Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Bravespots: noem het op de logeerkamer, noem het ernaast of op de bank. Ik voel mij er dood en dood ongelukkig bij als mijn vent bij een andere vrouw in 1 huis slaapt zonder mij. Dus dat gebeurt er gewoonweg niet. Of ik kom ertussen liggen (ben overigens geen Bi)
BraveSpots schreef:@__Nathalie__ : Is je relatie dan nog wel gelijkwaardig, als je praat van in het stof kruipen? Niet dat ie dat niet verdiende hoor, maar heb je samen wel nog een toekomst als hij jouw steeds maar iets verschuldigd is, door het verleden. Als hij zich steeds moet ombuigen naar jouw normen, in plaats van met twee erover te kunnen praten?
Dat houd ie (je vriend) toch onmogelijk een heel leven lang vol. Denk ik.
suze_ schreef:Maar ookal zou hij blijven slapen bij diegene 'die jij niet vertrouwt' dan vertrouw je er toch op dat hij weet hoe ie ermee om moet gaan, mocht ze avances maken? Dan is het toch geen probleem?Houden van is vertrouwen en loslaten en respect hebben.
ik vertrouw mijn vriend voor 100% en bij de meeste vrienden/vriendinnen vind ik het totaal geen probleem als hij daar blijft slapen. Maar er is er één die ik niet vertrouw, waarvan ik gewoon weet dat ze achter hem aan zit (al ziet hij daar niks van). Vrouwen voelen dat. Als hij daar zou willen logeren, zou ik hem toch echt wel aangeven dat ik mij daar heel onprettig bij zou voelen. Maar omdat we elkaar kennen, weten we zonder woorden ook al dat dat een no-go is, uit respect.
Ik kan mij dus wel voorstellen dat een man of vrouw die ander niet vertrouwt. Wat voor een vrouw nog dramatischer zou kunnen uitpakken mocht haar man zijn intutitie goed zijn...
En zelfs als je mensen vertrouwt dat zij jouw partner met respect zullen behandelen, kunnen ze vertrouwen helaas flinkbeschadigen.
Mer1980 schreef:pharagirlke schreef:Ik heb haar nergens beschuldigt, ik zeg enkel dat het van twee kanten komt. Ik voel me nergens aangevallen hoorHet is gewoon zo. Mensen die het okee vinden krijgen kritiek, mensen die het niet okee vinden krijgen kritiek. Welkom in de wereld
Staat ook in mijn tekst dat de veroordelingen naar beide kanten gaan.Ik vind het fijn voor jullie dat jullie er anders over denken prima toch. Voor ieder wat wils. er zijn zoveel kerels op deze aardbol
Gelukkig willen we niet allemaal dezelfde en gelukkig staan we er allemaal anders in.
__Nathalie__ schreef:iets niet willen hoeft niet altijd met vertouwen te maken te hebben. Ik vertouw mijn vriend inmiddels volledig weer. Hij gaat stappen alleen. Gaat weekendjes weg doorhalen alleen ik vind het allemaal prima. Maar hij hoeft niet aan te komen met ik blijft bij een andere meid te slapen. Ik zou zelf ook niet bij een andere jongen gaan slapen.
Moirsa schreef:Ik ben daar vrij makkelijk inWaag het 1x en het is gewoon over.
Of je nou wel of niet wat met iemand doet het kan gewoon niet. Voor dat ik mijn vriend had was ik er ook makkelijk in. Na het stappen sliep ik wel eens bij een vriend en er gebeurde bijna nooit iets. Het was dan echt niet de bedoeling dat er wel wat gebeurde maar het gebeurde gewoon ( de stemming zat er goed in, de hele avond was het gezellig toen we daar thuis waren nog een fles opengetrokken ect.) .
En als hij bij een meisje slaapt kan precies het zelfde gebeurden, en als ik bij een jongen zou slapen ook.
Daarom doe ik het niet en hij zo ver ik weet ook niet.
Heino schreef:Nee, dan zou ie ook niet meer bij zijn ouders mogen slapen. Kom op zeg, arme jongen.