@Jester/Lisa: Als medetopiccer in een ander topic vind ik dat ik het recht heb het ook te mogen weten
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

lifaya schreef:erger
Heb trouwens wel eens seks op het strand gehad (Aruba) nou dat is toch net niet zo romantisch als mensen denken(zie: zand tussen je reet, hagedissen om je heen, mieren overal
)... Haha, dat merk ik wel vaak, mensen hebben altijd het ideaal beeld van de eerste keer: Mijn eerste keer moet op een bed van rozenblaadjes zijn met kaarsjes die halfbranden en blablabla
Anyway, TS, ik zou het maar op een gegeven moment tegen je moeder zeggen, heb ik ook gedaan, en hoe erg het ook is, moeders zullen daar echt niet boos om worden..
Caira schreef:Waar is 1 jouw gevoel voor eigenwaarde, en 2 waar waren je ouders in godesnaam?
Ik zou toch wel graag eens een hartig woordje met je ouders willen spreken, je bent verdikkeme 15!! En dan laten ze je zonder toezicht bij een vriendin laten slapen, alwaar je alcohol drinkt en sex hebt met een jongen. Ongelovelijk...
Sorriso schreef:lifaya schreef:erger
Heb trouwens wel eens seks op het strand gehad (Aruba) nou dat is toch net niet zo romantisch als mensen denken(zie: zand tussen je reet, hagedissen om je heen, mieren overal
)... Haha, dat merk ik wel vaak, mensen hebben altijd het ideaal beeld van de eerste keer: Mijn eerste keer moet op een bed van rozenblaadjes zijn met kaarsjes die halfbranden en blablabla
Anyway, TS, ik zou het maar op een gegeven moment tegen je moeder zeggen, heb ik ook gedaan, en hoe erg het ook is, moeders zullen daar echt niet boos om worden..
Dat bovenste KAN ik over meekletsen... Maar zal ik maar mn mond dichthouden?
Eigenlijk heb ik het nu al gezegd he.
)
Ik dek dat je gewoon nog ff moet afwachten en misschien toch wat contact zoeken met die jongen want je kan niet zomaar doorlopen (vind ik)._Nadia_ schreef:Pff wat een verhaal zeg.
Ik had mijn dochter echt niet toegestaan te blijven slapen als er ook jongens aanwezig zijn.
Overigens vraag ik me af waarom je in vredesnaam drinkt en erger nog, dusdanig bezopen raakt dat je zomaar met iemand het nest in duikt.
(oh en voor newmom, ik ben 25, heb 2 kinderen en de derde op komst)
Komop zeg.. dan houd je je kind te vast, en gaat 'ie zelf wel op ontdekkingsreis. Misschien wisten haar ouders hier geeneens wat vanaf. Beter geen dingen verbieden, wel voorlichten.