Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:48

sarona25 schreef:
nee die zijn mij af genomen mag geen contact met andere mensen.
maar ben nu ook telkens aan het bellen.

& toch kan ik me niet voorstellen dat als je bij je vader/moeder/zus aanbelt dat ze je buiten in de kou zullen laten staan... :n

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 15:54

Snap best dat je probeert hier je leven op te bouwen en niet makkelijk naar Drenthe gaat.
Ik ben zelf ook in deze omgeving gaan wonen voor m'n relatie en zou ook proberen hier te bljiven mocht dat ooit over gaan, idd vanwege m'n baan. Dus snap TS wel...
Denk ook niet dat wij er over kunnen oordelen of haar familie (die misschien niet eens in de buurt wonen?) TS nog met open armen zal ontvangen. Ik weet niet wat er verder allemaal nog gebeurt is...

sarona25

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 15:57

met mijn ouders heb ik geen contact is al tijden verbroken en mijn zusje is 15.
En ik heb gewoon het idee dat ik dit zelf moet doen en niemand anders

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:05

Nou...ik zou zeggen...kom uit je schulp en geen zelfmedelijden meer...neem de zaak in eigen hand...zorg dat je van het huis afkomt..zoek een baan en onderdak...en maak een nieuw begin...

Je kunt nu wel in zak en as blijven zitten maar daar schiet je niks mee op. Je bent nog hardstikke jong en een leuke meid..het is jammer dat de leukste periode van je leven verknalt door een relatie waar duidelijk geen toekomst in zit.

Ik zou er als eerste voor het zakelijke gedeelte zorgen, dus ervoor zorgen dat je het huis uitelkaar krijgt. Uit je verhaal maak ik op dat jij niet in staat zult zijn om het huis te houden?? Dan heeft hij 2 keuzes, of hij koopt je uit (wat voor jou denk ik het meest voordeligst is want dan ben je zeker dat je er zo snel mogelijk af bent) of het huis moet aan een derde verkocht worden.

Dus...hup...schouders eronder en gaan met die banaan (ik spreek uit ervaring)

edit: ben soms wat ongenuanceerd dus zin veranderd:o :o

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 16:09

Het huis heb ik inderdaad samen met hem gekocht maar staat op zijn naam.
Wij hebben geen samenlevingscontract en geen testament Bij het kadaster is hij eigenaar en heb ik dus voor mijn weten geen poot om op te staan.
Als hij het niet wil verkopen heb ik niks te zeggen.
En een baan heb ik dus daarom wil ik ook in spijk blijven.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:09

Misschien een rare vraag maar komt het door hem dat je geen contact meer hebt met je ouders en zusje??

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:13

sarona25 schreef:
Het huis heb ik inderdaad samen met hem gekocht maar staat op zijn naam.
Wij hebben geen samenlevingscontract en geen testament Bij het kadaster is hij eigenaar en heb ik dus voor mijn weten geen poot om op te staan.
Als hij het niet wil verkopen heb ik niks te zeggen.
En een baan heb ik dus daarom wil ik ook in spijk blijven.

Dit heb ik ook gehad met mijn ex..Een half jaar meebetalen aan de hypotheek en daarna naar de centen kunnen fluiten.
Laat je bij een rechtwinkel eens goed informeren over je rechten en je plichten. Misschien kom je er wel achter dat je beter maar gewoon je koffers kunt pakken en vertrekken.
Je moet zelf de stappen nu gaan zetten, dat kan niemand voor je doen. En zorg dat je zo snel mogelijk ergens een plek hebt waar je kiunt gaan wonen.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 16:16

JA dat is het ik weet dat ik het zelf moet doen en veel mensen hebben hier makkelijk praten tot dat ze er zelf in zitten.
Ik dacht voor mijn relatie ook zo.
Zag het toen ook van dicht bij en zei ook dingen pak je spullen vandaag nog.

Nu pas heb ik diep respect voor die persoon want het is heel moeilijk om z'n stap te zetten deze mensen hebben je in je macht en je gaat denken het ligt aan mij.
en hij heeft gelijk over die mensen.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 16:18

informeren bij de rechtswinkel kun je toch sowieso doen?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 16:23

Zusje is 15 en woont bij mijn moeder mijn moeder is iemand die altijd aan haar zelf denkt en ik dus niks aan heb heeft zelf allerlij problemen met haar zelf.
en toen ze op mijn verjaardag zou komen maar eerst dood leuk met een vriendin koffie ging drinken terwijl ( aangezien ze in emmen woont ) ik haar al een jaar niet had gezien was dat voor mij de druppel en heb ik gezegd je vriendinnetje is belangrijker dan je eigen kind en toen werdt de verbinding verbroken.

Mijn vader ... die heeft ons verlaten was 3 en half bij elkaar misschien in mijn leven 2 jaar nog gezien en toen heb ik tegen hem gezegd je bent er nooit voor mij als ik met een probleem zit en heb hem toen uit mijn leven gezet

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 18:09

sarona25 schreef:
Sorry hoor maar als iemand jou weer zelf terug stuurt naar de situatie waar je vandaan komt en weet wat er gebeurd is heb ik daar niks aan.
En hij weet dan precies waar ik zit en dat is niet de bedoeling.
Ik wil zelf een nieuwe start maken ZONDER HEM niet met hem

Nou, je reactie op pag 10 is heel anders en staat niks over dat je bent terug gestuurd.
jullie konden ineens zo goed praten..bla bla....

Als jij in de buurt een baan heb dan weet hij snel genoeg waar je zit hoor, dus dat laatste is ook onzin.

Ja wij hebben "makkelijk" praten, omdat wij niet in jouw schoenen staan -> maar juist dáárom is het soms véél duidelijker aan de "buitenkant".

sorry maar ik vind het dom dat je het nu alleen wilt doen ipv hulp vragen aan fam of vrienden.
Het is al moeilijk zat en dan ga jij het jezelf nog moeilijker maken... ik geloof je intentie maar je slaagkans is nihil. niet slim dus!

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 18:25

Wat ik uit dit verhaal opmaak is niet een vraag om een specifieke oplossing maar eerder een roep om hulp. Ga met je probleem naar een vertrouwenspersoon. Die kun je vinden via een huisarts . Iemand die je problemen begrijpt en helpt met je naar een oplossing te zoeken, juridisch of hoe dan ook. Die je helpt alles op een rijtje te zitten voor je naar vervangende woonruimte kan zoeken en je verder helpt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:52

Die wil me niet, die heeft me uit mijn leven geband, daar heb ik ruzie mee, zus heb ik ruzie mee, zo heb ik ruzie mee, dit is niet goed, dat is niet goed... Misschien eens bij jezelf te raden gaan?

Mens, wat ben jij een ontzéttende zeur! Nogmaals, je verdient niet beter, want overal heb je smoesjes op, uitvluchten en redenen om lekker te blijven zitten in de sjit waar je nu in zit.

Zoek het effe lekker uit.

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:56

Barmat schreef:
Die wil me niet, die heeft me uit mijn leven geband, daar heb ik ruzie mee, zus heb ik ruzie mee, zo heb ik ruzie mee, dit is niet goed, dat is niet goed... Misschien eens bij jezelf te raden gaan?

Mens, wat ben jij een ontzéttende zeur! Nogmaals, je verdient niet beter, want overal heb je smoesjes op, uitvluchten en redenen om lekker te blijven zitten in de sjit waar je nu in zit.

Zoek het effe lekker uit.

_/-\o_ hetzelfde als mijn bericht op de vorige pagina, maar dan in andere woorden!!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 22:37

Als het je niet aanstaat Barmat waarom reageer je dan.
Meid doet haar verhaal hier daar reageren mensen op.Dingen worden aangewakkerd en onduidelijk neer gezet maar dat wil niet zeggen dat ze het maar uit moet zoeken.Mensen die haar willen helpen doen dat mensen die haar niet geloven doen dat maar tot nu toe leg ze elke keer wel verklaringen neer tegen vreemde die bij het minste geringste een oordeel klaar hebben.

Je kan geen oordelen neer zetten van een stukje tekst dus jij kan haar ook niet vertellen dat ze bij haar zelfs eens moet kijken waarom ze zoveel ruzie heeft.
Ik vind je conclusie's wel erg hard getrokken.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 23:40

nou het is over maar nu dreigt hij mij er uit te zetten en op straat te zetten omdat hij het NIET KAN op een nette manier op lossen daar houdt hij te veel van me.

En ja het is maar een klein stukje zou zeggen barmat ga zelf eens 2 en half jaar doen wat ik heb mee gemaakt dag in dag uit vernedering, geweld , dit gun ik mijn ergste vijand niet misschien dat er dan een lampje bij je gaat branden :(

En betreft ruzie in familie.
Mijn ouders hebben mij laten vallen als een baksteen denken alleen aan hun zelf.
En mijn zusje is 15 en niet iemand waar ik op kan bouwen maar heb geen ruzie met haar

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:50

Nou ga zolang desnoods naar een goedkoop hotel, maar ga weg daar! Als ik niet zo idioot verweg woonde had je hierheen gekunt. Zorg dat je uiterlijk morgen je spullen bijelkaar hebt en ga. De rest regel je maar via een advocaat!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 23:55

Er is geen rooie rot cent dus kan niet in een hotel en ik heb ook geen geld boom helaas.
ga zo even wat mensen bellen hoe en wat

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 23:58

Er is echt wel wat te verzinnen, kom op. Je gaat toch niet bij zo'n idioot in huis blijven. Bel je oom en tante, doe iets. Het is jouw leven, jij bent de enige die dit kan doorbreken.

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 00:05

heb mijn oom en tante al gebeld maar die zeggen ook het is goed om het zelf te regelen en nu wil ik het steunpunt huiselijk geweld bellen en zijn het kantoor tijden

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:07

Bel het crisis centrum, misschien kunnen ze daar wat voor je doen.
Vindt het raar dat mensen je niet willen helpen. Het is al moeilijk genoeg

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:10

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 00:13

ja dat is nog een optie dank je wel ik zit in spijkenisse

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 00:16

Hoop dat ze je kunnen helpen, denk dat hun de aangewezen instantie zijn voor jou op dit moment. Heb je al geprobeerd te bellen?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 00:30

heb nog niet gebeld maar aan de andere kant ga morgen ochtend eerst steunpunt huiselijk geweld bellen.
Dan een vrouwtje die ik ken en bemiddeld in dit soort dingen ik ben nu gewoon te moe ben gewoon helemaal op.
ik weet dat ik morgen gewoon zoveel m oet doen en nu is hij gewoon weg.