Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lynn_Nikita schreef:is beter om alles snel geregeld te hebben, huis te koop zetten beteked niet dat meteen verkocht is, al kan het natuurlijk wel.
Maar zoiets brengt alleen maar kosten met zich mee, een hoop gedoe en geregel, en kan het beste zo snel mogelijk achter de rug zijn
Van wie is de inboedel, hebben jullie ooit een plan gemaakt hoe jullie dat gaan verdelen?
Anders alles op papier zetten wat je wil hebben met nieuwwaarde erbij
alle bonnen bij elkaar zoeken ( voordat hij ze te pakken krijgt en kopietjes van maken
Ik adviseer je wle om een advocaat in de hand te nemen
Ten eerste omdat je al aangeeft dat je ex "slim" is, en daarbij, word meestal als oim geldkwesties gaat een heel gedoe en werken niet alle partijen even netjes mee
Liezel1 schreef:Wat een brutaliteit trouwens van die makelaar!
Als hij de '" roddels" heeft gehoord, dan weet hij toch ook hoe de situatie zit? Dan hou je daar toch rekening mee?
Liezel1 schreef:Wat een brutaliteit trouwens van die makelaar!
Als hij de '" roddels" heeft gehoord, dan weet hij toch ook hoe de situatie zit? Dan hou je daar toch rekening mee?
Eponastable schreef:@ Malibu: opofferen is een groot woord, moest snel schrijven en je offert idd niets op uit liefde![]()
Nee ik rij 6 dagen op 7 met de paarden, en wou graag zakken naar 5 dagen op 7 om tijd vrij te maken om iets gezelligs te doen... filmpje kijken, uit eten gaan.
Ik had het moeilijk omdat ik hem in de week niet zag voor 20u en af en toe had ik graag gewild dat hij meekwam, dan komt natuurlijk de volle lading dat ik weinig tijd heb voor hem maar leuke dingen doen met de paarden zoals longeren... pakt minder tijd in beslag en we kunnen dat samen doen.
Maar goed ik weet en besef heel goed dat ik niemand kan verplichten...
Schiet me nu ook niet af é want ja je hebt gelijk hoor
maar het was een voorstel weet je, hij wou het niet en kijk dat is zijn recht zeker en vast maar dan wil ik achteraf geen geklaag omdat ik mijn jumping paarden train...
Nog voor ik aan de relatie begon heb ik hem hiervan op de hoogte gesteld maar het bleek toch nog zo'n probleem te zijn...
Ik vermoed dat ik niet de enigste ben?
Eponastable schreef:Maar het ziet er goed uit als ik lief blijf met hem, en beste van al is dat mijn mini merrie drachtig is en dat weet ik nog maar sinds een uurtje geleden.
miep1979 schreef:Hoe is het nu met je TS
bo0tjeee schreef:Fijn dat het goed met je gaat en dat je een leuk weekend hebt gehad.
Zo moet je weer verder. Leuke dingen doen en niet meer aan die enge vent denken. Lekker doorgaan!