Miracle_ schreef:d_ruiter schreef:oohh en nog even een tip voor de nike air max dragers: zwarte markt..!!
Zijn ze daar véél goedkoper?
jaaaaa Veeeeeeel goedkoper , En niet alleen de nike's , Echt alles is een stuk goedkoper
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Heb nog geen enkel paar schoenen gehad dat zolang meegaat
) maar vooral de mensen uit de provincie. Op de uni zie ik ze zelden overigens
)
de meeste sporten er namelijk gewoon op
Blijven toch sportschoenen. Maar neemt niet weg dat ik ze zelden op de uni zie
Welshcobfan schreef:Overigens zegt opleiding niet echt iets of het bergafwaarts met je kan gaan, ken genoeg hoogopgeleiden met wie het ook bergafwaarts is gegaan![]()
Hier valt mij het wel op dat de stadjers er niet echt op lopen (of het moet wat volksere mensen zijn zeg maar) maar vooral de mensen uit de provincie. Op de uni zie ik ze zelden overigens

Welshcobfan schreef:Misschien dat het ook uitmaakt waar je weg komt, zoals ik al eerder zei: de echte stadjes lopen er niet snel op, maar kijk ik een stad in de provincie zie ik ze al veel meer![]()
Misschien dat de provinciegangers meer waarde hechten aan comfort dan aan het mooiigheid ervan? (ken er namelijk ook nog genoeg die heerlijk over op klompen heengaan) of dat het meer in de plattelandscultuur past?
(niet als belediging of vooroordeel bedoeld, het viel mij gewoon op)
d_ruiter:de meeste sporten er namelijk gewoon op
Blijven toch sportschoenen. Maar neemt niet weg dat ik ze zelden op de uni zie
Ik weet niet hoe het in Assen is bv
Als ik puur op de schoenen ga letten dan denk ik meer: goh, dat staat leuk of: dat kan beter gecombineerd worden.
)
Aussie pak aan, nike's eronder, kale kop of bij de dames alleen de zijkanten kaal en dan strakke staart en natuurlijk bijpassende muziek