[LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:21

Nikka schreef:
vigel1 schreef:
Als laatste knoop heel goed in je oren dat dit absolute niet jouw fout is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij heb hier geen schuld aan, ik heb geen idee hoe oud jij bent en hoe oud A was mijn volgens mij was er best een leeftijdsverschil,. Hij had beter moeten weten als getrouwde man !!!!!!

Wat een flauwekul. Tenzij ze zwaar minderjarig is, wist ze heus wel dat ze fout was. Ik ga haar niet af lopen makken, maar om nu te zeggen dat ze een willoos lam was gaat me ook wat te ver.

amen! ze was oud en wijs genoeg volgens mij dus het verhaal van haar treft geen blaam is kul

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:22

Dat ben ik helemaal met Nikka eens. Zij wist net zo goed dat hij getrouwd was, sterker nog, ze kent zijn vrouw ook goed.

Op de leeftijd van TS had ik ook een goede vriendschap met een echtpaar dat duidelijk veel ouder is dan ik (zij 16 jaar, hij 21 jaar), en ik ben veel met hem opgetrokken omdat zij veel buitenshuis werkte en hij vooral vanuit huis en ik dan op hun kinderen paste, maar het is nooit in mijn hoofd opgekomen om iets met hem te beginnen. Zeker weten zou ik het afgekapt hebben als hij dat wel had geprobeerd. Nee, vigel1, jouw opmerking vind ik ook te makkelijk.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:34

Joh , maak het jezelf nou niet zo moeilijk :)

Brei er gewoon een goed eind aan met A. door hem een berichtje te sturen dat de boel op een fijne manier , maar wel heel duidelijk , afsluit.

Maak het niet te langdradig , zeg dat je heel veel van hem gehouden hebt , dat jullie hele fijne momenten hebben gehad samen , maar dat het nu afgelopen is omdat er zo geen toekomst in zit. Zijn kans is voorbij , je ziet nu in hoe een fijne relatie hoort te zijn en je gaat voor deze jongen die wel helemaal voor je gaat.

Sluit het gewoon heel duidelijk af zonder dat je boos bent :)
En geef aan dat je het hierbij wilt laten , je helemaal voor je vriend wilt gaan en geen contact meer wilt omdat je je daar niet prettig bij voelt. En stel voor dat hij hetzelfde doet : investeren in ZIJN toekomst.

Wees duidelijk dat je bij deze alle contact verbreekt , en doe dat ook. Maar sluit het wel heel goed af zonder verwijten en gaatjes open te laten , anders gaat hij alsnog contact met je proberen te zoeken als je pech hebt. Doet hij dat , dan ga je er gewoon niet op in. Ook niet lezen !!Tenzij het te erg wordt natuurlijk , dan ben je blijkbaar niet duidelijk genoeg geweest en kun je beter wel even reageren , maar dan niet inhoudelijk maar alleen maar aangeven dat je ermee klaar bent en niet op hem gaat reageren. In hooguit 2 zinnen , als je erop in gaat moedig je hem alleen maar aan namelijk ;)

Hij heeft zijn kans gehad , als hij echt van je hield enz. dan had hij allang voor jou kunnen kiezen.

Dat heeft hij niet gedaan , en nu kies jij voor een "eerlijk" leven met een vriend die helemaal voor jou gaat. Je hebt groot gelijk !

Afhankelijk van hoe deze nieuwe jongen en jullie relatie is , zou ik zelf hem niet direct lastigvallen met het hele verhaal. Als hij er zelf naar vraagt dan ga je natuurlijk niet stiekum doen ;) Maar je hoeft het echt niet over ex-en te hebben verder hoor !

Stel dat de ex vervelend gaat lopen doen en wil gaan stoken , dan kun je dat natuurlijk wel met je nieuwe vriend delen want je zit er immers mee , hij heeft dan het recht om te weten wat er aan de hand is :)

Net zoals je ex het recht heeft op een duidelijk einde / afscheid , vind ik :)

Gentlegiant

Re: [LZP]Ik had een relatie met een getrouwd man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:36

Pmarena ik ben het volkomen met je eens!

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:40

Amen pmarena! _/-\o_

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:48

Ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vind, om in 1x de boel af te kappen. Je bent verliefd geworden op een ander en je heb geen hekel aan A en je bent ook niet boos oid. Natuurlijk wil je hem niet kwetsen of verdriet doen! Echt allemaal heel begrijpelijk en niet meer dan menselijk.
Maar...Helaas voor jou, denk hij er anders over. Hij neemt geen genoegen met het feit dat jij niet meer met hem verder wil en daardom blijft hij jou lastig vallen. Wat moet je daar nu mee??? Er is maar een antwoord en dat is duidelijk en hard zijn. Als jij met D verder wilt, zul je dit heel duidelijk tegen A moeten zeggen. Hij wilde niet bij zijn vrouw weggaan en daar is dit het directe gevolg van. Jij hebt nu iemand gevonden die wel helemaal voor jou gaat en dat is hartstikke fijn, laat hem dit niet van je afnemen. Wees eerlijk en duidelijk tegen A, zodat hij echt weet waar hij staat. Namelijk...Buiten jou leven.
Sterkt en veel succes.

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 17:45

even een stipje kan ik vanavond even doorlezen :P

shrimp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-10 17:49

Ik heb zojuist de zeven bijgekomen pagina's doorgelezen. Over de gehele discussie.

Ik wil daarop kwijt dat ik het niet aan zijn vrouw ga vertellen. Ik vind dat deze keuze naar hem toe is. Mocht zij vragen hebben. Dan heeft ze mijn telefoonnummer. En ze zal mij ook echt wel bellen/smsen/mailen wat ook, om haar vragen kwijt te hebben. Mocht ze vragen stellen, dan beantwoord ik die eerlijk.
Maar zolang zij mij niks vraagt, vertel ik niks..

Over het wel of niet fout zijn.. Uiteraard ben ik net zo fout als hij. Maar ik heb in het begin er niet zo heel erg bij stil gestaan wat ik deed.. Ik voelde me zo fijn bij hem, dat ik min of meer blind werd voor al eromheen. En later begon ik me wel steeds meer schuldig te voelen, maar niet erg genoeg om met hem te breken. ik vond het te fijn bij hem.
Ik heb zelf niet een al te vrolijke jeugd gehad, en thuis word ik nog steeds ondergewaardeert. En ik vond het zo fijn om bij hem te zijn, en om een keer wel gewaardeert te worden.

Ik heb zojuist het advies van pmarena opgevolgd. En hem een bericht gestuurd via msn, om het af te sluiten.
Dat ik geen contact meer wil, en dat ik hoop dat hij dat begrijpt en respecteert. Ik heb er duidelijk ingezet, dat ik met iemand verder wil waarmee ik een toekomst heb. En dat dat bij hem duidelijk niet kon.

Ik wil nu verder met D. En een gezonde fijne relatie opbouwen. Ik wil mijn school afmaken, daarna rustig aan werk gaan zoeken. En met D een leven op kunnen bouwen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:00

Goedzo meid! Het zal wel ff moeilijk zijn, maar je hebt het echt goed aangepakt zo!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 19:38

Ik ben benieuwd wat zijn reactie erop is...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:11

doe je goed TS!!! trots op je :D :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:34

Klinkt goed!

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:49

A en B leven nog lang en gelukkig samen!
Geloof mij.
En wellicht komt er wel weer een ander in het spel ,een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ;)

En jij DENK vooral aan JEZELF en je toekomst,dat is wat telt.

PriDepo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:33

Welbekend fenomeen. Mijn buren hebben dit zelfde gehad. Haar man was overleden. Hun hadden 2 goeie vrienden, een getrouwd stel. Hun zijn nu gescheiden. En daar is ook een jaar aan vooraf gegaan.. Aan liefde doe je niets.. ook al is het soms oh zo fout..

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 21:36

Ik vind het ronduit merkwaardig dat A. stelt ernstig in zijn vertrouwen te zijn geschonden door jou en dreigt je nieuwe vriend etc. op de hoogte te brengen.

Dit lijkt me de reinste onzin want dan verraad hij zichzelf + loopt hij het risico dat jij ook een boekje over hem open gaat doen. Ofwel; hij heeft hiermee alleen zichzelf.

Ik zou je dus niet gek laten maken door wat A. wil/dreigt/commandeert en vooral afgaan op wat JIJ wilt.

Het zegt IMO genoeg dat je verliefd bent geworden op een ander en hier nu een relatie mee hebt. Dan was A. blijkbaar toch niet de juiste persoon voor jou. (&terecht, hij is getrouwd!)

Wat jullie deden hoort niet. Maar dat weet je zelf ook wel. :)
Laat je in elk geval niet leiden door wat HIJ wenst.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 09:05

vivana schreef:
A en B leven nog lang en gelukkig samen!
Geloof mij.
En wellicht komt er wel weer een ander in het spel ,een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ;)

En jij DENK vooral aan JEZELF en je toekomst,dat is wat telt.

Ben ik nou de enige die vind dat het niet eerlijk is tegenover zijn vrouw? Ik wed dat hij binnen no-time weer een scharrel heeft. En zij maar nietsvermoedend "gelukkig" met hem zijn. :n
Terwijl ze er nu gewoon achter had kunnen komen, zich een tijd rot voelt, en weer lekker verder kan met haar leven. Nu leeft ze in één groot leugen..

paardKed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:01

Goed dat je er een punt achter hebt gezet ;). Natuurlijk is het zielig voor die vrouw, maar aan de andere kant vind ik dat het die man zijn verantwoordelijkheid is om het te vertellen. Zou jij het van iemand anders willen horen dan van je vriend? Als die man echt om haar geeft moet hij dit haar vertellen en anders is hij gewoon een grote eikel die het niet verdient om gelukkig te zijn.
Eerlijkheid boven alles.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:23

TS, laat je niet gek maken hoor! Hij kan wel dreigementen uiten maar dat kun jij ook!
Vertel hem dat als hij zijn kop niet houdt jij hem zijn vrouw wat wijzer gaat maken!

Wat een eikel joh, hij is diegene die vreemd gaat en wil gewoon de macht hebben over jou, zou ik echt nooit accepteren.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 11:31

paardKed schreef:
Goed dat je er een punt achter hebt gezet ;). Natuurlijk is het zielig voor die vrouw, maar aan de andere kant vind ik dat het die man zijn verantwoordelijkheid is om het te vertellen. Zou jij het van iemand anders willen horen dan van je vriend? Als die man echt om haar geeft moet hij dit haar vertellen en anders is hij gewoon een grote eikel die het niet verdient om gelukkig te zijn.
Eerlijkheid boven alles.

Tsja ik vrees dat die vent het niet gaat vertellen. En als mijn vriend het me niet zou zeggen, dan zou ik het maar al te graag van een ander horen. Liever van de buurman van een kennis van mijn achternicht, dan helemaal niet en mijn jeugd verknallen.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:08

goed gedaan! :)

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:24

Goed gedaan TS fijn (voor zover het kan ) opgelost! :D

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:34

ik lees al enige tijd mee, en vind het knap van je dat je het netjes probeert op te lossen en af te sluiten. Ik heb ook een ex gehad die liep te dreigen, dat ie wou praten etc etc, en me wel wist te vinden, heb het zo goed als mogelijk af kunnen sluiten, en hem links laten liggen. Ben verder gegaan met mijn eigen leven, en hij uiteindelijk gelukkig ook! Succes!!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 15:37

Ts hou je ons nog wel op de hoogte?

Hoop uiteraard dat hij dit respecteerd,
maar zou zo maar kunnen van niet... :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 08:47

Ik hoop dat je SA op de ex gebasseerd is en niet een personificatie van je zelf?? ;)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 09:14

Wel lekker, garnalen in knoflook! :9