Jesser schreef:Persoonlijk denk ik, en ik kan het fout hebben, so correct me if i am wrong..
Als ik het zo lees, zijn het vaak de wat oudere vrouwen, die topless liggen. en de jonge vrouwen zich daar niet gemakkelijk bij voelen.. Heeft dat meer te maken met het acceptatiegebeuren van je lijf. Misschien als je nog piepjong bent, je vaak druk maakt of je lijf wel of niet mooi is. En tis wel zo dat een hoop vrouwen die onzeker zijn, andere vrouwen gaan afkraken als die minder onzeker ogen, of gewoon een mooie vrouw is.
Ik ben van mijzelf niet knap, maar heb een bepaalde uitstraling waar mannen op vallen, en daar zie je vrouwen altijd erg op reageren. En ik ben er niet mee bezig hoor, ben heel gelukkig met mijn vent, net 8 weken geleden getrouwd, maar nog gebeurt het dat vrouwen me niet willen aankijken of een gesprek met me willen aangaan.. Ik begrijp dat wel, heb ik zelf ook gedaan toen ik jonger was.
Maar op gegeven moment komt er een punt in je leven dat je je daar niet meer zo druk over maakt. Je gaat tevreden zijn met wie je bent en wat je bent. Tuurlijk, ik let op mijn figuur, ga niet alles naar binnen proppen. En als ik op het strand (topless) lig, en ik zie een prachtige vrouw, denk ik ook, wow die ziet er mooi uit.. ik durf ook gerust te zeggen, tegen een andere vrouw als ik die mooi vind dat ze mooi is. Moet ik haar wel kennen, ga niet zomaar een vreemde aanspreken natuurlijk..
Goed, ik ga voor de laatste keer mijn standpunt uitleggen.
Nee ik ben niet onzeker/preuts. Integendeel, ik vind mijzelf mooier dan 99% van de bevolking dat op het strand ligt.
Ja echt, ik heb een groot ego.
Ik ben niet preuts; mijn vriend heeft namelijk al alle hoeken van het huis gezien, en ook niet alleen op dat gebied
Ik heb alleen een soort plaatsvervangend genegeerd gevoel als ik vrouwen topless zie zonnen. Klaar