Ik ga hem wel maken =Dnee ik denk bij HK,dan kunnen we gewoon nog gezellig doorkletsen,lijkt me wel iets gezelliger?
Gewoon nog op LZP houden nu het nog enigzins over beesies gaat daarna naar HK =) (duurt toch niet lang )
Adindaa schreef:Ik ga hem wel maken =Dnee ik denk bij HK,dan kunnen we gewoon nog gezellig doorkletsen,lijkt me wel iets gezelliger?ffies off-topic, maar ik vind jouw avatar echt geweldig
Adindaa schreef:Ik ga hem wel maken =Dnee ik denk bij HK,dan kunnen we gewoon nog gezellig doorkletsen,lijkt me wel iets gezelliger?Is goed
dipstaartje schreef:we kunnen ook een foto topic maken jij en je beesieJe bent al de 2e die dat voorstelt Maar, is wel een leuk idee natuulijk Moet je wel eerst toestemming vragen van een mod, omdat het een fotoverzameltopic wordt.
blauw00gje schreef:dipstaartje schreef:we kunnen ook een foto topic maken jij en je beesieJe bent al de 2e die dat voorstelt Maar, is wel een leuk idee natuulijk Moet je wel eerst toestemming vragen van een mod, omdat het een fotoverzameltopic wordt.sorry dat had ik niet gelezen
Asyaa schreef:Waarom temmen we gewoon niet en verhuizen we dit topic? =)Ik denk dat dat het makkelijkst is
HK's mogen toch automatisch als foto verzameling topics worden gebruikt?Maaaaaaaaarrrrrrr hoe krijg je zn groot beesie ding?
dipstaartje schreef:blauw00gje schreef:Je bent al de 2e die dat voorstelt Maar, is wel een leuk idee natuulijk Moet je wel eerst toestemming vragen van een mod, omdat het een fotoverzameltopic wordt.sorry dat had ik niet gelezen Maakt toch niet uit Is ook al een aantal pagina's terug
Asyaa schreef:HK's mogen toch automatisch als foto verzameling topics worden gebruikt?Maaaaaaaaarrrrrrr hoe krijg je zn groot beesie ding? Huiskamertopics volgens mij wel ja..
Polivy schreef:Op zich vind ik de bandjes van de Plus ook wel leuk. Maar ik hou van bandjes Die vind ik echt niet leuk Maargoed, ieder zijn/haar smaak