
Shiny And Sparkly And Splendidly Bright Here One Day Gone One Night
Like The Loss Of Sunlight On A Cloudy Afternoon Gone Too Soon
Like A Castle Built Upon A Sandy Beach Gone Too Soon
Like A Perfect Flower That Is Just Beyond Your Reach Gone Too Soon
Born To Amuse, To Inspire, To Delight Here One Day Gone One Night
Like A Sunset Dying With The Rising Of The Moon Gone Too Soon
gone too soon
Sting
Geplaatst: 06-07-03 18:35
Sterkte, kweet even niet wat ik moet zeggen..
Rivendell
Geplaatst: 06-07-03 18:37
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wens alle naasten heel veel sterkte om dit verlies te verwerken. Het leven is soms niet eerlijk.
luna_cockie
Geplaatst: 06-07-03 18:38
Rust zacht Dorine..... nu heb je teminste geen pijn meer.... Ook al heb ik je nooit gezien,toch was je 1 van de mensen die ik heb bewonderd.Zo optimistisch!
Peter,familie en vrienden en iedereen die Dorine heeft gekend heee lveel sterkte!!
Lielle
Geplaatst: 06-07-03 18:49
sprakeloos, stil en aangeslagen. Ik kan het nog niet geloven. Peter, familie en vrienden, moge Dorine's liefde en moed jullie de kracht geven die je nodig hebt.
Ik ben geen dichter, maar Dorine wel. Speciaal voor haar deze eigen vrije vertaling van het onderstaande Ghanees gedicht van Albert Kayper-Mensah, gebaseerd op symbolen uit de Adinkra traditie.
De dood die ons dak verwoestte heeft ons huis en hart tot puin gemaakt. Ons verdriet is onmeetbaar Onze dag door pijn verblind.
Een loodzware duisternis nu jij er niet meer bent. Maar wat je van jezelf hier laat; jouw liefde die nog immer brandt kan die zware last verteren en onze weg verlichten.
Het origineel:
Death that blew our roofs away Has left our huts and hearts a rubble. Everywhere our grief is double Rain and lightning blind our day. Our darkness is lead Now that you are dead. Only what you left of you Flaming back as love of you Can melt its crushing weight Away, opening a gate. _________________
Lianne007
Geplaatst: 06-07-03 18:53
Ik ben sprakeloos...
Lieve dorine.. je bent niet weg...we zien je alleen niet meer...ik zal je missen hier op bokt! tot ziens engeltje!....ik bewonder je,en dat zal zo blijven!
sterkte voor peter en familie
liefs lianne
Krieltje
Geplaatst: 06-07-03 18:55
Ookal heb ik je niet gekent, ik vind het vreselijk wat er is gebeurt op veel te jonge leeftijd en zo snel. Ik had bewondering over hoe positief ze toch wel bleef. Rust zacht
Sterkte iedereen...
lysie
Geplaatst: 06-07-03 18:55
Wat vind ik dit erg. Ik ben totaal sprakeloos en stil. Peter, familie en vrienden van Dorine, heel veel sterkte.
Concorde
Geplaatst: 06-07-03 18:57
Ik ben niet snel onder de indruk... Nu wel Dorine, je bent iemand die ik heel erg bewonder, om je karakter, je optimisme, je wilskracht. Peter, en alle mensen die Dorine goed kenden... Heel veel sterkte...
missy_m
Geplaatst: 06-07-03 18:58
Heel veel sterkte voor Peter, familie en vrienden van Dorine. Het is een zonde dat de wereld zo'n zo'n sterke, leuke, vrolijke en optimistische vrouw moet gaan missen..
Margon
Geplaatst: 06-07-03 18:59
Dit had nooit mogen gebeuren! Ik kende Dorine niet echt persoonlijk maar het blijft heel erg zielig!
Ik wens peter, familie, vrienden en nabestaanden heel erg veel sterkte de komende tijd!
orri
Geplaatst: 06-07-03 18:59
Deze vind ik mooi, qua gedachte uitgaande van dat energie altijd bestaat en de positiviteit en kracht waarmee Dorine haar energie bezielde...
Do not stand at my grave and weep, I am not here, I do not sleep. I am a thousand winds that blow, I am the diamond glints on snow. I am the sunlight on ripened grain. I am the gentle autumn rain When you awaken in the morning's hush I am the swift uplifting rush Of quiet birds in circled flight I am the soft stars that shine at night Do not stand at my grave and cry I am not here - I did not die
Mary Elizabeth Frye
Veel troost voor de nabestaanden....
ushi
Geplaatst: 06-07-03 19:01
Rust zacht! Heel veel sterkte!!!! Dit is echt erg! Waarom nou net Dorine! Ik kende haar niet persoonlijk. Maar ik heb wel heel veel berichten gelezen enz. Echt heel erg!!!
Anna
Rinoa
Geplaatst: 06-07-03 19:05
Ik heb er weinig woorden voor... Heel erg veel sterkte!!!
Sieltjuh
Geplaatst: 06-07-03 19:08
Ik ben sprakeloos... Rust zacht Dorine! Liefs Ersilia
Claudia19
Geplaatst: 06-07-03 19:24
iedereen veel sterkte. rust zacht
kojack
Geplaatst: 06-07-03 19:31
Jeetje ik weet niet wat ik moet zeggen... Iedereen heel veel sterkte.
Dorien rust zacht !
Jacksel
Geplaatst: 06-07-03 19:48
Lang heb je moeten lijden Heeft de kanker jou gekweld Van buiten was er niets gezien Niet veel pijn werd er vemeld
De pijn die werd steeds erger De kramp was heel gemeen Dan werd je weer gespoten En geveld als door een steen
Nu is het lijden over Pijn heb je nu nooit meer Maar jou te moeten verliezen Jemig dat doet zeer
Velen zullen je missen Ook ik ben uit het lood Maar 1 ding weet ik zeker Jij hebt geen pijn meer in je dood
OoMyriaMoO
Geplaatst: 06-07-03 19:51
Ooohh mijn god!! Wat erg zeg!!!
Heb der niet (persoonlijk) gekend ofso maar wel erg zeg!!
Ik wens iedereen die haar heeft gekend (ook die haar niet hebben 'gekend' heel veel sterkte toe..!!
*slik*
R.I.P Dorine..
Richtje
Geplaatst: 06-07-03 19:53
...
Ook ik weet even niets te zeggen. Ik ben heel blij dat ik mee geweest ben naar de dorinedag en zo dorine nog even IRL heb ontmoet.
Ik wou dat ik meer kon doen maar helaas kan ik niet meer doen dan de nabestaanden sterkte te wensen. Peter, familie en vrienden heel veel sterkte...
janna
Geplaatst: 06-07-03 19:55
c
Laatst bijgewerkt door janna op 07-05-22 07:55, in het totaal 1 keer bewerkt
iwayalover
Geplaatst: 06-07-03 20:04
Ik heb geen woorden hiervoor, maar ik wil iedereen die Dorine gekend heeft heel veel sterkte wensen.
Inge_83
Geplaatst: 06-07-03 20:08
Toen ik las dat Dorine er niet meer was, moest ik meteen aan het nummer Elke stap van Lloyd denken. Het werd gespeelt op de crematie van een hele goede vriendin van mij een half jaar geleden.
Sprijd je vleugels open en vlieg. Je bent een ster daar boven je schijnt je licht op ons. oh je leven is genomen. hier op aard. maar in onze harten zal jij voor altijd blijven bestaan.
Dappere Dorine, rust zacht, we zullen je missen. Peter en andere nabestaanden, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd.
Marita
Geplaatst: 06-07-03 20:13
Ook ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte voor iedereen die van Dorine hield! Ze zal jullie vanaf boven in de gaten houden!
Laar
Geplaatst: 06-07-03 20:13
Ik heb er geen woorden voor Ik weet niet wat ik moet zeggen ik kan wel keihard schreeuwen !
Lieve Peter, heel veel sterkte
Ik herinner me Dorine als een geweldige vrouw, vol moed, die dit niet verdiende.. meer kan ik neit zeggen.. we zagen het wel aankomen, maar toch ben ik heel erg geschrokken
Nogmaals veel sterkte aan Peter en Familie
The many tears that fall all for you Dorine, Miss you..