312 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Ik heb zelf gemerkt dat het heel erg helpt om voor meerdere dagen boodschappen te doen en voor meerdere dagen te koken. We doen op zondag boodschappen voor tot en met zaterdagochtend. Snoepjes en koekjes word hier ook nauwelijks gegeten. We eten wel weer zeer gevarieerd.
Marieke_K schreef:@Angela: raar schema is het niet, maar zelf geef ik wat meer geld uit aan vlees en wij hebben redelijk duur broodbeleg (tonijnsalade van Johma..) en we eten veel brood (gaan 4 hele broden door heen per week..)
Emytje schreef:@ Marieke_K: Hoeveel betaal je eigelijk voor de bezorgkosten bij AH?
Ineke2 schreef:Emytje: O gelukkig eten jullie dan idd wel noten, peulvruchten en genoeg andere groenten, dat scheelt wel
5 euro bezorgkosten? Jeetje ik loop wel een keer extra dan maar.
RiandeV schreef:Ik probeer niet te snoepen. Dat lukt prima, tot mijn vriend weer thuiskomt...
Dani62 schreef:Leuk, ik doe mee! Wat alleen een beetje lastig is: ik woon alleen, ben doordeweeks alleen en eet dan alleen. Maar in het weekend ben ik met mijn vriendje en de ene keer betaalt hij en de andere keer ik... Beetje om en om... Of wie er nog het meeste geld over heeft aan het eind van de maand. Dus da's lastig uitrekenen.