Sees schreef:Ik kan me niet voorstellen dat sommige vrouwen die hier bepaalde negatieve posts neerzeten niet óf last hebben van onzekerheid óf jaloezie óf preuts zijn. Kan misschien kortzichtigheid of gebrek aan inlevingsvermogen van mij zijn hoor maar anders snap ik écht de ophef over een paar blote borsten op het strand niet.
Voorlopig blijf ik gewoon lekker topless zonnen als IK vind dat de omstandigheden het toelaten en mijn witte ass werk ik wel bij onder de zonnebank.
Misschien even raar als de ophef over het niet willen zien van borsten. En dan het veroordelen van onzekerheid, of jalouzie.
Ik kan begrijpen dat mensen mijn borsten niet willen zien
En geloof me daar heeft onzekerheid of jaloursheid niets mee te maken. Of het is een freak die droomt van borsten op de knietjes.Er word zo hard gegooid met iedereen mag doen wat hij wil topje of niet, maar blijkbaar die mensen die zo voor vrijheid roepen. Hebben het allesinds niet hard op de vrijheid van meningsuiting.
Of iemand het mooi vind of niet wat maakt het uit, de borsten blijven zichtbaar op het strand. En wat je daarvan denkt is iedereen zijn eigen keuze.
.
.