Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:39

Wat is LSD? Dat zou ik ook nooit durven en willen proberen, klinkt me al veelte onbekend in de oren.
Paddo's zou ik ook nooit durven doen. Heeft me vriend toen ik hem nog niet kende een keer geprobeerd en hij vertelde me een keer dat die gewoon dacht dat de bank waar die opzat wegsmolt en toen viel die er elke keer vanaf.
Ook een meisje dacht dat iedereen kabouters was geworden en zag alles ineens veeel kleiner. Ik denk dat ik dan ga flippen ofzo.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:40

ooooooooooh heb je dat gedaan????
en wat heb je allemaal gezien dan????

mijn vent (het is écht mijn vent hoor, t is echt geen pseudoniem!!) die zei dat ie een keer had dat alle vrouwen een baard hadden en alle mannen een bril, beetje vreemd.....

Is het vergelijkbaar met paddo's? Die heb ik wel gegeten en ik zweer je dat ik toen een keer door Super Mario Land gefietst ben hahahahahaha!!!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:41

LSD is dus iets wat ik nooit zal proberen, ik ben zo bang dat ik een bad trip krijg dat ik de meest enge gezichten ga zien enzo..
EN in een film word ik al para van rode ogen (nuchter) zul je net zien dat ik dat zie als ik dat gebruikt heb...
Kom ik er nooit meer uit denk ik, dus dan begin ik er ook niet aan.
Al lijkt het me heeeeel gaaf als je een goede trip hebt met mooie dingen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:42

pharagirlke schreef:
is LSD ook dat wat mensen soms in hun drankje krijgen? Daar heeft een vriendin van mij nl ooit een keer ontzettend van moeten overgeven :=

Nee dat is GHB toch? Dat noemen ze ook wel de rapedrugs. Dat doen ze dan bij meisjes in de drank en dan worden de spieren helemaal slap. Dat heb ik een keer gelezen. Volgensmij is GHB ook wel olifantenverdoving. Heb ook welles gezien bij het programma afkicken dat iemand vertelde die GHB gebruikte dat je dan niet de juiste hoeveelheid kan inschatten en vaak pak je dan veelste veel.
Ik heb GHB wel een keer geproeft.. toen zei diegene niet dat er GHB inzat maar zodra het in mijn mond zat spugde ik het uit (gelukkig) omdat het kei zout was, leek wel schoonmaakmiddel.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:42

pharagirlke schreef:
is LSD ook dat wat mensen soms in hun drankje krijgen? Daar heeft een vriendin van mij nl ooit een keer ontzettend van moeten overgeven :=

Das GHB :D
Van LSD (Lyserginezuurdiëthylamide) ga je echt trippen, dus dingen zien die er niet zijn!

Ayasha
Blogger

Re: Hoe denken jullie over drugsgebruik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:43

Ha oke :') Die twee gooi ik altijd door elkaar :') GHB dus... Werd ze echt ontzettend ziek van... Dag er na voelde ze zich ook nog flink beroerd :(:)

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:43

GHB merkte ik niets van, ook niet in combinatie met alcohol.
LSD zijn kleine postzegels zeg maar waar je verschrikkelijk van gaat halucineren.
Paddo's zijn de vriendelijke versie daarvan

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:44

Yeyo schreef:

mijn vent (het is écht mijn vent hoor, t is echt geen pseudoniem!!) die zei dat ie een keer had dat alle vrouwen een baard hadden en alle mannen een bril, beetje vreemd.....

Is het vergelijkbaar met paddo's? Die heb ik wel gegeten en ik zweer je dat ik toen een keer door Super Mario Land gefietst ben hahahahahaha!!!

Haha sommige dingen klinken wel grappig van paddo's maar ik zou het echt niet durven, veelste bang dat ik dan in paniek zou raken.
Heb wel gehoort dat als je het wil proberen, je het dan in een fijne omgeving moet doen, bijv bij je thuis. En met hele goede vrienden waar je je ook fijn bij voeld. Maar nee, ik durf dat echt niet. Zou het ook niet willen.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:44

Yeyo schreef:
Van LSD (Lyserginezuurdiëthylamide) ga je echt trippen, dus dingen zien die er niet zijn!

klopt :j

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:44

Yeyo schreef:

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Een vriendin van mij had een keer paddo's gegeten en daarna gingen we uit.
Waren we lekker aan het dansen lag ze echt compleet dubbel, dus ik zeg zo wat is er.....?? 8)7
Zegt ze zie je al die heksjes niet op hun glitter bezemstelen _O- _O- _O-
Zo kreeg een vriend van mij een keer een bad trip op pillen, vliegt de bar op, dus wij echt zo van >;) Zegt ie omhoog jullie, zien jullie die kudde zwijnen niet rennen deze kant op _O- _O-

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:45

mijn oma van 91 heeft alle drugs gebruikt die er verkrijgbaar waren

Mijn oma was rector van het rotterdams lyceum en haar lijfspreuk was dat je ergens slechts een mening van kan hebben als j het zelf geprobeerd hebt

NOG steeds ga ik naar mijn oma toe, van 91 als ik vragen heb over drugs, sex en rockn'roll :D :D

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:45

91? :oo

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:46

Ik had dat met mijn moeder, ze zei altijd als je dingen wilt proberen vertel het dan tenminste eerlijk.. helaas is ze in April overleden... (en nee niet aan de effecten van drugs ;) maar nou ja misschien ook een drugs haar bloedverdunners)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:47

ja........ en ze kan nog steeds mannen gekmaken en behoorlijk leuk wijntjes drinken :D :D

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:48

Kijk dat zijn nog eens oma's hahahaha!

Synthetische drugs zoals LSD zou ik ook echt niet doen, zeker niet omdat je gemoedstoestand belangrijk is bij het nemen, maar ook omdat je de trip maar uit te zitten hebt, je kán er nix aan doen, het moet gewoon uitwerken.
Dat is met speed en XTC precies hetzelfde, het kan niet stoppen als ík dat wil.

Bij paddo's, wiet, hasj, truffels enzo, kan je een pakje dextro soldaat maken of wat eten en dan ben je al een stuk nuchterder, daarom doe ik dat liever, dan heb je zelf nog enige controle erover.

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:50

Voor mij is meer de vraag waarom is iedereen zo benieuwd naar drugs?
Waarom proberen steeds meer mensen het, terwijl ze wéten dat het gewoon absoluut tegen je gezondheid is.
Zelf snap ik er dus echt niets van, en ben dan ook vel op drugs tegen.
Het mooie is dat die jonge knaapjes die stoer proberen te doen er er geen dul van af weten, vaak als een gestoord persoon rond lopen ( niet altijd ) en ze dus ook nog eens ontzettend voor schut staat.
Laatst bijgewerkt door PRE op 21-07-09 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 20:50

Zow! Dat zou mijn Oma nou nooit hebben gedaan :O
Maar klopt wel wat ze zegt, pas als je iets geprobeerd hebt kan je er wat over zeggen! :)

Van XTC-pillen heb ik echt nog nooit iets wazigs gezien dat er niet echt was. Wel een keer dacht ik dat iedereen om mij heen ging staan en mij allemaal aankeken (eerste keer). Ik durfde mijn zonnebril ook niet af te doen omdat niemand mocht zien dat ik zo'n grote ogen had. Dan was ik bang dat ze boos werden. Maar alleen dat heb ik daarvan een keer gekregen. Vriend van mij wel een keer, op een feest.. die dacht dat iedereen dezelfde zonnebril ophad.
Maar ik heb wel een keer gehad dat ik een pil ophad en daarbij had geblowt, en dat ik toen dacht dat mijn ex Fred Flinstone was en een vriend een pinquin. Dat was opzich best grappig.. Me ex begreep er alleen niks van toen ik hem steeds Fred Flinstone noemde. Toen kwam zijn moeder ons ophalen en ik dacht dat zij een heel oud turks vrouwtje was met een hoofddoek op, ik vroeg me steeds af waarom zei in godsnaam ineens een hoofddoek droeg. Ik moest me echt inhouden omdat zij namelijk niet mocht weten dat ik een pil ophad.. Shame on me
Laatst bijgewerkt door Moelie op 21-07-09 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:50

Een voormalig vriend van mij had eens LSD gebruikt en besloot toen met de auto op pad te gaan := :x Toen hij bij ons aankwam was hij bijna in shock en pleurde zo zijn auto uit om panisch op zijn rug op de grond te blijven liggen := :x Echt hoe dom ben je dan? := Levensgevaarlijk zulke gekken :oo Ze hadden hem meteen op moet pakken toen. := Later op de kazerne heeft hij het zelfde nog eens gepresteerd en is per direct op straat gezet. Nooit raak ik dat spul aan :n
Laatst bijgewerkt door Lyonesse op 21-07-09 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:51

Pascal schreef:
Ik had dat met mijn moeder, ze zei altijd als je dingen wilt proberen vertel het dan tenminste eerlijk.. helaas is ze in April overleden... (en nee niet aan de effecten van drugs ;) maar nou ja misschien ook een drugs haar bloedverdunners)

zo doe ik het ook met mijn dochter.............. ze kan alles aan me vragen......... en ik geef overal eerlijk antwoord op :)

toen ze vorig jaar mijn condooms ontdekte zijn we er samen ballonnen van gaan blazen.......... :D :D en we hebben echt lol gehad :)

roken.??? ...........is goed meis, maar wel oproken dan :D

Ik heb veel mensen om me heen die drugs gebruiken........ is ze er nieuwschierig naar...... mag ze het weten.

Heb nu 4 grohooote wietplanten in de tuin staan.......... gaan we volgende week oogsten :D (en dat mag, je mag 4 planten hebben, je mag ze alleen niet oogsten van de BV Nederland)........ maargoed deze schreeuwen erom :)

Blondie_

Paddo's 1x en nooit meer. was voor mij echt een hel! als er een auto voorbij was gereden was ik eronder gesprongen. je voelt je werkelijk alsof je in een droom(nachtmerrie) zit, zo onwerkelijk. en veel suiker hielp niet!!
En goede cocaine kan wel langer dan een half uurtje werken hoor. uur geleden puntje gehad en voel m nog steeds.. ;)

Lyonesse

KiWiKo schreef:
ja........ en ze kan nog steeds mannen gekmaken en behoorlijk leuk wijntjes drinken :D :D

Mijn oma kon al niet tegen drank :') 1 wijntje en ze stond op tafel te dansen met haar rok omhoog :D :')

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:52

Ik heb in het verleden regelmatig drugs gebruikt, vnl als we naar feesten gingen, maar ook wel eens met vrienden thuis of als we gewoon de stad in gingen. Xtc, coke, speed, wiet en hasj, paddo's, ghb, alcohol.... Ik heb er heel erg veel lol mee gehad en ik had een hoop ervaringen absoluut niet willen missen, maar ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Heb inmiddels al járen niets meer genomen (alleen af en toe een glas wijn of een biertje), ik rook zelfs niet meer. Ik sta nu anders in het leven denk ik en daar past het gewoon allemaal niet meer zo bij. Maar de tijd dat we het wel deden was ook een prima tijd, anders.
Pas goed op wat je doet en overdrijf het niet.Dat geldt voor alle drugs (incl alcohol) En zorg dat je goed aan je rust komt.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:53

Lyonesse schreef:
Mijn oma kon al niet tegen drank :') 1 wijntje en ze stond op tafel te dansen met haar rok omhoog :D :')

:') _O-

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:53

Elke dag in de file staan is ook slecht voor je..
Dat doen ook miljoenen mensen per dag.
Te veel drinken, roken is ook slecht voor je, waarom probeert iedereen het dan toch?!
Er is heel veel slecht voor je, te veel eten ook. Toch lopen er heeeel veel mensen met overgewicht.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 20:56

KiWiKo schreef:
Pascal schreef:

zo doe ik het ook met mijn dochter.............. ze kan alles aan me vragen......... en ik geef overal eerlijk antwoord op :)

toen ze vorig jaar mijn condooms ontdekte zijn we er samen ballonnen van gaan blazen.......... :D :D en we hebben echt lol gehad :)

roken.??? ...........is goed meis, maar wel oproken dan :D

Ik heb veel mensen om me heen die drugs gebruiken........ is ze er nieuwschierig naar...... mag ze het weten.

Heb nu 4 grohooote wietplanten in de tuin staan.......... gaan we volgende week oogsten :D (en dat mag, je mag 4 planten hebben, je mag ze alleen niet oogsten van de BV Nederland)........ maargoed deze schreeuwen erom :)

Precies mijn moeder was netzo..
Ze was ook nog jong.
Ze zou volgend jaar Jan. 45 geworden zijn |(
Het zelfde met sex, hier heb je condooms als je het dan toch wilt doen doe het dan maar lekker warm in je eigen bed, in niet in de bosjes met de rode mieren in je kont (uiteraard was ik toen wel wat ouder he ;))
Ow wij hadden ze ook in de tuin hoor, voor eigen gebruik mag het geloof ik wel?! Zeker weten doe ik dat niet.