Neem het er van dit weekend, en heel veel sterkte komende week

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

een kant en klare hapklare brok voor de rechter volgende week.......... maar daar vertel ik de 28ste pas over
 een kant en klare hapklare brok voor de rechter volgende week.......... maar daar vertel ik de 28ste pas over 

ik krijg slechts een percentage voor het plannen ed
 ik krijg slechts een percentage voor het plannen ed  

Ik ben wel rete benieuwd wat je te vertellen hebt na de 28ste!
 Ik ben wel rete benieuwd wat je te vertellen hebt na de 28ste! 

Djokkie RULES
 Djokkie RULES  

28 januari is het kort geding ........
 28 januari is het kort geding ........  Dus ik ga voor de omzet die ze de afgelopen maand gedraaid hebben, schadevergoeding...... een onmiddelijke stopzetting van de diensten onder dwangsom......
 Dus ik ga voor de omzet die ze de afgelopen maand gedraaid hebben, schadevergoeding...... een onmiddelijke stopzetting van de diensten onder dwangsom...... 
 ) TSN zet de zorgen uit bij H+B, je weet wel die contractspartij die in eerste instantie vanaf periode 7 over zou nemen maar die later niet mocht van het zorgkantoor.........
 ) TSN zet de zorgen uit bij H+B, je weet wel die contractspartij die in eerste instantie vanaf periode 7 over zou nemen maar die later niet mocht van het zorgkantoor......... 

de klant en de ZZPers. en het zijn mijn zzpers en mijn klant, dus die mogen ze niet benaderen om bij hun te werken of om bij hun diensten af te leveren.
 de klant en de ZZPers. en het zijn mijn zzpers en mijn klant, dus die mogen ze niet benaderen om bij hun te werken of om bij hun diensten af te leveren.