Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:21

Sees schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat sommige vrouwen die hier bepaalde negatieve posts neerzeten niet óf last hebben van onzekerheid óf jaloezie óf preuts zijn. Kan misschien kortzichtigheid of gebrek aan inlevingsvermogen van mij zijn hoor maar anders snap ik écht de ophef over een paar blote borsten op het strand niet :roll:.

Voorlopig blijf ik gewoon lekker topless zonnen als IK vind dat de omstandigheden het toelaten en mijn witte ass werk ik wel bij onder de zonnebank :D.

Misschien even raar als de ophef over het niet willen zien van borsten. En dan het veroordelen van onzekerheid, of jalouzie.

Ik kan begrijpen dat mensen mijn borsten niet willen zien :) En geloof me daar heeft onzekerheid of jaloursheid niets mee te maken. Of het is een freak die droomt van borsten op de knietjes.

Er word zo hard gegooid met iedereen mag doen wat hij wil topje of niet, maar blijkbaar die mensen die zo voor vrijheid roepen. Hebben het allesinds niet hard op de vrijheid van meningsuiting. ;) Of iemand het mooi vind of niet wat maakt het uit, de borsten blijven zichtbaar op het strand. En wat je daarvan denkt is iedereen zijn eigen keuze.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 29-08-09 15:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:23

Vind het wel jammer hoor, heb ik Barcelona alleen maar topless gelegen.
Hier in NL ga ik niet als enige topless, scheiterig he :+

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:32

Even opnieuw proberen, ben nog niet zo bedreven in het quoten :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 15:34

katiavl schreef:
Misschien even raar als de ophef over het niet willen zien van borsten. En dan het veroordelen van onzekerheid, of jalouzie.

Ik kan begrijpen dat mensen mijn borsten niet willen zien :) En geloof me daar heeft onzekerheid of jaloursheid niets mee te maken. Of het is een freak die droomt van borsten op de knietjes.

Er word zo hard gegooid met iedereen mag doen wat hij wil topje of niet, maar blijkbaar die mensen die zo voor vrijheid roepen. Hebben het allesinds niet hard op de vrijheid van meningsuiting. ;) Of iemand het mooi vind of niet wat maakt het uit, de borsten blijven zichtbaar op het strand. En wat je daarvan denkt is iedereen zijn eigen keuze.

Ik vind de ene set borsten ook mooier dan de ander en als ik ze ergens anders dan in een blad, op tv of op het strand bloot zou zien, zou ik me misschien ook ongemakkelijk voelen. Maar op het strand is dit toch echt algemeen geaccepteerd.

Wil je me dan nog één keer uitleggen wat er nou zo erg is aan topless liggen op het strand? En met een argument als ik heb er gewoon geen behoefte aan, kan ik niet zoveel ;).

Jaloezie, preuts of onzeker zijn wat ik denk de achterliggende gevoelens ja, misschien zit ik ernaast maar ik heb nog niet echt argumenten gehoord waarom mensen er op tegen zijn die NIET vallen in één van die 3 categorieën...

Rianne_

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:03

Ik had hier ook een negatieve reactie geplaatst. :) Maar ik ben absoluut niet jaloers of onzeker. Preuts heeft het bij mij ook weinig mee te maken, ik heb gewoon echt de behoefte niet om zelf topless te gaan liggen. Ga dan lekker in je achtertuintje liggen te zonnen. :+ Vind het gewoon geen gezicht..

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:33

Dat je zelf niet topless gaat is wat anders maar wáárom mag een ander het niet? Omdat het geen gezicht is? Dus borsten zijn geen gezicht?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:34

Nou nee, ik vind het niet bepaald leuk om het te zien ofzo. Dus vandaar mijn 'vind het geen gezicht'. Goed, iedereen moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Ik weet even niet hoe ik mijn 'standpunt' hier precies moet verwoorden..

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:48

Ok, vind ik ook knap dat je dat zegt; dat je ook even niet weet hoe je het moet omschrijven.

Weet je wat het is, preuts of jaloers of onzeker zijn, daar is hélémaal NIKS mis mee. Hell, ik ben het alledrie ;). Maarrrr ik vind niet dat omdat IK nou toevallig preuts, onzeker en/of jaloers ben, dat een ander niet topless mag zonnen.

Als ik geen van de drie bovenstaande dingen zou zijn, zou ik totaal geen moeite hebben met andermans blote borsten op het strand. Omdat ik echter een laatbloeier ben en daardoor vroeger soms gepest ben, kan ik onzeker reageren als ik een bloedmooie vrouw lang zie lopen op het strand. En omdat ik enigszins jaloers ben, vind ik het 'minder' leuk als mijn vriend die bloedmooie vrouw kwijlend nakijkt :D. Ik zou haar er echter niet minder om mogen en mijn vriend ook lekker laten kijken.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 16:50

Goed, maar dat is het bij jou. Bij mij is het niet de onzekerheid, ik zie eigenlijk weinig echt mooie vrouwen die topless zijn. Ik vind het juist mooier als je een leuke bikini aan hebt. Jaloezie heb ik eigenlijk weinig last van, heb het wel (wie is er niet 's jaloers?) maar eigenlijk nooit op het strand ofzo. En preuts, ach ja.. Dat ben ik wel, maar dat betekend inderdaad niet dat iemand ánders niet topless mag liggen.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 17:08

Ik zie zat mooie vrouwen topless op het strand. Maar ik zie dan ook in iedereen iets moois. Ik geloof dat ik ook niet vreselijk ben om naar te kijken topless :D. En ik denk ook wel eens; oei die is dun, of gezet, of verbrand of oud of...of...of... maar dan nóg heb ik er geen moeite mee als ze topless zijn. En ik gelóóf gewoon niet dat mensen die tegen topless zijn niet óf een beetje preuts, óf jaloers óf onzeker zijn. Sorry... :o :D.

Maar nogmaals daar is niks mis mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 21:41

Ik vraag me af waarom je je niet kunt voorstellen dat iemand topless onfatsoenlijk en ordinair kan vinden, en dat dan niets te maken heeft met onzekerheid of jaloezie?

Oh wacht, ik zie het al: je gelooft het gewoon niet :)
Misschien kun je het preutsheid noemen, heeft in mijn geval dan alles te maken met privacy. Ik vind dat bepaalde delen van mijn lichaam exclusief voor mijn partner en mezelf zijn. Als dat preuts is, dat zij dan zo. Ik vind het niet erg, ik hou wel van exclusiviteit. Het maakt dingen voor mij speciaal.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 11:56

Sees schreef:
Ik zie zat mooie vrouwen topless op het strand. Maar ik zie dan ook in iedereen iets moois. Ik geloof dat ik ook niet vreselijk ben om naar te kijken topless :D. En ik denk ook wel eens; oei die is dun, of gezet, of verbrand of oud of...of...of... maar dan nóg heb ik er geen moeite mee als ze topless zijn. En ik gelóóf gewoon niet dat mensen die tegen topless zijn niet óf een beetje preuts, óf jaloers óf onzeker zijn. Sorry... :o :D.

Maar nogmaals daar is niks mis mee.

Ik deel jou mening he-le-maal. Onfatsoenlijk kan ook nog, maar dat moet ieder voor zich weten. Op een gedeelt naakt/gekleed stuk strand maakt het niet uit.

Wat maken die blote borsten nou uit? Je moet het eens proberen... heerlijk. Eenmaal gedaan, hhmm. (al ben ik dan wel weer een beetje vreemd, met zwemmen doe ik mijn bikinistukje wel weer aan, bloot zwemmen gaat voor mijzelf dan weer te ver.)
En je bent in het donker niet door elke snotaap te vinden door lichtgevende borsten. :+

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:01

Sorry hoor, kom even binnen vallen! Ik vind het een leuke discussie. Toevallig waren wij dit jaar in Calella, waar nog wel veel topless gelegen wordt. Tot een bepaald punt is er niks aan de hand, maar er liggen ook gerust vrouwen van 65 tussen. Niet dat zei dat niet mogen doen, maar je kijkt er wel wat raar tegenaan. Daarnaast vind ik het wel al snel ordinair en dat heeft dan niks met jaloezie te maken. Vind zo'n strakke ballenknijper bij de mannen, ook echt niet meer kunnen!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:25

marijuh: en laat die knijpers volgend jaar nou net weer in de mode komen als je de krant moet geloven...

tis allemaal heel simpel, accepteer eerst jezelf en vervolgens ook je medemens. dan hoef je je ook niet druk te maken over het feit dat een ander je mooi vindt of dat jij een ander mooi vindt. voordeel van allemaal in je nakie is dat je dan gelijkgestemd bent. kijk maar eens in een sauna hoe gemakkelijk en gemoedelijk het er daar aan toe gaat.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:34

iehl ballenknijpers :D Dan zie ik ze nog liever naakt :')

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:42

Gadver, komen ze in de mode! Ik weet wel dat je in Frankrijk niet met je lange zwembroek in het bad mag ivm hygiene.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:52

Tjah, vroeger was de mening ook wel iets anders dan nu denk ik. Ze denken er nu miss wel veelste veel bij na, bijv: Stel, kinderen zien hier mensen topless liggen.. dat kan niet. Zoiets bedoel ik daarmee.
Maar ik vind het niet erg, ik vind het altijd heel erg raar als mensen gewoon topless op het strand gaan liggen... daar zijn naaktstranden voor.
Ik zou het nooit doen, ben ik veelste preuts voor ;)
Ik heb ook zoiets van, je lichaam is van jezelf en hoef je niet met iedereen te delen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:58

Marijuhhhhh schreef:
Sorry hoor, kom even binnen vallen! Ik vind het een leuke discussie. Toevallig waren wij dit jaar in Calella, waar nog wel veel topless gelegen wordt. Tot een bepaald punt is er niks aan de hand, maar er liggen ook gerust vrouwen van 65 tussen. Niet dat zei dat niet mogen doen, maar je kijkt er wel wat raar tegenaan. Daarnaast vind ik het wel al snel ordinair en dat heeft dan niks met jaloezie te maken. Vind zo'n strakke ballenknijper bij de mannen, ook echt niet meer kunnen!

Vind ik ook ordinair.

Imo kun je best de moeite nemen om er iig fatsoenlijk uit te zien, ook als man, toch? :o

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 12:59

Jesser schreef:
Persoonlijk denk ik, en ik kan het fout hebben, so correct me if i am wrong..

Als ik het zo lees, zijn het vaak de wat oudere vrouwen, die topless liggen. en de jonge vrouwen zich daar niet gemakkelijk bij voelen.. Heeft dat meer te maken met het acceptatiegebeuren van je lijf. Misschien als je nog piepjong bent, je vaak druk maakt of je lijf wel of niet mooi is. En tis wel zo dat een hoop vrouwen die onzeker zijn, andere vrouwen gaan afkraken als die minder onzeker ogen, of gewoon een mooie vrouw is.

Ik ben van mijzelf niet knap, maar heb een bepaalde uitstraling waar mannen op vallen, en daar zie je vrouwen altijd erg op reageren. En ik ben er niet mee bezig hoor, ben heel gelukkig met mijn vent, net 8 weken geleden getrouwd, maar nog gebeurt het dat vrouwen me niet willen aankijken of een gesprek met me willen aangaan.. Ik begrijp dat wel, heb ik zelf ook gedaan toen ik jonger was.

Maar op gegeven moment komt er een punt in je leven dat je je daar niet meer zo druk over maakt. Je gaat tevreden zijn met wie je bent en wat je bent. Tuurlijk, ik let op mijn figuur, ga niet alles naar binnen proppen. En als ik op het strand (topless) lig, en ik zie een prachtige vrouw, denk ik ook, wow die ziet er mooi uit.. ik durf ook gerust te zeggen, tegen een andere vrouw als ik die mooi vind dat ze mooi is. Moet ik haar wel kennen, ga niet zomaar een vreemde aanspreken natuurlijk..

Goed, ik ga voor de laatste keer mijn standpunt uitleggen.
Nee ik ben niet onzeker/preuts. Integendeel, ik vind mijzelf mooier dan 99% van de bevolking dat op het strand ligt.
Ja echt, ik heb een groot ego.
Ik ben niet preuts; mijn vriend heeft namelijk al alle hoeken van het huis gezien, en ook niet alleen op dat gebied
Ik heb alleen een soort plaatsvervangend genegeerd gevoel als ik vrouwen topless zie zonnen. Klaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:06

Onzekerheid is iets anders als preuts, dacht ik :)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:09

Dat klopt ja, ik leg dan ook verder in mijn post uit dat ik óok niet preuts ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:12

:j

Heel duidelijk. Jij hebt het denk ik hetzelfde als ik: je bent trots op je lichaam, maar vindt niet dat het nodig is om dat dan maar aan iedereen te tonen :)

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:13

Ja dat klopt! Kan het niet beter verwoorden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:15

Dan begrijpen wij elkaar, ik heb dat ook zo :)

En dat heeft niets met preuts/onzeker/jaloers te maken.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:18

Voor mij heeft het zeker ook niks met preutsheid te maken. Ik vind het gewoon niet netjes. Wat is er mis met een mooie bikini? Een mooie "Marlies Dekkers" is veel mooier om naar te kijken dan andermans naaktloperij!