Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:En trouwens : voor het blok geprobeerd te zetten
Door te zeggen dat ze wel zin heeft in Malta , maar naar een andere bestemming liever niet mee gaat ?
Ik zal dan wel raar zijn ofzo , maar ik zie daar geen verongelijkt stampende puber bij hoor die iemand voor het blok zet
Citaat:Ik toen nog duidelijk gezegt dat ik alleen naar malta wilde.
Citaat:Nu een maand terug kwam mijn moeder met dat ze toch naar griekenland wilde. Ik direct aangegeven dat ik dat NIET wilde.

L_Ilse_L schreef:Meisje, je bent 11 en je durft de grote mensen voor irritant uit te maken als ze je op een normale manier antwoord geven? Ook een beetje aan het puberen soms?Men wat ben jij eri![]()
[/quote]
En nee ikke iig niet..
[/quote]
. Dat jij vind dat een 16 jarige zelf mag beslissen wat ze wil is tot daar aan toe, haar ouders vinden gewoon dat ze dat nog niet kan, klaar
.
Wietsje92 schreef:Nou NonaWen, ik denk dat je op die leeftijd wel een beetje inspraak hoort te krijgen hoor, wij mogen ook meebeslissen en mijn broertje is nog jonger dan TS. Als je met zn allen gaat vind ik dat je ook met zn allen iets leuks uit kunt kiezen en kom je er niet uit met zn allen gewoon een middenweg kiezen. Je moet tenslotte met zn allen op vakantie, en je moet het ook met zn allen leuk en gezellig hebben.
. Ik vond dat ook hoor toen ik zo oud was, maar nu ben ik blij dat ik gewoon mee ben geweest met mijn ouders
maar je bent nog steeds het kleine meisje die nog lang niet volwassen is, zeker als ik naar het gedrag in begin post kijk.

zap schreef:Wietsje92 schreef:Nou NonaWen, ik denk dat je op die leeftijd wel een beetje inspraak hoort te krijgen hoor, wij mogen ook meebeslissen en mijn broertje is nog jonger dan TS. Als je met zn allen gaat vind ik dat je ook met zn allen iets leuks uit kunt kiezen en kom je er niet uit met zn allen gewoon een middenweg kiezen. Je moet tenslotte met zn allen op vakantie, en je moet het ook met zn allen leuk en gezellig hebben.
Ik kan het niet laten hoor, maar vind het wel grappig dat dit soort uitspraken vaak van mensen van die leeftijd komen. Ik vond dat ook hoor toen ik zo oud was, maar nu ben ik blij dat ik gewoon mee ben geweest met mijn ouders

. In het 'echte' leven krijg je ook niet altijd alles hoe jij het wilt. Laat het kind dan maar eens leren dat het niet alleen om haar draait!
Citaat:Daarom is de reactie van de TS ook wel te begrijpen, door iedereen wel denk ik. Gewoon een kwestie van eventjes terugdenken aan jezelf op die leeftijd. Alhoewel ik zoiets nooit zo eisen/vragen maar op andere gebieden kon ik echt wel heftig reageren en boos zijn om niks. Iedereen heeft dat wel gehad. Hoort bij de puberteit. Maar zoals iemand anders al opmerkte: dat het begrijpelijk is dat ze boos is, wil niet zeggen dat het goed te keuren is! En onder de vakantie uitkomen is al helemaal niet acceptabel...

x_Rebecca schreef:wees inderdaad blij dat je op vakantie gaat.
In al mijn 17 jaren ben ik nog nooit op vakantie geweest en dan ga jij een drama lopen maken omdat je niet naar de juiste bestemming gaat![]()
Guttegut, kind serieus ga je prioriteiten bijstellen en gedraag je niet als een verwend monster.
_Yasmine_ schreef:zit ik dan verkeerd in elkaar?
ben ik anders opgevoed?![]()
ik moet dit niet in mijn hoofd halen om te flikken...
* maakt zich meteen zorgen of het geestelijk wel goed zit.. *