Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Eigenlijk het enige werelddeel waar ik een surcharge voor singles ben tegengekomen, is delen van Afrika.Ligt er ook aan waar je heen gaat en je wensen zijn natuurlijk.
Thailand ging ik naar een hostel maar heb ook in hutjes gezeten.
Ja voor het hutje betaal je iets meer maar het is de prijs van het hutje en niet pp. Dus ja het is goedkoper als je het kan delen maar het wordt niet duurder omdat je er alleen in gaat.
Mkango schreef:Needje schreef:Eigenlijk het enige werelddeel waar ik een surcharge voor singles ben tegengekomen, is delen van Afrika.Ligt er ook aan waar je heen gaat en je wensen zijn natuurlijk.
Thailand ging ik naar een hostel maar heb ook in hutjes gezeten.
Ja voor het hutje betaal je iets meer maar het is de prijs van het hutje en niet pp. Dus ja het is goedkoper als je het kan delen maar het wordt niet duurder omdat je er alleen in gaat.
Mkango schreef:Ik zit, as we speak, bij een opera: Akhnaten door de English National Opera. Genieten, het is zo mooi!Met muziek van een van mijn favoriete componisten, Philip Glass.
Karin schreef:In een hostel vind ik een kamer delen helemaal prima en één nacht in zo'n slaaphok in een nachttrein ook. Maar meerdere nachten op een schip met onbekenden in zo'n kleine ruimte, daar zou ik het wel benauwd van krijgen. Ik kan me dus wel voorstellen dat mensen daar niet voor kiezen.
Tiggs schreef:Volgens mij zijn die cabines op een cruise vaak superklein. Zou ik echt never met onbekenden doen.
musiqolog schreef:Ik ben absoluut geen kenner hoor, zeker niet zoals jij, maar ik kan er wel onwijs van genieten!Mkango schreef:Ik zit, as we speak, bij een opera: Akhnaten door de English National Opera. Genieten, het is zo mooi!Met muziek van een van mijn favoriete componisten, Philip Glass.
Wow, liefhebbers van avantgardemuziek op Bokt! Ik ga normaal alleen naar concerten, maar ik zou best een keer met jou willen gaan. (Of met iemand anders die deze interesse deelt hè, laat dat duidelijk zijn...)
Fitzroy schreef:Klopt, ik had nog een ticket van 700,- naar de Dominicaanse. Dat was het goedkoopste ticket dat ik kon vinden.