Ik begon met uitgaan op m'n 15e, mijn moeder op haar 14e, dus dat is niet iets van de laatste tijd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brittol schreef:Nou moet ik wel zeggen dat het op m'n 13e wel ophield, maar toen ik in de 1e zat kan ik me nog wel herinneren dat ik samen met een vriendin achterin de tuin paardje aan het spelen was. Weet alleen even niet meer hoe oud je ook al weer bent als je in de 1e zit
Brittol schreef:Nou moet ik wel zeggen dat het op m'n 13e wel ophield, maar toen ik in de 1e zat kan ik me nog wel herinneren dat ik samen met een vriendin achterin de tuin paardje aan het spelen was. Weet alleen even niet meer hoe oud je ook al weer bent als je in de 1e zit
Breezke schreef:Brittol schreef:Nou moet ik wel zeggen dat het op m'n 13e wel ophield, maar toen ik in de 1e zat kan ik me nog wel herinneren dat ik samen met een vriendin achterin de tuin paardje aan het spelen was. Weet alleen even niet meer hoe oud je ook al weer bent als je in de 1e zit
Mijn voormalige beste vriendin en ik deden dat ook heel erg lang geleden,gek werd de klas ervan.
Ik weet nog dat we met gym een waarschuwing kregen omdat we altijd als paardjes huppelden.![]()
Zie ook dat heel veel kinderen al op hun 10e alleen door de stad lopen(met vriendjes),met energy drank zoals redbull.
Hmm echt 'stoer' is dat..
pharagirlke schreef:Tattoo's mogen dan ook niet voor je 18Ben begonnen met make up in het 4e middelbaar, was dus 16 toen, ging toen ook pas uit, hakken draag ik nu nog steeds nauwelijks (vind het wel mooi enz maar er dagelijks op lopen laat mijn rug niet toe
)
Ik zie soms 8 jarige op hakken (ja ze verkopen hier serieus hakken schoenen in maatje 26...) en dan met make up... Sja... Dan ben je in mijn mening fout bezig. Voor dat nog groeiende rugje en de gewrichten zijn die hakken beslist niet goed en IMO is 8 te jong om met een laag make up rond te lopen.
_likepink_ schreef:Ghehe ben ik blij dat mijn vriendinnen me wel stoer vinden dat ik een fanclubje heb van 8jarigen
En dat 1tje mn vriendinnetje is en regelmatig komt logeren.
Maarja dat is tegenwoordig niet stoer in de 2de klas
Maar moet men met 16jarige jongetjes mee om ontmaagd te worden.
Dan speel ik liever paardje met een 8jarige.
En dan kijkt iedereen alsof ik een ailien ben.
Lijkt me wel intressant als docenten dit soort onderwerpen gaan inbrengen in sommige uren.
Niet dat het gaat helpen...
em_papillon schreef:Angelita schreef:Ik gooi het op uitstraling.
Make-up hoeft niet iets met onzekerheid te maken te hebben, ik gebruik ook het e.e.a. aan make-up maar ben absoluut niet onzeker, in tegendeel, make-up is er niet om je achter te verstoppen maar om te benadrukken.
Ik zeg dat ook niet, moet je beter lezenik gebruik ook make up en ben niet onzeker.
pharagirlke schreef:ja, vind het vooral ontzettend sneu... ik maak me dan serieus zorgen over die rug.
En dat zijn dan geen mini hakjes gelijk wij onder onze rijlaarzen hebben (bij wijze van spreken) maar echt een cm of 4....Ik heb thuis hakken liggen die lager zijn dan de hakken die dat meisje droeg...
pharagirlke schreef:Tattoo's mogen dan ook niet voor je 18Ben begonnen met make up in het 4e middelbaar, was dus 16 toen, ging toen ook pas uit, hakken draag ik nu nog steeds nauwelijks (vind het wel mooi enz maar er dagelijks op lopen laat mijn rug niet toe
)
Ik zie soms 8 jarige op hakken (ja ze verkopen hier serieus hakken schoenen in maatje 26...) en dan met make up... Sja... Dan ben je in mijn mening fout bezig. Voor dat nog groeiende rugje en de gewrichten zijn die hakken beslist niet goed en IMO is 8 te jong om met een laag make up rond te lopen.