Hopen dat we nu eens examens gaan aanvragen het duurt toch superlang nog met die wachtlijsten enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niicole__ schreef:....
Les voor het examen lukt de dag zelf helaas niet, omdat ik de eerste die dag ben...
....
Elmira schreef:Zoo ik mag morgen weer rijden![]()
Hopen dat we nu eens examens gaan aanvragen het duurt toch superlang nog met die wachtlijsten enzo
Mowoah schreef:Ik ben ook benieuwd naar Raket, zou ze nu aan het treuren zijn of aan het feesten.
Ik mag de 17e van februari op voor TTT, en heb net te horen gekregen dat ik 17 maart op mag voor het afrijden.![]()
![]()
![]()
Zitten dus nog 4 lessen tussen, nog 6 in totaaaaal waaah hahaha
Miriam91 schreef:Mijn instructeur zegt dat 40 het gemiddelde is volgens het CBR. Als ik afrijd zit ik geloof ik op 35. Heb morgen weer les (een na laatste les).
Ik ben benieuwd hoe het raket is afgegaan
Niicole__ schreef:_Denise schreef:@Niicole_: hoezo werd je opgelicht als ik vragen mag?
Leg het wel ff in het kort uit..
(heel verhaal maar even weggehaald anders is het zo'n lap tekst)
magic_lover schreef:Nou ben alweer terug.... Leek er even op, maar instructeur het CBR gebeld, en nee hoor ze gingen om half 9 pas een rondje doen om te kijken of het doorging, en de examens van 8.55u gingen zowieso niet doorgrrrrr.......
snap niet wat het voor verschil maakt of ze nou doorgaan of om 11 uur pas.. *zucht*
baal nu alleen wel verschikkelijk dat ik toen niet voor 15.15u heb gekozen.....
Nu waarschijnlijk pas 25 januari weer.....
Lottiejj schreef:Stom stom, dat het steeds niet doorgaat.. K moest vorige week, ging ook niet door en 't ergste is dat ik nog steeds geen nieuwe datum heb.. Terwijl een vriend en twee vriendinnen vorige week ook moesten en die hebben dus wel een nieuwe datum.. Het argument van te langzaam op de rotonde rijden vind ik iid ook erg slap..
corinepgek schreef:Lottiejj schreef:Stom stom, dat het steeds niet doorgaat.. K moest vorige week, ging ook niet door en 't ergste is dat ik nog steeds geen nieuwe datum heb.. Terwijl een vriend en twee vriendinnen vorige week ook moesten en die hebben dus wel een nieuwe datum.. Het argument van te langzaam op de rotonde rijden vind ik iid ook erg slap..
Dan moet je je instructeur even achter zijn broek aanzitten want als je examen 's ochtends niet doorgaat sta je 's middags gelijk alweer in het systeem en dan kan je instructeur gelijk weer een nieuwe datum voor je plannen.