Ik ga iedereen die er om gevraagd heeft zo nog even de foto sturen. Eerst even wat antwoorden geven.
Een scherm is niet mogelijk. Dat kun je op de foto ook wel zien. Zijn balkon grenst aan mijn grote raam van de woonkamer. Aan die kant hangt dat aapje aan de rand, richting mijn woonkamer gericht. Mijn balkon hangt 3 meter bij zijn balkon vandaan. De lengte van het raam. Een scherm heeft dus geen nut, of ik moet het op zijn balkon zetten
Plastic is een optie. Maar hij bekijkt me ook als ik thuiskom of wegga. Aan de andere kant van het huis. Dus zien doet hij me toch wel.
Ik huur inderdaad. De woningbouw is de volgende stap. Maar dan moet ik eerst een officiele aangifte hebben.
Ik las nog iets over overdreven om vanwege het aapje aangifte te doen. Dat is iets waar ik zelf ook over twijfel. Maar alles bij elkaar op geteld (en dan vooral het feit dat er eerst zonnebloemen hingen, ik toen een liefdesverklaring kreeg, ik dat afwees en er nu een vaag aapje hangt) is wel teveel. Overigens ben ik zeker niet bang. Meer geirriteerd en moet ik om deze kinderachtige actie lachen. Maar in mijn achterhoofd heb ik dus wel de waarschuwing dat ik zelf zeker geen actie moet ondernemen vanwege zijn verleden.
hanny_jelke
Geplaatst: 19-04-10 23:01
jeetje ts heb even je hele topic door gelezen. pfff zou er niet aan moeten denken. ook jammer dat iemand zo je plezier in je woon omgeving af neemt. ik blijf het van nu af aan in de gaten hoeden. als het mag zou ik graag een pbtje willen. met die aap
Als het goed is heb ik nu iedereen een pb gestuurd.
Urbanus
Geplaatst: 19-04-10 23:04
Ja bedankt! Wow, dat aapje is duidelijk een statement...
imd
Geplaatst: 19-04-10 23:04
Ik vind je reactie echt niet overtrokken hoor, vond het zelfs vreemd dat je twijfelde.. Alleen dat aapje zegt niet zoveel, maar dit alles bij elkaar wel. En daarbij: je hebt hem gevraagd op te houden hiermee, als hij dat niet doet kan hij de gevolgen ook zelf wel overzien.. Hij is geen klein kind hoor..
Zou ik ook een PB mogen.. Ben nu toch wel erg benieuwd.
Terpstra
Geplaatst: 19-04-10 23:05
Heb ook je hele topic gevolgd. En vind het goed dat je stappen hebt ondernomen naar de politie. Ben toch wel niewsgierig geworden naar het aapje.
En het zou jammer zijn als jij je huis moet verlaten omdat je buurman vervelend doet! Succes en ik blijf je topic voorlopig nog even volgen
RelarDevi
Geplaatst: 19-04-10 23:05
Ik begin toch wel heel erg nieuwsgierig te worden, lees al langer mee maar nu...
Singur
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 23:06
imd: Ja, dat vind ik nu dus ook. Ik ga altijd van het goede van mensen uit. Had zelfs medelijden met hem. Zielige oude verliefde man. Maar dit is gewoon irritant en bewust provoceren. Heeft-ie alleen de verkeerde voor uitgekozen
pniekepnak
Geplaatst: 19-04-10 23:06
Hier ook een stille meelezer... Wat een nare vent TS, heb zelf ook een stalker gehad, maar die hield het gelukkig alleen bij bellen/hijgen enzo... Maar ben zoals iedereen nu ook wel nieuwsgierig naar het aapje... Mag ik ook een foto?
blue_kim
Geplaatst: 19-04-10 23:08
hmm ja dit is inderdaad niet echt normaal nee, wat een raar aapje.... zou eens afwachten wat de wijkagent gaat zeggen en als hij het ermee eens is inderdaad aangifte gaan doen.
Jee zeg, ik zou er zeker een melding van maken! Of anders aangifte.
Liezel1
Geplaatst: 19-04-10 23:09
Ik ben ook wel benieuwd naar dat aapje, kun je me een PB sturen?
Singur
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 23:10
Melding is er al gemaakt. Alles staat al geregistreerd en eerdere brieven en knuffels liggen op het bureau. Ik had ook afgesproken dat als er niks meer zou gebeuren na het briefje ik ook niets zou doen. Maar als er maar iets zou gebeuren dat ik aangifte zou doen. Dus vandaar nu de aangifte.
Nicje87
Geplaatst: 19-04-10 23:11
Ik zie de aap en situatie en ik snap je nu volkomen! Meid lekker blijven melden hoor! Let op met hem......hopelijk stopt het gauw!
Terpstra
Geplaatst: 19-04-10 23:11
De aangifte lijkt me een goed idee TS. Maar vraag me af of het uiteindelijk wat zal uitmaken wbt je stalker. Ik hoop voor jou dat hij er een beetje van onder de indruk zal zijn en je in iedergeval een beetje normaal met rust laat
Anoniem
Geplaatst: 19-04-10 23:12
Ik denk dat je bij de woningbouwvereniging om een andere woning moet vragen.
Ik heb ergens gewoond en dat was een heel inbraakgevoelige woning, dus er werd idd 2 keer achter elkaar ingebroken.
Ik heb om een andere woning gevraagd, binnen 2 maanden kreeg ik een andere woning, maar die vond ik minder dan ik had, een week later kreeg ik een andere woning en die was zelfs nog beter, groter en minder huur. Ik heb daar jaren met veel plezier gewoond.
Doe het rapport van de stalking die je bij de politie hebt gedaan er bij en vermeld de naam van het bureau en de wijkagent bij je verzoek. Meldt die agent dat je om een andere woning hebt gevraagd en wellicht wil die agent ook nog voor je bellen met de woningbouw.
RoosG
Geplaatst: 19-04-10 23:13
Tjeetje, ik lees de hele tijd al mee. Krijg echt de kriebels bij het aapje idee, al helemaal eentje die je uitlacht. Bah. (ben zo'n bang voor clowns-meisje, lachende apen vallen daar ook onder.) Zou ik heel misschien ook nog een foto mogen?
Vind het heel goed dat je aangifte hebt gedaan, hopen dat hij er iets van leert.
Even gewoon een vraag, maar slaap je wel goed? Ik wil je niet op de stang jagen of iets dergelijks, maar ik zou niet lekker naar mijn bed gaan met zo'n buurman.
Rinoa
Ook hier een stille meelezer die baalt dat die engerd nu weer opnieuw is begonnen... Gewoon vol blijven houden! En is vitrage geen optie om te voorkomen dat hij naar binnen gluurt als je thuis bent? Ik zou me er ook absoluut niet prettig bij voelen.
Mag ik ook pb met de aap? Aangezien ik hier dingen lees over een eng aapje ben ik toch wel erg benieuwd...
Sterkte ermee maar weer...
Liezel1
Gadver, wat een raar ding......
Blinnii
Geplaatst: 19-04-10 23:14
Ik heb even in vogelvlucht het topic doorgenomen, maar wat een griezelige en walgelijke situatie. Ik vind het onwijs knap dat je zo lang zo rustig bent gebleven, snap ook heel goed dat je er nu écht klaar mee bent.
Dit soort dingen behoort echt tot mijn grootste nachtmerries, krijg al de kriebels van jouw verhaal. Ik ben aan de ene kant dus ook heel benieuwd naar een foto van dat aapje, maar aan de andere kant.. brr!
Ik wens je in elk geval dan ook heel veel sterkte toe, hoop echt dat je zo snel mogelijk van die engerd af bent meid!
slimmerik
Geplaatst: 19-04-10 23:16
Ik was heel sceptisch en vond het wat overdreven dat je vanwege dat aapje aangifte wilde doen. Heb dus nu de foto gezien en mijn advies is: aangifte doen en wegwezen daar.... brrrr....