Cinnepin schreef:Ik spreek ze er meestal nie op aan. Alleen als je met overgewicht kampt vind ik niet dat je zomar op elk willekeurig paard kan stappen ( zo 1 ken ik er namelijk wel, dies boven de 100 kilo ) en stapt op elk willekeurig paard van haar *lesklanten*.
Maarw at ik niet snap he, mensen met overgewicht vinden t erg als ze erop aangesproken worden, maar vroeger was ik broodmager en kwam maar nie aan ( gelukkig is dat nu wel rechtgetrokken ) en dan mag je ineens wel voor anorexiapatient uitgemaakt worden enzo,,daar doet niemand wat aan! Maar als je iemand aanspreekt die te dik is nou dan ben je respectloos
Ik ben het met je eens, voor een zwaarder iemand moet ook een sterker paard uitgezocht worden.
Dat is ook een nadeel van mensen, als je (door wat voor omstandigheden dan ook) te dun bent, hebben ze ook hun oordeel klaar, terwijl ze niet eens de reden kennen waarom je dun bent.
Ik werd altijd uitgemaakt voor dikkertje enz, en toen ik 58 kilo was afgevallen, kreeg ik van die vragen zoals: heb je anorexia, heb je kanker, pffffffffffffff!
Het is ook nooooooit goed!