Ik ben er nog niet eens aan toegekomen om post-its te kopen
Yasmine
Geplaatst: 16-10-09 19:55
Ik wil deze opschrijven, alleen past dat niet op een post-it "Do not look back and grieve over the past, for it is gone; do not be troubled about the future, for it has yet to come. Live in the present, and make it so beautiful that it will be worth remembering."
Gewoon klein schrijven lijkt mij? Dan kunnen de mensen ook even wat moeite doen op het te lezen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 16-10-09 20:12
of anders een beetje simpeler opschrijven? het is wel een hele mooie zeg
Szan
Geplaatst: 16-10-09 20:50
@ Unwritten: ik heb zo hard gerend voor m'n trein, ik heb dus niet meer gekeken of je briefje er hing
Ik neem wel vooral stukken uit Zeeland voor m'n rekening, en ook wat in Utrecht (als ik het zo lees zit Utrecht straks helemaal onder de plakkers met zoveel bokkers die rond Utrecht zitten )
Er zit er 1 in de trein van Zwolle naar Steenwijk met :
Fijne dag, wees het zonnetje vandaag.
Haha ik hoop dat ik 'm binnenkort eens tegenkom
Wat een superleuk initiatief zeg!
TE5
Geplaatst: 17-10-09 11:45
Misschien is het een idee om samen een lijstje bij te houden met de zinnen die je er op zet? Ik ben niet zo inspiratievol nl. (Nja, misschien wil ik gewoon wel te veel variëren )
Pasamba
Geplaatst: 17-10-09 13:49
Echt heel leuk idee vind ik dit.
Ik zal ook eens wat post-it's opzoeken en dan doe ik ook mee! Niet veel mensen uit het noorden hier zeker? Lijkt me leuk ook eens een tegen te komen!
jaggie
Geplaatst: 17-10-09 14:02
Onwijs leuk gebaar naar mensen toe, brengt een beetje positiviteit terug in de wereld, leuk! Nou wie weet kom ik er nog eens eentje tegen in de Limburg, in de Intercity vanuit Amsterdam ofzo
Als ik post-its in huis heb, zal ik er ook wat achterlaten. Ben wel benieuwd wat jullie er zoal opzetten.
Ik vind het een erg leuk idee. Eens zien of ik er ook mee kan beginnen... Het ov-periode om naar me werk te komen begint weer aan te geraken dus denk dat ik wel wat kan doen aan spread-the-joy in omgeving Alkmaar!
Als iemand nu 1 tegen komt van een andere bokker, maak daar dan even een foto van Altijd leuk om te zien wie je briefje heeft gelezen, en andersom; wie hem achter gelaten heeft
Yasmine
Geplaatst: 17-10-09 14:55
kynshiri schreef:
doen er ook belgjes mee?? zoja, ik ben actief in Mechelen, Leuven en Herentals (af en toe) vanaf volgende week
Leuven!
Orange_peach
Geplaatst: 17-10-09 15:19
kynshiri schreef:
doen er ook belgjes mee?? zoja, ik ben actief in Mechelen, Leuven en Herentals (af en toe) vanaf volgende week
ik ben actief in Vorselaar, Zoersel, Antwerpen en Wijnegem (af en toe) xD
Laatst bijgewerkt door Orange_peach op 17-10-09 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt