maikeltje schreef:Zeg Adil, kun jij even normaal doen en me niet discriminatie in de schoenen proberen te schuiven? Ik weet niet hoe jij leest, maar ik stel een vraag over de spelling. Wanneer je in zijn profiel kijkt dan blijkt dat de slechte en verwarrende spelling niets te maken heeft met het emotionele omdat hij waarschijnlijk niet emotioneel was ten tijde van het aanmaken van zijn profiel! Vandaar mijn vraag over het buitenland. Het zou zo kunnen zijn dat deze jongen net een jaar hier in Nederland verblijft, ik noem maar een zijstraat. Dat jij gelijk denkt in termen van "buitenlanders over 1 kam scheren" zegt imo meer over jezelf dan over mij!
Pardon? JIJ verbindt slechte spelling aan een mogelijke buitenlandse afkomt...En daarbij weet je niks van de TS. Ik schuif je geen discriminatie in de schoenen, maal wel ondoordacht en beledigend gedrag. De TS geeft aan dat hij inderdaad inziet dat het verhaal verwarrend is en wil hier iets aan doen, dus waarom dan nog zo'n vraag stellen...?
maikeltje schreef:En de reden dat ik fel reageer is omdat het hier over een KIND gaat, een baby van een aantal maanden, een weerloos wezen. Waar nu al mee gesold en gedreigd wordt. Ik hou m'n hart vast voor de toekomst van dit kind ja en dan wordt ik fel! Zeker als ik lees dat de communicatie betreffende dit kind per mail gaat, een kind is meer waard dan dat!
Dit snap ik absoluut, oke, verklaar inderdaad de felheid van jouw berichtje. 
Adil18 schreef:Ha, nou, ik heb het topic echter wel gelezen, in tegenstelling tot andere personen....

Ik denk dus wel dat ik het goed gelezen heb (overigens, niet leuk he, als iemand schrijft dat je mogelijk niet goed leest...Kijk, dan heb ik mijn doel bereikt, want dit doe jij ook met jouw vraag over de spelling van de TS...)
maikeltje schreef:Zeg nou zelf, is bovenstaande quote een volwassen en weloverwogen reaktie?
Nee, maar jouw opmerking dus ook niet, die valt namelijk onder dezelfde noemer...
Dus...Snap je dan dat ik die opmerking gewoon misplaatst vond?