jeeej, niet geregend vandaag (of in ieder geval niet veel), heb dan ook de hele middag kunnen rijden. (niet op het zelfde paard de hele tijd natuurlijk )
Caresse07
Geplaatst: 03-12-09 09:53
Gisteravond wel regen, maar nog wel kunnen rijden
Nu is het droog en lijkt het zonnetje er zo bij te gaan komen. Zal vast niet de hele dag zo blijven maar vooruit
Claudia78
Geplaatst: 03-12-09 12:22
Hier weer bagger weer...Maar ik heb buiten nu toch niks te zoeken want ik ben sinds gisteren best ziek
Ja, dat sowieso, Puchje! Mocht die orkaan echt komen, dan gaat mijn beest dus echt even op stal. Ik durf hem echt niet buiten te laten in een orkaan, terwijl ik normaal nooit miep met hem. En hij overigens ook niet.
Lekker buiten laten. Flinke berg hooi en ze vermaken zich wel. Maar KNMI (imo iets betrouwbaarder dan weeronline rept met geen woord over die storm. Ze geven zelfs temperaturen van 11 graden aan na zondag . Neuh.
dejavu
Geplaatst: 04-12-09 18:34
Oh, echt Puchje?! Buiten laten? Hmm, misschien miep ik alsnog te veel. Hooi heeft ie al onbeperkt en vermaken doen ze zich wel. Ik zou het me nooit vergeven als er iets zou gebeuren met hem, terwijl ik gewaarschuwd was. Hij staat echt op een open vlakte.
Nah, eerst maandag maar eens afwachten en dan kijken wat er echt waar van is. Ik kijk dan wel wat ik doe en (niet onbelangrijk) wat de rest van de eigenaren van de kudde doet.
Juist op een open vlakte zou ik echt niet bang zijn. Mijn paarden staan in een vrij beschut weiland, met aan één kant wilgenbomen, waar nog wel eens wat "takjes" af willen vallen
Ze zijn slim zat en ze kunnen de stal in, maar mijn ervaring is dat ze met noodweer liever buiten staan.