Nextdomino schreef:Ik kan het mij voorstellen dat je enorm tegen volgende week vrijdag op ziet.
Sterkte nogmaals......
Dank je wel
Ann_moi schreef:Jeetje wat een verschrikkelijk iets!
Heel veel sterkte vrijdag! Je bent een goede steun voor je vriend, en ondanks dat het moeilijk is om te weten wat je doen moet, doe je wat het beste is voor jullie.
Sterkte
Ja nou dat weet ik inderdaad allemaal even niet meer.... Dank je welhe
Caesar schreef:Heel veel sterkte vrijdag! Wat moet het moeilijk voor je zijn om ondanks je angst en verdriet toch die rots in de branding te zijn voor je vriend. Sterk te zijn voor hem en hem er doorheen slepen...
Nogmaals: sterkte!
Ik voel me op dit moment een kiezel in de branding.... Hij had gister even zo moment dat ie alle ophef niet begreep en toen heb ik hem wel even de reality check gegeven... Kop in t zand kunnen we niets mee... Vond hij niet leuk en ik al helemaal niet om hem die schop te verkopen maar ik kon niet anders, hij moet het toch weer gaan confronteren... het zit er, en het hoort er niet.... basta.
Achteraf zei hij dat hij wel blij was dat ik dat gezegd had maar ik vond het wel rot.....
jokari schreef:volgende week vrijdag pas, pff da's nog lang zeg.
veel sterkte alvast tot dan !
Ja dat wisten we wel al die data's waren al geprikt maar blijft wel weer anderhalve week verder... bahGoof schreef:Jeetje, wat zit er eigenlijk een belachelijk lange tijd tussen scan en het krijgen van de uitslag zeg, echt bizar!
Sterkte in ieder geval!
inderdaad ja!! 
Betteke schreef:Heel erg rot voor jullie, maar als er echt iets levensbedreigends aan de hand is wachten ze niet met de uitslag tot de 18e hoor.
nee... inderdaad ja.... daar had ik nog niet eens aan gedacht..... dan maar hopen dat we tot de 18e niets horen.......
bedankt iedereen