Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bramasole schreef:Ik ben vegetariër en voor mijn man koop ik alleen biol. vlees. Het is toch een stuk duurder, maar ik probeer wel op de aanbiedingen te letten alleen zijn die er niet zo veel.
annastasia schreef:Bramasole schreef:Ik ben vegetariër en voor mijn man koop ik alleen biol. vlees. Het is toch een stuk duurder, maar ik probeer wel op de aanbiedingen te letten alleen zijn die er niet zo veel.
Ben ik toch wel heel benieuwd waarom je speciaal biologisch vlees voor je man haalt.
Ik ben van mening dat biologisch toch echt niet zoveel logischer is. Nadat ik verschillende biologische bedrijven van binnen en van buiten heb gezien.
Waarom bv niet van een huisverkoop van de ''gangbare'' boerderij.
Deze dieren hebben ook een goed leven gehad.
annastasia schreef:Bramasole schreef:Ik ben vegetariër en voor mijn man koop ik alleen biol. vlees. Het is toch een stuk duurder, maar ik probeer wel op de aanbiedingen te letten alleen zijn die er niet zo veel.
Ben ik toch wel heel benieuwd waarom je speciaal biologisch vlees voor je man haalt.
Ik ben van mening dat biologisch toch echt niet zoveel logischer is. Nadat ik verschillende biologische bedrijven van binnen en van buiten heb gezien.
Waarom bv niet van een huisverkoop van de ''gangbare'' boerderij.
Deze dieren hebben ook een goed leven gehad.
Juud87 schreef:Ja, die heb ik dus gemist. Meneer had die zak op de wc gelegd (leest altijd de reclame op de wc) En ik zag hem gister liggen en hij bleek tot zaterdag geldig te zijn. Jammer!
rebeltje schreef:Als jij me kan vertellen waar in de buurt van Utrecht ik dat kan vinden.. (of kan vinden waar ik dat kan vinden) Graag !!
efaa schreef:Juud87 schreef:Ja, die heb ik dus gemist. Meneer had die zak op de wc gelegd (leest altijd de reclame op de wc) En ik zag hem gister liggen en hij bleek tot zaterdag geldig te zijn. Jammer!
bij ons hoef je geen lege zak mee te brengen, daar liggen de zakken al ingepakt en wel. (misschien is dat bij jou c1000 ook wel zo, anders gewoon vragen)
annastasia schreef:Wij hebben wel eens een noodslachting gedaan omdat een dier een poot had gebroken welke niet gespalkt kon worden.
Dier werd ter plekke uit z'n ''lijden'' verlost en toen snel naar het slachthuis vervoerd.
Daar werd deze verder ''verwerkt''.
Als je daarvan vlees hebt geproefd dan valt alle vlees uit de winkel tegen.
efaa schreef:ja en toch kan ik dat niet, als ik een dier gekend hebt het eten. ook al heb ik de koe bijv maar een paar keer gezien ofzo. echt heel stom maar kan ik echt niet.
Renske_ schreef:Hier nog eentje bij wie het soms echt mislukt!