Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:48

Miracle_ schreef:
d_ruiter schreef:
oohh en nog even een tip voor de nike air max dragers: zwarte markt..!!

Zijn ze daar véél goedkoper? :D

jaaaaa Veeeeeeel goedkoper , En niet alleen de nike's , Echt alles is een stuk goedkoper :+

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:49

jah.. k heb laatst t nieuwste model gekocht.. en die waren geloof k 40 of 50 euro goedkoper ;)

oh! maar dan koop je ze waarschijnlijk wel van een Turk he :O

grapje natuurlijk he

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:53

Zijn het dan wel echte eigenlijk, die ze op zwarte markt aanbieden?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:01

ja hoor harstikke echt :j
ik haal ze er ook altijd :D

*heeft net gebladerd en gelezen en irriteer me mateloos aan de vooroordelen >;)

xdniesje

Re: Als je kinderen eenmaal Nike Air dragen......

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:15

Ik ben 14, en draag nu ongeveer anderhalfjaar Nike's.
Ik ga over naar 4 havo zonder enkele onvoldoende, terwijl ik best een zwaar jaar achter de rug heb, dus wooooh, wat gaat het bergafwaarts met mij..

Wat heeft Nike nou met je innerlijk/verstand te maken?
Alsof ze een seintje sturen naar je hersenen :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 11:24

d_ruiter schreef:
jah.. k heb laatst t nieuwste model gekocht.. en die waren geloof k 40 of 50 euro goedkoper ;)

oh! maar dan koop je ze waarschijnlijk wel van een Turk he :O

grapje natuurlijk he

Dan wil ik ze niet :')
nee, das flauw.. :+
Maar dan ga ik daar eens kijken!

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:31

Ik heb me air maxxies ook van de zwrate markt, heb ze nou al 3 jaar en er mankeerd heeeeelemaal niks aan :D Heb nog geen enkel paar schoenen gehad dat zolang meegaat

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:42

hihi k ook niet... heb na 2 jaar nieuwe gehaald.. tis natuurlijk ook minder erg wanneer daar een krasje opkomt dan op je pumps of dure leren laarzen haha

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:45

Overigens zegt opleiding niet echt iets of het bergafwaarts met je kan gaan, ken genoeg hoogopgeleiden met wie het ook bergafwaarts is gegaan :j

Hier valt mij het wel op dat de stadjers er niet echt op lopen (of het moet wat volksere mensen zijn zeg maar :) ) maar vooral de mensen uit de provincie. Op de uni zie ik ze zelden overigens :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:50

Het gaat idd niet om opleiding, want studenten zijn bepaald niet heilig soms. En mensen met een topbaan ook niet. het gaat erom dat je bij voorbaat iemand al afgegleden vind die Nike air max draagt. Nike's zijn gewoon prima gympen, niks mis mee en duur zat. Daarnaast als iemand zo geweldig is, intelligent en correct.Wie ben je dan om een ander te beoordelen op kleding of uiterlijk? Zelf ook niet zo fatsoenlijk dus..........
Daarnaast beledig je dus veel goede mensen die deze schoenen dragen en mij persoonlijk omdat ik het prima vind dat mijn zoon ze draagt. Ook al voed ik hem verder netjes op, draagt hij schone kleding etc etc........

Overigens draagt mijn vriend ze dus af en toe als we een stuk lopen, zoals afgelopen zondag als burgerlijk gezin in het bos...........Hij heeft toevallig niet gestudeert, maar wel zijn opleiding afgemaakt, leert altijd nog bij en staat keihard te werken van 8 tot 17 uur, betaald zijn eigen rekeningen, belastingen etc........Vind ik een zeer fatsoenlijk persoon!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:51

czarina schreef:
Uiterlijk heeft in dit geval helemaal niks te maken met de inhoud van de hersenpan..

Nope, maar wel met je denkbeelden.

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:56

Welshcobfan schreef:
Op de uni zie ik ze zelden overigens :)

zijn vast genoeg mensen die ze wel hebben, maar die er (net als ik) uit principe niet mee naar school oid gaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:58

Misschien dat het ook uitmaakt waar je weg komt, zoals ik al eerder zei: de echte stadjes lopen er niet snel op, maar kijk ik een stad in de provincie zie ik ze al veel meer :)
Misschien dat de provinciegangers meer waarde hechten aan comfort dan aan het mooiigheid ervan? (ken er namelijk ook nog genoeg die heerlijk over op klompen heengaan) of dat het meer in de plattelandscultuur past?
(niet als belediging of vooroordeel bedoeld, het viel mij gewoon op :P)

d_ruiter: :j de meeste sporten er namelijk gewoon op :P Blijven toch sportschoenen. Maar neemt niet weg dat ik ze zelden op de uni zie :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 12:04

Welshcobfan schreef:
Overigens zegt opleiding niet echt iets of het bergafwaarts met je kan gaan, ken genoeg hoogopgeleiden met wie het ook bergafwaarts is gegaan :j

Hier valt mij het wel op dat de stadjers er niet echt op lopen (of het moet wat volksere mensen zijn zeg maar :) ) maar vooral de mensen uit de provincie. Op de uni zie ik ze zelden overigens :)

Het gaat idd niet over opleiding. Was eigenlijk ook niet de bedoeling van deze "discussie". Was meer bedoeld over vooroordelen.. Maar iemand begon over niveau, en toen kwam dat ter wereld :+
Maargoed, geen probleem verder...

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:09

BraveSpots schreef:
czarina schreef:
Uiterlijk heeft in dit geval helemaal niks te maken met de inhoud van de hersenpan..

Nope, maar wel met je denkbeelden.

Dat zegt dus iets over iemand met die denkbeelden en niet over degene die gewoon koopt wat ie mooi vind of prettig vind zitten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:09

Het totaal plaatje valt mij meer op dan alleen de schoenen :)
Als iemand behangen met goud, lonsdale kleren aan en de nike-air-max eronder... sja daar heb ik wel een vooroordeel over als in: niet mijn type.
Ik denk absoluut dat uiterlijk wel iets over je zegt (want anders zou je niet zoveel verschillende stijlen hebben), maar dan wel over het geheel. Alleen schoenen zeggen niet veel :P

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:10

Welshcobfan schreef:
Misschien dat het ook uitmaakt waar je weg komt, zoals ik al eerder zei: de echte stadjes lopen er niet snel op, maar kijk ik een stad in de provincie zie ik ze al veel meer :)
Misschien dat de provinciegangers meer waarde hechten aan comfort dan aan het mooiigheid ervan? (ken er namelijk ook nog genoeg die heerlijk over op klompen heengaan) of dat het meer in de plattelandscultuur past?
(niet als belediging of vooroordeel bedoeld, het viel mij gewoon op :P)

d_ruiter: :j de meeste sporten er namelijk gewoon op :P Blijven toch sportschoenen. Maar neemt niet weg dat ik ze zelden op de uni zie :)

Wij komen toch echt uit de stad en dara wordt het net zoveel gedragen als hier in het dorp waar we sinsds kort wonen, met 2000 inwoners en idd klompen ook voorbij komen.......Als je namelijk gaat winkelen, kom je die dingen gewoon tegen en op de middelbare scholen komen kinderen overal vandaan en zie je alle invloeden. Niet iedereen heeft hetzelfde aan, maar dat is toch goed?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:13

Ik bedoel echt mijn stad :) Ik weet niet hoe het in Assen is bv :P
(stadjer = uit de stad Groningen).

(jeugd laat ik er niet onder vallen overigens, maar de 18+. Onder de jeugd zie je sowieso veel type sportschoenen omdat het hip is)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 30-06-09 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:13

jah, maar dan kan je ook denken: goh sportief typje met die nike sportschoenen ipv he bah weer zo'n gabber... hahah

wat wordt er eigenlijk precies verstaan onder gabber (voor degene die er niet van houden)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:16

Dat zeg ik: het gaat mij heel erg om het totaal plaatje :) Als ik puur op de schoenen ga letten dan denk ik meer: goh, dat staat leuk of: dat kan beter gecombineerd worden.
(of zoals bij mijn broer: totaal niet gepast sportschoenen op een begrafenis :+)

Bij gabber denk ik echt aan de hype zo'n 12 jaar terug :) Aussie pak aan, nike's eronder, kale kop of bij de dames alleen de zijkanten kaal en dan strakke staart en natuurlijk bijpassende muziek :j

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:21

ik zag laatst nog een gabber van in de 90 :') :')
een opa met nike schoenen :))

blacklight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:21

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een hekel heb aan die schoenen, maar bij mij is dat waarschijnlijk gewoon omdat toevallig degene die ik ken met die schoenen niet echt mijn type mensen zijn.
Dat wil niet zeggen dat iemand met zulke schoenen gelijk in een hokje geplaatst mag worden vind ik! Sommige mensen vinden ze waarschijnlijk gewoon lekker zitten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:23

hahaha ik zie ook nog wel eens een gabber die heeft stilgestaan in de tijd, heerlijk dat jeugdsentiment :D

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:25

Ik heb ze ook! om mee hard te lopen want ze lopen echt heerlijk.
Maar anders wil ik er echt niet mee gezien worden. Ik vind ze bij meiden meestal ordinair staan.

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 12:27

Welshcobfan schreef:
hahaha ik zie ook nog wel eens een gabber die heeft stilgestaan in de tijd, heerlijk dat jeugdsentiment :D

je zou eens moeten weten hoeveel er nog van zijn ;)