Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:05

Bij mij in het restaurant moesten een paar jongens pinnen, die van het café gedeelte kwamen en al aardig wat bier op hadden.
Staat zo'n jongen aan de andere kant van de bar terwijl ik het bedrag op de pinmachine intypt zegt hij ineens: zooooo jij hebt mooie borsten! Ik heb ong cup A dus ik zeg: nou het stelt anders vrij weinig voor hoor, zoveel zit er niet.. Toen werd hij wel even rood :P

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:13

Eeuwigzonde schreef:
Mevrouw komt aan de kassa, ik scan 3 zakken voordeel patat, 5 pakken frikadellen en een pot mayo, ik vraag ''zoo, feestje vanavond? :D '' Begint die vrouw héél hard te huilen :oo Ik vraag mevrouw, wat is er aan de hand?? Zij: ''Ja, mijn man is vanmiddag overleden... ;( ''

Met het schaamrood op mn kaken maar snel wisselgeld gegeven...

Oei, dat heeft een collega van mij ook eens meegemaakt. Hele stapel kaarten voor 1 adres, met ook gewoon enveloppen met knalkleuren erbij. Bewoner doet de deur voor het gemak open en collega zegt; 'oh, vast iemand jarig hier?' Bleek dus iemand overleden te zijn :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:17

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:20

Noompiejjj schreef:
En ook een keer een kerel (waar ik al sowieso een hekel aan heb, chagrijn) die belde of we niet konden brengen. maar dat doen we maar tot 5 uur , hij belde rond 6en. 'ja maar ik woon achter jullie!'
ik dacht echt, MAN! kom t dan gewoon halen zeikerd..

Ongeschikt. *krast*

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:33

Ymke schreef:
Loose schreef:
Oja of als ze zeggen 'mag ik pinnen?' terug zeggen 'NEE'. Of 'nou voor deze keer'.

Ik heb liever dat ze vragen of ze mogen pinnen, dan dat ze alleen die pas voor m'n neus houden of de pas er al doorheen halen als ik nog niet eens alle artikelen heb aangeslagen. :')

dat vind ik juist erg fijn, kun je snel door met de volgende klant :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:37

bluedisx schreef:
Bij mij in het restaurant moesten een paar jongens pinnen, die van het café gedeelte kwamen en al aardig wat bier op hadden.
Staat zo'n jongen aan de andere kant van de bar terwijl ik het bedrag op de pinmachine intypt zegt hij ineens: zooooo jij hebt mooie borsten! Ik heb ong cup A dus ik zeg: nou het stelt anders vrij weinig voor hoor, zoveel zit er niet.. Toen werd hij wel even rood :P

Jij hebt ook niet zo'n hoge eigendunk :=
Zet je jezelf toch ook aardig mee voor l*l terwijl het best een leuk compliment is toch?

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:43

Een compliment is het wel, maar ik weet wel zeker dat als een van mijn collega's er had gestaan hij precies hetzelfde had gezegt ;)
Voor de rest zei ik het gewoon voor de grap, ik heb geen gebrek aan zelfvertrouwen ofzo. (Nja dat heeft iedereen wel eens, maar niet in extreme mate)

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:47

Claudienee schreef:
Noompiejjj schreef:
En ook een keer een kerel (waar ik al sowieso een hekel aan heb, chagrijn) die belde of we niet konden brengen. maar dat doen we maar tot 5 uur , hij belde rond 6en. 'ja maar ik woon achter jullie!'
ik dacht echt, MAN! kom t dan gewoon halen zeikerd..

Ongeschikt. *krast*

HAHA :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:50

Vliendertje schreef:

ik heb ook liever als ze eens vermelden of ze met bancontact betalen
zeker omdat wij drie verschillende kaarten aanvaarden
(bancontact en visa zitten op het belgische bakje, de klant mag zelf de kaart insteken, maar ik moet wel voor Bc 2 indrukken, en voor visa 3, carte blue moet de klant de kaart afgeven aan mij en duw ik op 5, en haal het door op een apart bakje, indien ze dus dierect die kaart in dat bakje duwen weet ik dus niet met welke kaart het is, het is wel zo fijn als ze bancontact, visa of CB zeggen :D )

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:01

Vaste klant: 'Hè m'n vriendin is d'r weer!'
En iemand die ik niet kende: 'Jij lijkt mij een heel lief meisje.' :')

Verder een keer een man die een heel verhaal begon te vertellen over de houding die ik had terwijl ik een schap aan het vullen was. Geen idee wat voor mensen veel in die houding zaten maar een of andere stam.. Bla bla. :+

Heb onder tussen al wel heel wat dingen gehoord, maar veel vergeet je dan toch weer..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:06

Vliendertje schreef:
Ymke schreef:
Ik heb liever dat ze vragen of ze mogen pinnen, dan dat ze alleen die pas voor m'n neus houden of de pas er al doorheen halen als ik nog niet eens alle artikelen heb aangeslagen. :')

Ik doe dat ook altijd. Er hangen vaak zelfs van die dingen met 'u kunt direct beginnen met pinnen'. Heb juist een hekel aan mensen die overal zo ruim de tijd voor nemen, wachten tot alles gescand is, dan eens je bonuskaart geven en gaan pinnen en dan heeeeel rustig hun boodschappen in gaan pakken (als klant dan he, ik werk niet in een supermarkt).

asjemenou

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:24

*Wat heb jij een rare stem zeg!*

En bedankt.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:32

een klant vroeg m'n telefoonnummer omdat hij héél graag met me uit wou. Nadien heeft hij nog 2x in de winkel gestaan met bloemen voor me... Dit gebeurde het afgelopen anderhalf jaar, ben ondertussen bijna anderhalfjaar verloofd dus viel niet in de smaak bij m'n vriend ;)

Heb ook wel eens te horen gekregen van een oudere vrouw dat ze vond dat er meer vrouwen zoals ik moesten zijn, ze vond me zo'n mooi stevig meisje :+

Dat viel allemaal nog mee :D Vind het erger dat ik af en toe 'proficiat met de zwangerschap' moet aanhoren terwijl ik gewoon een nogal dikke buik heb :+

Wat ik ook vaak te horen krijg is of ik potten/pannen, lampen of thermoskannen verkoop? Ik werk in een elektrozaak en hoewel het wel gelinkt is zou ik zelf nooit 1 van vooropgenoemde zaken gaan zoeken in een elektrozaak :?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 17:47

Vind het niet echt een rare opmerking... eerder een grappige!!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:17

xXLiekeXx schreef:
Stravero schreef:
Ikzelf werk bij mijn ouders in de cafetaria als afwasser, cassiére en bedienster, stond ik achter de kassa, had er iemand besteld, ik vraag "Dat was het?" Zegt ze "Ja" Zeg ik "Dan wordt het ** euro ** asjeblieft" Geeft zij het geld, precies gepast. Zeg ik: Dankjewel, houdoe (is doei in 't brabants :') )! :wave: VROUWTJE MOEST DR ETEN NOG KRIJGEN HAHA, ze keek me zó gek aan _O- Had 't even niet in de gaten :o

Tja, ik heb ook wel eens van die stomme versprekingen. Eet smakelijk zeggen als ik het geld terug geef en ze nog geen eten gezien hebben. Mijn collega noemt mijn baas wel een mama. Per ongeluk. Ook heeft ze wel een welterusten gezegt als ze een zak friet afgeeft.. :+

Heb ik ook weleens gedaan :')

Noompiejjj schreef:
en er is een mac gekomen, dus krijg je opeens heel vaak happymeals ipv kindermenu :P we zijn een cafetaria en geen mac :')

Dat heb ik weleens gehad, er bestelde iemand Mac Nuggets := Ik zeg: Die hebben we niet, we hebben wel kipnuggets :+ Stond ze me eerst als een KIP zonder KOP aan te kijken, zegt ze: Doe die maar, zal wel goed zijn :+

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:33

haha, gewelidig om dit allemaal te lezen :+

ik heb zelf een keer echt een rare opmerking gemaakt als klant.
ik ging met me vriendinnen naar de kruidvat even wat make up kopen en nog van alles.
ondertussen waren we druk aan het kletsen en lachen, dus ik kom bij de kassa en ik wil af rekenen zegt die man achter de kassa het bedrag, en ik leg dood gewoon me pinpas op de toon bank en ik ga verder met kletsen :7
dus toen zei de kassa medewerker, ja sorry maar pinnen moet je toch echt zelf doen :P
en toen lagen wij natuurlik helemaal dubbel om mijn stomme blunder!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:27

Ik heb een keer in de winkel gestaan, zwaaide met mijn 'pinpas'. 'ik wil graag pinnen'
Maar ondertussen stond ik met mijn OV-kaart te zwaaien :=

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:29

Stravero schreef:
Dat heb ik weleens gehad, er bestelde iemand Mac Nuggets := Ik zeg: Die hebben we niet, we hebben wel kipnuggets :+

Ik zeg ook vaak macnuggets :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:30

bij ons kan je pas pinnen als alles gescand is, en ik op de knop gedrukt heb.. ze halen hem er wel eens halverwege doorheen, daar reageer ik dan maar niet op, het werkt dan toch nog niet..

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:35

ik werk nu 4 maanden achter de kassa in de supermarkt. En er komt altijd een heel aparte bejaarde vrouw, die de raarste vragen steld.
Nu had ze een chocolade reep gekocht, maar hij was al op gemaakt, dus ik vraag de vrouw erna en verteld ze dus, dat ze er stiekem van gesnoept had ( haar worden) :P Later heb ik trouwesn weer een oude vrouw gehad, die stiekem van haar chocola had gesnoept :=.

Wat ik ookwel ens heb meegemaakt, was dat een jongen nog 5 cent nodig had, dus hij vraagt geld aan zijn vriedn, en die geeft mij 1 euro, 20 cent en 5 cent. Ik wil hem dus die 1,20 terug geve, maar wisselgeld hoefde hij niet, ze hadden blijkbaar haast :P

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:37

Vliendertje schreef:
Ymke schreef:

Ik doe dat ook altijd. Er hangen vaak zelfs van die dingen met 'u kunt direct beginnen met pinnen'. Heb juist een hekel aan mensen die overal zo ruim de tijd voor nemen, wachten tot alles gescand is, dan eens je bonuskaart geven en gaan pinnen en dan heeeeel rustig hun boodschappen in gaan pakken (als klant dan he, ik werk niet in een supermarkt).

Betekend dat, dat je direct kunt doorhalen. Voordat ze klaar zijn met aanslaan?
Ik dacht eigenlijk dat het meer een reclameslogan was om pinnen te promoten.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:39

Bij ons na 1 artikel scannen kan er gepint worden :)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:42

Ik werk bij de Appie. Veel oude mensen altijd bij ons in de winkel ;)

Ik was een keer aan het afprijzen en toen zei een man tegen mij: 'Zó, jij bent voordelig' Bleek dat ik een 35% sticker op mijn broek had.
Er was ook een keer een man die vroeg waarom ik zo moe keek, ik zei toen van zwaar weekend gehad. Begon die man over drugs, dat dat niet goed voor me was etc. Ik doe niet aan drugs. :+

Vast wel meer leuke momenten, maar nu even niet aanwezig :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:47

Bij ons kan je ook na het eerst artikel pinnen :)

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:52

Wat heb jij een prachtig geile omroepstem >;)