rakni schreef:ik vind het ook zo moeilijk om geen geld uit te geven! Zit nu krap en ik doe mijn best maar het gaat niet zo goed! Iedere stuiver die ik dan weer heb geef ik uit.
Om nou mijn pinpas niet in beheer te hebben helpt niet, betaal ik toch met ideal? wat dat betreft zijn die internetwinkels niet zo handig!
Zullen we van pinpas ruilen? Ik heb er maar 78 cent op staan Haha . Nee ff zonder gein de mensen die het rot voor mij vinden bedankt voor toch een beetje steun maar ik heb het mijzelf natuurlijk aangedaan.
Ik zit nu al wat papieren uit te zoeken en ik schrik echt van al die bedragen. Vooral de incassokosten zijn heel erg hoog.
Wel vreemd wat er vandaag gebeurde. Er stond een deurwaarder hier met een dagvaarding voor mij afijn die heb ik aangenomen. Maar het is vandaag 19 mei. Op de dagtekening staat 26 april en dat ik op 12 mei moet voorkomen maar ik kreeg de brief vandaag pas!
Ik maak wel altijd mijn post open en leeg elke dag de brievenbus.
Ook fijn dat ik vandaag ontslagen ben ( zat nog in mijn proefperiode) maar goed.... Misschien kan ik via een vriendin werken.
Heb mij vandaag ook ingeschreven bij mijn moeder. Ik ben nu opeens weer helemaal gemotiveerd om er wat aan te gaan doen. Begin er vertrouwen in te krijgen dat heel misschien alles ooit wel op zijn pootjes terecht komt.
Heb in elk geval nu een adres en heb via PB veel tips gekregen om beslag te voorkomen. Hoop dat dat gaat werken. Ook bedankt voor alle PB's die ik heb ontvangen. Het zijn er teveel om allemaal persoonlijk op te reageren maar iedereen heel erg bedankt!