De jongen van de trein! ook ik heb lef!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-10 23:35

doerakje schreef:
Quasandra schreef:
kan ze niet nog een smsje sturen naar hem met de vraag waarom hij niets meer van hem laat horen?

BEN je helemaal!???? niet doen hoor echt niet ben jij gek laat dan maar hoor graag of heel niet..
zeg Micha, wanneer ga je weer met de trein :P :P :P

Hahaha _O-

Nou ik ben vandaag nog met de trein geweest om koninginnedag te vieren. Maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem nog eens tegen kom omdat hij volgens mij ontzettend aan het om reizen was :')

En nee ik heb nog steeds niks gehoord, zit er ook totaal niet mee hoor. Heeeel graag of niet :D zat andere leuke jongens maar het was wel een leuke actie*\o/*

Ixie

Re: De jongen van de trein! ook ik heb lef!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:46

Echt stom Mich! Maar wie weet komt het nog :D.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 13:13

Joscaa schreef:
Gewoon smsje sturen met;
"Jajoh. Dis me maar weer, hoe asociaal ben jij? Haha, xx "

Dan snappen ze wel dat het een grapje is, en jongen met beetje humor smst je wel terug. :)

Een jongen van 18 zou hier denk ik al direct op afknappen en de humor er echt niet van in zien. Ik vind zulke woorden echt zo kinderachtig over komen :o

TS; jammer dat hij niet terug gestuurd heeft. Zonde van je dappere actie! Volgende jongen beter ;)

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 15:03

Ja bedoelde niet wanneer je hem in de trein ziet micha maar wanneer je een volgende jongen kunt spotten ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-10 21:58

Oh hahaha, ik heb gister met koninginnenacht wel een leuke gespot. Maar die ken ik al een beetje dus daar hoefde ik geen moeilijke acties voor uit te halen :D

Ik zie dit trouwens ook absoluut niet als een 'mislukt' iets, ik bedoel ik heb wel het lef gehad om het te geven, en als hij er verder niks mee wil doen is het zijn verlies, en is hij dus niet zo leuk als ie leek :D ( of heeft hij een vriendin ofzo)

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 23:31

Wat leuk!! Wat stoer dat je dat gedurft hebt, dat zou ik nou nooit kunnen :D

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 00:14

Haha, mislukt is het zeker niet. Het was een geniale actie! 8-)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 11:58

inderdaad meid,
het is een gemiste kans van hem en een geniale actie van jou! :D

jUstkiimmiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:14

vind het nog steeds een stoere actie! ondanks meneer in kwestie niet meer reageerd..:P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 22:21

Haha dat was precies hetgene wat mijn vriendje had bedacht om te doen bij mij :D Maar we stapte bij hetzelfde station uit dus dat was niet nodig :+

Maar ontzettend leuk en heel stoer! Jammer dat het niets is geworden.. Dan maar op zoek naar een nieuwe treinliefde :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 08:10

Gave actie hoor! Alleen jammer dat ie niks meer van zich liet horen,...
Eventueel kan je hem nog sturen, jammer dat je niks van je laat horen! Je leek mij een leuke jongen...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:07

Nee man, geen energie meer in steken, heeft helemaal geen zin en het komt ook nog eens een beetje wanhopig over! Trots zijn op je stoere actie en nu weer op naar de volgende ;) Maar volgens mij was je daar al mee bezig, haha

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:54

Wat een oelewapper dat hij niks meer terug stuurt! Maarja jij heb iig je lef getoond, dat kan je van hem dus niet zeggen, 1-0 voor jou hihi en er zijn vast leukere/aardigere!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:19

Misschien nog een smsje sturen? Ik heb ook vaak gehad dat een smsje niet aankwam, en vriendlief stuurde me ook wel eens smsjes die niet aankwamen (waarna ik dus boos was om niets :P )

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 21:23

Naah, daar heb ik niet echt zin in. Maar wat ook wel een mooie grap zou zijn, ik zit vanaf zaterdag in het buitenland (tot deze zaterdag) en waarschijnlijk heeft hij dus alleen 06enz. in zijn telefoon staan, als ie nu gesmst zou hebben want dan zou het niet aangekomen zijn _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:06

ik snap het ff niet hoor, waarom zou het niet aankomen als jij in het buitenland zit?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:20

joyce2 schreef:
ik snap het ff niet hoor, waarom zou het niet aankomen als jij in het buitenland zit?

Dan moet je 0031 ervoor zetten toch :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:21

volgens mij hoeft dat niet hoor, dat moet geloof ik alleen als jij vanuit het buitenland naar Nederland smst...

Edit: k weet het 99% zeker, want praktisch iedereen staat met 06 in mijn telefoon, nooit met 0031 en toen mn vriend laatst in Frankrijk zat, kon ik ook gewoon smsen, zonder dat ik wat aan hoefde te passen. Het was een ander verhaal toen ik in Engeland zat en naar NL ging smsen, dat lukte voor geen meter en dat kwam omdat ik bij het sms-servicenummer of centralenummer geen 0031 er voor had staan...

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:33

Haha Stoer.
ik doe het ook wel is met vriendinnen
van te voren nummers op schrijven en als je een leuke jongen voorbij ziet lopen gewoon geven :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 11:58

joyce2 schreef:
volgens mij hoeft dat niet hoor, dat moet geloof ik alleen als jij vanuit het buitenland naar Nederland smst...

Edit: k weet het 99% zeker, want praktisch iedereen staat met 06 in mijn telefoon, nooit met 0031 en toen mn vriend laatst in Frankrijk zat, kon ik ook gewoon smsen, zonder dat ik wat aan hoefde te passen. Het was een ander verhaal toen ik in Engeland zat en naar NL ging smsen, dat lukte voor geen meter en dat kwam omdat ik bij het sms-servicenummer of centralenummer geen 0031 er voor had staan...

Ok, dan zaten ik en mijn paps fout want ik vroeg het ook nog aan hem en hij zei ook dat je dan de landcode er voor moet zetten.
Maar maakt verder ook niet uit :Y)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:02

Ik heb het hier ff nagevraagd bij het thuisfront ;) en je moet idd alleen het nummer aanpassen als jij vanaf het buitenland naar Nederland belt/smst, niet als je vanuit Nederland naar iemand in het buitenland belt/smst. En je moet ook rekening houden met de telefoonkosten, want de gene die in Nederland zit betaald tot aan de grens en jij betaald vanaf de Nederlandse grens tot het land waar jij zit. Dus je kunt beter je telefoon uit zetten ;)

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:18

En hij heeft jou nummer omdat je hem gebeld heb, als je t dan opslaat dan doet die automatisch met +316

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:20

joyce2, sms ontvangen in het buitenland is gratis. Althans, bij de meeste providers. ;) daar betaal jij geen kosten extra. Alleen met bellen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 19:21

ja sorry, bedoelde ook met bellen, zie nu dat er niet specifiek bellen bij staat ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 19:38

joyce2 schreef:
Ik heb het hier ff nagevraagd bij het thuisfront ;) en je moet idd alleen het nummer aanpassen als jij vanaf het buitenland naar Nederland belt/smst, niet als je vanuit Nederland naar iemand in het buitenland belt/smst. En je moet ook rekening houden met de telefoonkosten, want de gene die in Nederland zit betaald tot aan de grens en jij betaald vanaf de Nederlandse grens tot het land waar jij zit. Dus je kunt beter je telefoon uit zetten ;)

Oke thanks :)

Ja telefoon moet helaas aanblijven omdat ik dingen voor school moet regelen, maar gebeld gaat er niet worden.

Li_lee_yang: naar mijn heeft hij de 1e stap genomen dus mijn nummer in zijn telefoon gezet :) en ik heb zeer zeker niet met hem gebeld _O-