Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:is LSD ook dat wat mensen soms in hun drankje krijgen? Daar heeft een vriendin van mij nl ooit een keer ontzettend van moeten overgeven
Die twee gooi ik altijd door elkaar
GHB dus... Werd ze echt ontzettend ziek van... Dag er na voelde ze zich ook nog flink beroerd
Yeyo schreef:ooooooooooh heb je dat gedaan????
en wat heb je allemaal gezien dan????
mijn vent (het is écht mijn vent hoor, t is echt geen pseudoniem!!) die zei dat ie een keer had dat alle vrouwen een baard hadden en alle mannen een bril, beetje vreemd.....
Is het vergelijkbaar met paddo's? Die heb ik wel gegeten en ik zweer je dat ik toen een keer door Super Mario Land gefietst ben hahahahahaha!!!
Yeyo schreef:ooooooooooh heb je dat gedaan????
en wat heb je allemaal gezien dan????
mijn vent (het is écht mijn vent hoor, t is echt geen pseudoniem!!) die zei dat ie een keer had dat alle vrouwen een baard hadden en alle mannen een bril, beetje vreemd.....
Is het vergelijkbaar met paddo's? Die heb ik wel gegeten en ik zweer je dat ik toen een keer door Super Mario Land gefietst ben hahahahahaha!!!
Zegt ie omhoog jullie, zien jullie die kudde zwijnen niet rennen deze kant op
maar nou ja misschien ook een drugs haar bloedverdunners) 
Toen hij bij ons aankwam was hij bijna in shock en pleurde zo zijn auto uit om panisch op zijn rug op de grond te blijven liggen
Echt hoe dom ben je dan?
Levensgevaarlijk zulke gekken
Ze hadden hem meteen op moet pakken toen.
Later op de kazerne heeft hij het zelfde nog eens gepresteerd en is per direct op straat gezet. Nooit raak ik dat spul aan
Pascal schreef:Ik had dat met mijn moeder, ze zei altijd als je dingen wilt proberen vertel het dan tenminste eerlijk.. helaas is ze in April overleden... (en nee niet aan de effecten van drugsmaar nou ja misschien ook een drugs haar bloedverdunners)

en we hebben echt lol gehad 
(en dat mag, je mag 4 planten hebben, je mag ze alleen niet oogsten van de BV Nederland)........ maargoed deze schreeuwen erom
KiWiKo schreef:Pascal schreef:Ik had dat met mijn moeder, ze zei altijd als je dingen wilt proberen vertel het dan tenminste eerlijk.. helaas is ze in April overleden... (en nee niet aan de effecten van drugsmaar nou ja misschien ook een drugs haar bloedverdunners)
zo doe ik het ook met mijn dochter.............. ze kan alles aan me vragen......... en ik geef overal eerlijk antwoord op
toen ze vorig jaar mijn condooms ontdekte zijn we er samen ballonnen van gaan blazen..........![]()
en we hebben echt lol gehad
roken.??? ...........is goed meis, maar wel oproken dan![]()
Ik heb veel mensen om me heen die drugs gebruiken........ is ze er nieuwschierig naar...... mag ze het weten.
Heb nu 4 grohooote wietplanten in de tuin staan.......... gaan we volgende week oogsten(en dat mag, je mag 4 planten hebben, je mag ze alleen niet oogsten van de BV Nederland)........ maargoed deze schreeuwen erom
)