Sorry dat ik hier zo binnenval, en weet trouwens niet of het hier wel bij hoort, maar zien jullie in nederland ook een vreemd oranje licht in de lucht? http://nl.tinypic.com/r/qnw57p/6 Hier in antwerpen is het in het noorden te zien.
Marnixx
Geplaatst: 20-12-09 02:34
Hier weer sneeuw! Hadden moeite om thuis te komen.. Op de weg naar ons huis toe veel last van sneeuw duinen!
nee ik heb oo niet zo raar rood ligt gezien! hier is nog geen cm gevallen hopelijk komt dat nog! Ik gaaa eten ne naar de Kerk tot laters...!
Daantje1981
Geplaatst: 20-12-09 08:36
Het heeft hier vannacht zo hard gesneeuwd. Echt weer een flinke laag op de auto.s. De weg was gisteren redelijk vrij, maar ligt nu gewoon weer een dikke laag. Zit nu al te bedenken hoe ik naar mijn paard ga straks....
Hier is ook weer een laag gevallen en het stormt hier zo ongeveer!! En ik moet zo weg om te werken. Werk bij de thuiszorg... Dat wordt heerlijk glibberen en glijden denk ik...
SplashIsLief
Geplaatst: 20-12-09 08:41
Hier heeft het ook flink gesneeuwd en momenteel is er een sneeuwstorm. Het waait flink en het voelt heel koud.
Besloten om mijn wedstrijd af te zeggen en ook ik heb geen idee hoe ik dat straks met en naar mijn paard moet doen.
Er is vannacht hier iig wel sneeuw bij gevallen, ik kan niet meer door mn raam kijken (schuindak/-raam) xD.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 20-12-09 09:14
het sneeuwt hier wel, maar het waait zeer behoorlijk, word ik wat minder blij van. Nog even en ik kan niet meer uit mijn raam kijken van alle aangeplakte sneeuw. Veel is er vanacht overigens niet bij gekomen, maar als ik buienradar zo bekijk word stal vandaag weer eens niks....
iefke
Geplaatst: 20-12-09 09:23
Veerle90 schreef:
iefke schreef:
Sneeuw!!!!
waarom heb jij wel sneeuw en ik niet?
Nou. Nu wel denk ik
Grapjasjes12
Jaaaa hoor! Zit dit allemaal te lezen en denk: nee toch, zal toch niet WEER sneeuw zijn gevallen?! En jawel hoor, lekkere dikke witte deken overal.
CM_
Hier echt een heel dik pak sneeuw, de weg was gisteren vrij, is nu niets meer van te zien, een en al wit...
En het sneeuwt weer, plus het waait flink.
iefke
Geplaatst: 20-12-09 09:25
De auto's dié hier voorbij komen rijden ook echt 5 km per uur ofzo. En wat een wind zeg
Mijn vriend is al ruim 1,5 uur onderweg naar huis (nachtdienst).. een stukje van normaal 3 kwartier :S Nergens is nog gestrooid .... 70km kan hij maximaal rijden.... Overgens hier weeeeeeer een laag sneeuw erbij en vieze koude harde wind Sneeuw oke... maar die wind