Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TiaraBungy

Re: Machteloos, verdrietig, boos, wanhopig en hoopvol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 19:16

Pff, wat een verhaal zeg..:(:)
Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat er mensen zijn die aan jullie denken en dat je best af en toe even mag huilen.. De onzekerheid lijkt me zo moeilijk, maar fijn dat je het hier kwijt kan.
Ik hou het topic in de gaten en hoop dat ik binnenkort onwijs goed nieuws lees.. Sterkte meis :(:)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 11:12

Sorry voor de late reacties.. We hadden gister eindelijk een avnondje samen, niks te doen . heeeerlijk..... was echt even genieten.

Drrrassic schreef:
Heel veel sterkte! Wat heftig zeg..
Enorm veel succes gewenst, ook voor je vriend! :(:)

Dank je wel..,

eempiej schreef:
Jeejte meid wat een verhaal zeg. Gelukkig mogen jullie maandag al voor de MRI. Scheelt toch weer een maand onzekerheid.
Ik weet precies hoe je je voelt, al heeft mijn vriend hartklachten waarbij ze niet weten wat het is en hoe ze het willen behandelen. (maar ze willen hem wel al voor kerst opereren want vertrouwen doen ze het niet, nou schiet mij maar lek!) Vooral die onzekerheid maakt je gek. Ik heb zelfs al de gedachten: als ze maar weten wat het is, al is het dan nog zo erg en heeft ie nog maar een maand, dan weet ik iig waar ik aan toe ben. En kan ik mogelijk beginnen met accepteren!
Dat wil ik zo graag, het een plekje kunnen geven in me leven en dan een poging doen tot verder gaan met het normale leven!

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, en ik hoop zo erg voor je dat de 'tumor' op deze groote is gebleven!

Wat je beschrijf klinkt als muziek in mijn oren... Ik denk dat je als mens altijd bezig bent met dingen beginnen en afsluiten maar zo een braak-liggend stuk zonder einde wordt je echt gek van... Zwaar zeg voor je? Wel fijn dat je weet waar je tegen op hikt toch?

Blue_Eyes schreef:
Lees nog steeds mee en den kook nog aan jullie!

*virtuele knuffel* dank je wel!

Manda schreef:
Ik heb alles doorgelezen, wat verschrikkelijk voor jullie!!!

Maar je slaat je er heel goed doorheen! Blijf erover praten en zorg dat je emoties niet opkropt! Je doet het echt goed, knap van je!

Ik vind het zo erg voor je, het is verschrikkelijk met al die onbeschrijfbare gevoelens je dagen door te komen.

De vragen waarom dit is gebeurd en waarom bij jullie, zoek niet naar die antwoorden, dat zul je nooit krijgen en je drijft jezelf compleet tot waanzin als je toch probeerd deze vragen telkens beantwoord te krijgen. Twee maanden geleden is mijn zoontje geboren en overleden na 22 weken zwangerschap, mijn zoontje had een zeer ernstige aangeboren afwijking, ik was ook bijna in de waanzin van antwoorden krijgen verstrikt geraakt, maar op sommige vragen krijg je geen antwoord en dit zijn zulke vragen. Dat moet je accepteren.

Je hebt gelijk.... helemaal gelijk. Ik het begin waren de vragen er inderdaad in overvloed, en ook nu betrap ik mezelf er nog wel eens in. Verschrikkelijk van je zoon!! Kan me dat verdriet niet voor stellen... Bedankt voor je reactie!

TiaraBungy schreef:
Pff, wat een verhaal zeg..:(:)
Ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat er mensen zijn die aan jullie denken en dat je best af en toe even mag huilen.. De onzekerheid lijkt me zo moeilijk, maar fijn dat je het hier kwijt kan.
Ik hou het topic in de gaten en hoop dat ik binnenkort onwijs goed nieuws lees.. Sterkte meis :(:)

Dir is inderdaad ech t een uitlaad klep... Ik weet dat dit hele gedoe misschien pas het begin is maar het helpt me wel...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:11

MRI is aankomende maandag, toch? Ik wil jullie alvast heel veel sterkte toewensen :(:)

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 12:22

Aanstaande maandag ja, en de uitslag vrijdag de 18e

dank je wel, lief van je

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 12:43

ik duim ook met jou en je vriend mee! wat erg zeg.. moet dan altijd meteen denken: wat nou als mijn vriend dat overkomt? verschrikkelijk ;(

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 12:46

ja zo dacht ik er ook altijd over, het gebeurd altijd anderen maar nooit je eige of iemand dicht bij je.... verkeerd gedacht....

Dank je voor het duimen, kunnen er niet genoeg hebben

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 14:14

Ik wil je heel veel sterkte wensen, gelukkig konden de MRI & scan al eerder!! Want vond het wel erg lang duren..

Ik denk aan jullie en brandt een kaarsje voor jullie.

Liefs.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 16:53

heel lief van je dank je wel! Ik wordt er echt emotioneel van dat mensen zo meeleven! Wow

RooschJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-09 14:14

Ik duim ook flink mee.
Sterkte en succes met het wachten. Y;(

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 23:26

Tjee zeg Raan, ik lees dit nu pas.
Kom niet meer in het topic waar jullie allemaal posten.
Vreselijk om dit door te maken.
Hopelijk is de uitslag een beetje positief voor jullie beide.
Veel sterkte!
Ik duim voor jullie beide en zal een kaarsje branden.

Dikke knuffel

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 10:10

Nextdomino schreef:
Tjee zeg Raan, ik lees dit nu pas.
Kom niet meer in het topic waar jullie allemaal posten.
Vreselijk om dit door te maken.
Hopelijk is de uitslag een beetje positief voor jullie beide.
Veel sterkte!
Ik duim voor jullie beide en zal een kaarsje branden.

Dikke knuffel

Bedankt voor je lieve berichtje en kaarsje, kunnen we goed gebruiken nu...

Update van gisteren..

Eigenlijk heb ik niet zo heel veel erover te zeggen... Hij was ondanks dat we nog niets te horen kregen wel erg gespannen... 17;15 moesten we in het ziekenhuis zijn voor de MRI. Toen we om 17;05 daar aan kwamen kon hij gelijk mee...

Ik heb samen met zijn vader maar even een koppie koffie gedroken, en natuurlijk veel over hem gehad. Na 40 min kwam hij met een beetje watirige oogjes naar buiten, en moest hij eerast even een knuffeltje...

Tja het is natuurlijk ook wel ineens confronterend. Je laat het een paar maanden voor wat het is, maar nu wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt... het zit er echt..... :(

Volgende week vrijdag word de spannende dag..... ik hik er vreselijk tegenop......

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:18

Ik kan het mij voorstellen dat je enorm tegen volgende week vrijdag op ziet.
Sterkte nogmaals......

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:31

Jeetje wat een verschrikkelijk iets!

Heel veel sterkte vrijdag! Je bent een goede steun voor je vriend, en ondanks dat het moeilijk is om te weten wat je doen moet, doe je wat het beste is voor jullie.

Sterkte

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 10:32

Heel veel sterkte vrijdag! Wat moet het moeilijk voor je zijn om ondanks je angst en verdriet toch die rots in de branding te zijn voor je vriend. Sterk te zijn voor hem en hem er doorheen slepen...

Nogmaals: sterkte!

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:52

volgende week vrijdag pas, pff da's nog lang zeg.
veel sterkte alvast tot dan !

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:48

Jeetje, wat zit er eigenlijk een belachelijk lange tijd tussen scan en het krijgen van de uitslag zeg, echt bizar!

Sterkte in ieder geval!

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 14:04

Heel erg rot voor jullie, maar als er echt iets levensbedreigends aan de hand is wachten ze niet met de uitslag tot de 18e hoor.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 14:42

Nextdomino schreef:
Ik kan het mij voorstellen dat je enorm tegen volgende week vrijdag op ziet.
Sterkte nogmaals......

Dank je wel

Ann_moi schreef:
Jeetje wat een verschrikkelijk iets!

Heel veel sterkte vrijdag! Je bent een goede steun voor je vriend, en ondanks dat het moeilijk is om te weten wat je doen moet, doe je wat het beste is voor jullie.

Sterkte

Ja nou dat weet ik inderdaad allemaal even niet meer.... Dank je welhe

Caesar schreef:
Heel veel sterkte vrijdag! Wat moet het moeilijk voor je zijn om ondanks je angst en verdriet toch die rots in de branding te zijn voor je vriend. Sterk te zijn voor hem en hem er doorheen slepen...

Nogmaals: sterkte!

Ik voel me op dit moment een kiezel in de branding.... Hij had gister even zo moment dat ie alle ophef niet begreep en toen heb ik hem wel even de reality check gegeven... Kop in t zand kunnen we niets mee... Vond hij niet leuk en ik al helemaal niet om hem die schop te verkopen maar ik kon niet anders, hij moet het toch weer gaan confronteren... het zit er, en het hoort er niet.... basta.
Achteraf zei hij dat hij wel blij was dat ik dat gezegd had maar ik vond het wel rot.....

jokari schreef:
volgende week vrijdag pas, pff da's nog lang zeg.
veel sterkte alvast tot dan !

Ja dat wisten we wel al die data's waren al geprikt maar blijft wel weer anderhalve week verder... bah
Goof schreef:
Jeetje, wat zit er eigenlijk een belachelijk lange tijd tussen scan en het krijgen van de uitslag zeg, echt bizar!

Sterkte in ieder geval!

inderdaad ja!! :(

Betteke schreef:
Heel erg rot voor jullie, maar als er echt iets levensbedreigends aan de hand is wachten ze niet met de uitslag tot de 18e hoor.

nee... inderdaad ja.... daar had ik nog niet eens aan gedacht..... dan maar hopen dat we tot de 18e niets horen.......

bedankt iedereen

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 14:34

Update:

Uitslag is verschoven naar komende donderdag half 11....

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:37

Jeetje, nog langer wachten dus??

Wat was de reden voor het verplaatsen van die datum??

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 14:41

nee het was volgende week vrijdag en nu is het de dag ervoor, dagje minder wachten, blij toe want ik ben er klaar mee. Gisteren ook nog eens te horen gekregen dat een vriendin huidkanker heeft. Houd het nooit op?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:43

Oh ik dacht onthouden te hebben dat je begin komende week zou gaan. dat het iets eerder is is in dat geval mooi meegenomen, scheelt weer een slapeloze nacht misschien.

Sterkte!

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 14:46

Ik lees dit topic nu pas!

Maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Wat een vreselijk zenuwslopende tijd! Wat moeten jullie lang wachten op de uitslag!

laurel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 15:13

Rana,

Ik heb net dit topic ontdekt en heb het helemaal gelezen.
Meid toch, wat zijn jullie in een vreselijke, zenuwslopende situatie beland. Zoveel angst en onzekerheid, het duurt echt veel te lang.
Ik zal een kaarsje voor jullie branden.
Houd hoop!

Whizzard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 18:37

Heb je hele topic gelezen en wat vreselijk zeg :'(. Ik wens jullie samen erg veel sterkte en hoop dat er
een lichtpuntje verschijnt Donderdag! :) Maar wat fijn dat jullie relatie zo goed is en jullie er zoveel over
praten +:)+ . Ik denk aan jullie! :(:)