Open relatie/vreemdgaan toestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:06

@ NICCI
ilse86 schreef:
O, dat ken ik ook wel. Heb ik ook wel gehad. We deden 'het' niet, maar t was wel elk weekend vaste prik wat betreft de 'randzaken'. Dat vind ik ook prima...
Maar op een gegeven moment kreeg ik wel gevoelens voor hem. Heb m toen voor de keuze gezet: óf we proberen het, óf we blijven vrienden en drinken ff een biertje samen. Uiteindelijk heeft ie voor Marietje (Grolsch) gekozen

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:08

tanya89 schreef:
Het bed delen met een ander is voor mij echt not done. Ook niet als dat "alleen maar" lust is. Dan is het écht afgelopen.
Wil je van de een op de ander hupsen dan blijf je maar vrijgezel of zoek je iemand die die mening deelt, maar dan hoef je bij mij echt niet aan te komen... :n

:D

Wel interessant om meningen van anderen te lezen :j

Hahahaha ik blijf het gewoon stug herhalen maaaarrr....
Dat je geen monogame relatie hebt betekend niet dat je van de een op de ander wil hupsen!!
Ik ga even een ander stukje voor je quoten, zou je dat even willen lezen alsjeblieft??

Vesceron

Re: Open relatie/vreemdgaan toestaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:10

Voor uitgebreide verhaal zie pagina 11...
Hieralvast:
Vesceron schreef:
Miracle_, je begint een relatie omdat je dan wel verliefd ben en op lange termijn van elkaar houdt, je bent emotioneel gezien gewoon aan 1 persoon verbonden en vindt daar je rust, genegenheid, geborgenheid, liefde enz. het kan alleen zijn dat je seksueel met andere deelt, en dit betekend niet zoals meerdere zeggen dat je dan op 101 andere aan het hoppen ben (quote even chipieke ;) ) maar dat het voor zou kunnen komen dat je 1 of misschien meerdere keren met een ander het bed deelt omdat je hier meer voor open staat dan iemand die kiest voor een 'volledig' monogame relatie

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:12

SamSter schreef:
lesilla schreef:
En jullie hebben nooit eens dat jullie zeggen ooh die mag er zijn, ik denk dat iedereen dat bewust onbewust wel eens doet?

Tuurlijk wel, En k zeg zelf ook weleens van nou die meid is wel knap of die man is wel goed te doen,Maar als hij bv een meid knap vind ga ik me wel vergelijke bij haar..
En dan kan ik me soms knap onzeker voelen..

Hahaha maar dat heb ik ook hoor!! :o

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:13

Mijn relatie is alleen in theorie 'open'. Het idee van liefde onder voorbehoud (dus alleen als we allebei 100%trouw blijven en anders in je eentje op straat staan) lijkt me doodeng maar we zijn nog maar 5 jaar bijelkaar en hebben elke dag heel braaf sex met *jawel*elkaar.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:13

Vesceron schreef:
SamSter schreef:

Tuurlijk wel, En k zeg zelf ook weleens van nou die meid is wel knap of die man is wel goed te doen,Maar als hij bv een meid knap vind ga ik me wel vergelijke bij haar..

Pff en dan toch nog een open relatie gehad hebben?!
Jeetje wat moet jij ook sterk zijn geestelijk..

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:14

ELKE DAG??? 8)7
sorry off topic :P

Samurai

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:15

@Vesceron:
Met een doel nastreven is samen door het leven gaan, de heuvels en de dalen. Kortom gelukkig zijn met elkaar.
Dit kan natuurlijk in een open relatie maar niet bij mij.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:15

ilse86 schreef:
ELKE DAG??? 8)7

Is dat raar???
Dan ben ik net zo vreemd :P

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:16

hahaha euh naja laat ik niet teveel uitwijden, maar mijn libido is zo dood als een pier

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:19

Aan elke dag seks zou ik ook niet moeten denken. Maar ik vind het niet raar wanneer een ander die behoefte wél heeft.

Vesceron

Vesceron schreef:
SamSter schreef:

Pff en dan toch nog een open relatie gehad hebben?!
Jeetje wat moet jij ook sterk zijn geestelijk..[/quote]

Tja, dat is een beetje wat ik eerder zei...
Zodra er een beeld of verhaal bij komt, raakt het mijn gevoel en kan ik me onzeker of jaloers voelen, hoeft ook niet altijd zo te zijn ligt ook weer aan m'n bui/gemoedstoestand (tja vrouwen zijn maar lastig)
Maar wat ik al zei, wat niet weet, wat niet deert.
Maar als hij mij een vrouw aanwijst en bij de vergelijking die ik doe (zoals velen denk ik :D) kom ik erachter dat ze meer mee heeft dan ik, wordt ik gewoon onzeker of jaloers!! Das dus weer het emotionele gedeelte zeg maar...
Snappie het nog?? Beetje lastig uitleggen over de typ ;)

sallandval

Vesceron schreef:
ilse86 schreef:
ELKE DAG??? 8)7

Is dat raar???
Dan ben ik net zo vreemd :P

Ik zei toch dat 'open staan voor' ook te maken had met hoeveel libido je hebt :P ;)

Overigens heb ik ook wel eens een dagje geen sex hoor. Maar niet vaak. Gemiddeld in elk geval vaker dan 1 x per dag :o

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:20

ilse86 schreef:
hahaha euh naja laat ik niet teveel uitwijden, maar mijn libido is zo dood als een pier

beetje offtopic
Ben je aan de pil of niet?
Door sommige heb je echt nul punt nul libido :(:)

Vesceron

ilse86 schreef:

Hahaha en die van mij zo springlevend als een uhm....Kangaroo met ADHD :')

Karin

Vesceron schreef:
Maar wat ik al zei, wat niet weet, wat niet deert.
Maar als hij mij een vrouw aanwijst en bij de vergelijking die ik doe (zoals velen denk ik :D) kom ik erachter dat ze meer mee heeft dan ik, wordt ik gewoon onzeker of jaloers!! Das dus weer het emotionele gedeelte zeg maar...
Snappie het nog?? Beetje lastig uitleggen over de typ ;)

Misschien wordt het dan te persoonlijk, komt het te dichtbij? Ik kan me er wel iets bij voorstellen - denk ik.

Maar zo zie je maar dat er ook gradaties zijn in de mate waarmee je ermee kunt omgaan dat je partner het ook met een ander doet (of je partner met het feit dat jij het ook met een ander doet).

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:21

Vesceron schreef:
Tja, dat is een beetje wat ik eerder zei...
Zodra er een beeld of verhaal bij komt, raakt het mijn gevoel en kan ik me onzeker of jaloers voelen, hoeft ook niet altijd zo te zijn ligt ook weer aan m'n bui/gemoedstoestand

....en periode van de maand (bij mij dan)
Citaat:
(tja vrouwen zijn maar lastig)

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:22

hahahah sallandval, doe je goed!

pfff als jullie zo doorgaan word ik nog jaloers en wil ik ook een open relatie!!!

whahaha nee hoor was een geintje.
tot nu toe ben ik nog hartstikke gelukkig met mijn vriend.
Maar hij is wel bijna 12 jaar ouder dan mij....
dus als hij te oud word........................................... ;)

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:22

Maar dan nog een vraagje voor de mensen met een open relatie: hebben jullie dan ook afspraken met elkaar dat bijvoorbeeld een willekeurige sekspartner maar eenmalig mag zijn? Dus nooit twee keer met dezelfde man/vrouw? Ik vind namelijk een one night stand wel weer anders dan een echte seksrelatie. De kans lijkt mij best groot dat er toch gevoelens bij die seks ontstaan en ik kan me er iets bij voorstellen dat als je je beperkt tot 1 keer, je dit zo kan/probeert te voorkomen.

ALHOEWEL ik nu weer denk dat dat belachelijk is, want als je daadwerkelijk alleen voor de one night stand zou mogen gaan is het dus wel pure lust en een tekort aan seks binnen je eigen relatie?

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:23

Vesceron schreef:
ilse86 schreef:

Hahaha en die van mij zo springlevend als een uhm....Kangaroo met ADHD :')

die vind ik goed!!!
zullen we een kudde gaan vormen? ;)

ilse86

SamSter schreef:
ilse86 schreef:

beetje offtopic
Ben je aan de pil of niet?
Door sommige heb je echt nul punt nul libido :(:)

Jup, ben aan de pil...

Vesceron

Klopt helemaal Karin, kan er prima mee leven wetende dat hij wel eens seks heeft met een ander, en vind het ook leuk dat ik dat ook kan, maar het komt in sommige gevallen indd te dicht bij m'n gevoel. Dus zo veel verschil ik niet van de monogame vrouw ;)

tanya89

Vesceron, ik heb het gelezen, ook pagina 11 :)
En ik snap je punt wat je wilt zeggen, maar mijn vertrouwen zou echt weg zijn in mijn partner. Een gevoel van niet goed genoeg zijn.. Heb respect voor mensen die het wel toestaan dat zijn of haar partner het bed deelt met iemand anders hoor! Maar ík zou het niet kunnen.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:25

Linda_Bien schreef:
Maar dan nog een vraagje voor de mensen met een open relatie: hebben jullie dan ook afspraken met elkaar dat bijvoorbeeld een willekeurige sekspartner maar eenmalig mag zijn? Dus nooit twee keer met dezelfde man/vrouw? Ik vind namelijk een one night stand wel weer anders dan een echte seksrelatie. De kans lijkt mij best groot dat er toch gevoelens bij die seks ontstaan en ik kan me er iets bij voorstellen dat als je je beperkt tot 1 keer, je dit zo kan/probeert te voorkomen.

ALHOEWEL ik nu weer denk dat dat belachelijk is, want als je daadwerkelijk alleen voor de one night stand zou mogen gaan is het dus wel pure lust en een tekort aan seks binnen je eigen relatie?

ten eerste, heb geen open relatie, maar verplaats mij even in andere...

ik zou een iedere keer een one night stand erger vinden dan 1 sexrelatie.
daarbij vind ik dat je geen sex tekort hoeft te hebben binnen je relatie, om een open relatie te beginnen.
je kan alleen de behoefte hebben aan af en toe een ander :P
moeilijk uit te leggen denk ik

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-10 17:25

@ Nicci, I like older man :o dus zou hem juist niet inruilen
En leuk een kudde!! Spring je mee :):)