Ik weet niet of 't wat uitmaakt, maar 2 jaar geleden had mijn opa ook weer opnieuw kanker hij zou 't geen jaar volhouden, zelfs niet met chemo, ondertussen zijn we 2 jaar verder, hij leeft nog steeds. Betreft trouwens longkanker voor de 2e keer die niet geopereert kon worden. Hij heeft trouwens nog wel steeds kanker, maar het is 'onder controle'.
Dan de nicht van m'n moeder, heeft een stuk of 10 verschillende soorten kanker gehad, allemaal overleeft. Zover ik weet (maar ik ken die nicht niet persoonlijk) leeft ze nog steeds.
Dan een collega van m'n vader heeft 10 jaar kanker gehad, ze gaven hem weinig tijd, ik weet niet of 't uitgezaait was, maar de dokters zeiden dat hij 't niet lang meer zou redden, hij heeft 't nog 10 jaar volgehouden, met kanker. Is er helaas wel aan overleden, maar heeft toch nog 10 extra jaar gehad en hij heeft er nog van genoten.
Ik weet dat iedere situatie anders is en woorden als 'ik weet hoe je je voelt' daar heb je niks aan. Want zelfs vergelijkbare dingen, zijn niet hetzelfde, niemand weet hoe jij je voelt, ook al bedoelt men 't nog zo goed.
Ik hoop dat je uit deze bovenstaande verhalen misschien iets van hoop kunt uitputten. Ik hoop 't voor je, ik wens je heel veel sterkte en kracht, ook voor je familie.
Laat me ook even denken aan deze loesje.
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 07-06-10 01:37, in het totaal 2 keer bewerkt