En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:13

Mer1980 schreef:
tita schreef:
Russel ik denk anders dan jij ja
Ik ben een sterke knappe vrouw met super inkomen eigen stekkie een vent moet blij zijn met mij en mij lief hebben zodat we samen een goede relatie hebben als dat niet zo is ROT IE MAAR OP NAAR DAT ANDERE WIJF

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
en zo denk ik er ook over... nadat ik hem heb omgelegd

Jaaaa! Bedriegers opknopen!! :+

Ik ben van mening dat als een vent beter kan krijgen, hij vooral moet gaan!! :wave: Als ik als persoon al niet genoeg voor je ben, dan moet je heel hard gaan rennen naar iemand die dat wel is!

Ik ben derhalve ook wel voor onverdoofde castratie, jammer, jammer, jammer dat het niet mag, maar met alle liefde!! :D

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:14

czarina schreef:
Ik geloof dat een man wel degelijk vreemd kan gaan voor puur de sex, terwijl ze van hun vrouw/vriendin houden.

Als 'mannen' het smoesje maar vaak genoeg gebruiken, gaan 'vrouwen' er vanzelf in geloven toch?

KiWiKo schreef:
jahoor............. ga terug naar de oerinstinct van een kuddedier (wat wij zijn)

Ook in de natuur zijn er diersoorten volkomen monogaam. Dan zou je toch denken dat de zover ge-evolueerde mens zich wel kan onttrekken aan zijn oerinstinct he :D Het is gewoon de zwakte van het vlees, met voortplanten heeft het allang niks meer te maken m.i. Dan zou het namelijk ook gelden voor vrouwen, die een ander mannetje zoeken voor de voortplanting dan voor de verzorging.

Of zijn vrouwen verder ge-evolueerd dan mannen?!

onley

lekker staan laten en hem in zijn soep gaar laten koken

Tallie1979

czarina schreef:
Vraag eens aan je vriend waarom hij vreemd ging met haar. Wat zei heeft wat jij niet hebt.
Misschien geeft dat je al meer duidelijkheid.
Soms kunnen het zulke stomme dingetjes zijn die zeer eenvoudig op te lossen zijn.
Bijvoorbeeld, Misschien wil hij wel meer spanning die zij hem wel geeft.
Nou die spanning kan jij hem ook geven.

Rollen omdraaien, hem samen laten wonen met de ander en zelf de maitresse worden! :')

double

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:15

cremellogek schreef:
Het is allemaal zo moeilijk en dubbel. Ik heb altijd gedacht dat als ik er achter zo komen dat iemand mij besodemieterd, dat ik er een punt achter zou zetten. En dat als het in de aard van het beestje zit dat dat zo blijft.

Maar ik ben gek op hem, ik hou van hem. En ik ben altijd gelukkig met hem geweest. Daarom wil ik eigenlijk hopen dat ik hem nu verder kan vertrouwen, dat zoiets nooit meer zal gebeuren. En dat we er samen sterker uit komen..

Hun relatie was idd een paar maanden nadat onze was gestart begonnen..

:x Hier heb ik compleet overheen gelezen.
Hoe duidelijk wil je alles hebben? Als hij na een paar maanden al een 'dubbele relatie' had. Vertelt hij haar nu vast hetzelfde als hij jou vertelt. :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:15

kuddedieren :) noem mij een kuddedier wat monogaam is :D :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:16

KiWiKo schreef:

zeepaardje, zwanen en ganzen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:16

geen kuddedieren tita :) :)

bij tijd en wijlen zoeken ze elkaar op om van elkaar te profiteren........... maar doorgaans leven ze solitair met hun partner......

kuddedier is wat wij zijn......... wij hebben andere mensen nodig om te kunnen leven..........
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 26-08-09 16:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:17

Wat ik mij dan afvraag he, wist die vrouw van jouw bestaan af al die 4 jaar? Mss is zij wel de verstandigste geweest en de knoop doorgehakt niet bij zo'n enorme eikel te blijven..sja en als de ene je niet meer moet, dan de ander nog wel, heb je iigh nog iets..

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:18

KiWiKo schreef:

Pinguin

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:18

KiWiKo schreef:
kuddedieren :)

De mens is geen kuddedier. Wij krijgen namelijk hulpeloze jongen, zoals zwanen bijvoorbeeld..

oensan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:19

Allereerst heel veel sterkte deze komende tijd en de beslissingen die je moet nemen. Ik vind het erg makkelijk om maar te roepen dat ze moet stoppen en die gast eruit donderen, verstand en gevoel staan vaak lijnrecht tegenover elkaar. Het is altijd zo dat als het je overkomt de dingen ineens anders kunnen zijn en voelen. Voorop staat dat jij tot een beslissing moet komen waar JIJ mee kan leven en dat zal niet makkelijk zijn wat je ook kiest en neem er vooral de tijd voor.

Nogmaals veel sterkte!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:20

zwanen zorgen voor hun jongeren :)

en wij zijn wel wezelijk een kuddedier :)

mensen kunnen niet zonder mensen :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:21

Ik vraag me echt af wat voor mannen hollandse mannen zijn. Het moet toch een soort homo marginalis met een piemel als primair hersenorgaan. Dat ze slaaf zijn aan hun seksuele noden.

Ben blij dat ik belg ben.

En mens is mens voor iets, die is anders. Monogamie ligt samen met bipedie, verandering in lichaamshouding aan de basis waarom we vandaag kunnen bokken. Dat we elkaar nodig hebben om te overleven is duidelijk een mens is niet gemaakt om alleen te zijn. Maar er zijn andere sociale dingen dan je piemel in de eerste beste doos steken.

Als er liefde aan de basis ligt dan los je jou problemen gewoon op :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 26-08-09 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:23

Chubby schreef:
KiWiKo schreef:
kuddedieren :)

De mens is geen kuddedier. Wij krijgen namelijk hulpeloze jongen, zoals zwanen bijvoorbeeld..

vind een baby nou niet echt wat zichzelf kan groot brengen hoor

Ilzas

Gut mijn eerste liefde was een Belg en zowel hij als zijn vader waren geboren cheaters.

KiWiKo

hihihi katavia :)

zet jij het even neer zoals het is :D :D

mannen zijn bijzondere wezens.......... uitzonderingen daargelaten..... en de vrouwen die die uitzondering hebben.........

KOESTER :) :) doe ik ook!! :)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:24

katiavl schreef:
Ik vraag me echt af wat voor mannen hollandse mannen zijn. Het moet toch een soort homo marginalis met een piemel als primair hersenorgaan. Dat ze slaaf zijn aan hun seksuele noden.

Belgen zijn helaas geen haar beter hoor :D

Chubby

katiavl schreef:

Belgische mannen gaan niet vreemd?! _O-

Kiwiko, ik heb ff de tijd en zin niet om kuddedier enzo op te zoeken. Misschien heb je wel gelijk. Polygamie zit in de genen, maar zijn wij mensen juist niet trots dat we onze instincten kunnen bedwingen met ons geweten?

KiWiKo

tita schreef:
Chubby schreef:

vind een baby nou niet echt wat zichzelf kan groot brengen hoor

wat is de defenitie van een kuddedier?

double

katiavl schreef:

Maar waar is de liefde als je iemand 4 jaar belazerd? Dat is toch geen liefde?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:25

Vier jaar...VIER jaar? VIER JAAR??? Ik kan het blijven herhalen maar niet bevatten :oo.

TS, hoe leuk is die jongen nou werkelijk als hij je dit flikt? My god woman, have some selfrespect (sorry voor mijn 'harde' woorden maar mijn mond valt echt open van verbazing). Geef me één goede reden waarom je het überhaupt overweegt om bij hem te blijven? Liefde?

Ik wens je heel, heel veel sterkte met je beslissing en probeer inderdaad het materiële van het gevoel te scheiden. Als je omhoog zit kom je maar bij mij. Ik heb dan wel maar een klein flatje maar ik vang je met alle liefde op ;).

En áls je dan toch besluit bij hem te blijven, zou ik eens even lekker de bloemetjes buiten gaan zetten want alleen dan is het gelijkwaardig en alleen dan snapt hij hoe jij je voelt en alleen dan kun je er theoretisch geen ruzie meer over maken :D :D .

Liezel1

katiavl schreef:

En mens is mens voor iets, die is anders. Monogamie ligt samen met bipedie, verandering in lichaamshouding aan de basis waarom we vandaag kunnen bokken. Dat we elkaar nodig hebben om te overleven is duidelijk een mens is niet gemaakt om alleen te zijn. Maar er zijn andere sociale dingen dan je piemel in de eerste beste doos steken.

hahahahahahaha....
Ik lig in een deuk hier!!!!

tita

Citaat:

katje toch :=

niet alle mannen zijn zo hoor en er zijn ook rotte belgische appels

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 16:26

KiWiKo schreef:
wat is de defenitie van een kuddedier?

Chubby schreef:
Kiwiko, ik heb ff de tijd en zin niet om kuddedier enzo op te zoeken. Misschien heb je wel gelijk. Polygamie zit in de genen, maar zijn wij mensen juist niet trots dat we onze instincten kunnen bedwingen met ons geweten?