Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sonja schreef:Thaliaatjuh schreef:
Mijn vent heeft voor mij gekozen omdat hij genoeg aan mij heeft. Als hij dat niet heeft, zoekt hij maar een ander
Dus, stel dat jouw man ooit misschien behoefte zou hebben aan een "experiment" om het zo maar te zeggen, en hij maakt dat bespreekbaar, dan kan 'ie meteen oprotten

no way.. Thaliaatjuh schreef:Mijn vent heeft voor mij gekozen omdat hij genoeg aan mij heeft. Als hij dat niet heeft, zoekt hij maar een ander.
Thaliaatjuh schreef:Pretpakketweet je wel hoe veel vrouwen er faken omdat zij het niet KUNNEN..... of bijna niet...
jij hebt echt zo'n verkeerd beeld denk ik. MIsschien moet je eens wat vrouwenblaadjes gaan lezen HC..
Blue_Eyes schreef:Weet je wat me steekt? Het gevoel van superioriteit dat er vaak uitgaat van mensen die monogamie niet zo nodig vinden. Een beetje het idee van 'Ach, jij bent nog niet zo ver, maar ooit zul je misschien het licht zien en gaan begrijpen dat het allemaal anders is'.
Niet dat iemand dat hier nu gezegd heeft, maar dat gevoel spreekt er gewoon een beetje uit.
@Thailiaatjuh: eens.
Macusa schreef:FlairS schreef:Nogmaals:Ik zou mijn man voor geen goud willen missen en misschien had ik die hele toestand wel nodig om dat te beseffen.
Dit klinkt mij eerder in de oren als een excuus voor je zelf, dat jou helpt om het bedrog van je man te kunnen accepteren, maar er spreekt totaal niet uit dat jij er vrede mee hebt. Tussen de regels door meen ik te lezen dat jij er nog steeds niet mee uit de voeten kunt.
Macusa schreef:Dat zit bij die vrouwen dan toch echt tussen de oren. Fysiek is er namelijk geen beperking. Misschien is het wel zo (ook cultureel bepaald) dat veel vrouwen zich al dan niet bewust schamen voor hun sexualiteit, zich niet kunnen ontspannen en zich niet durven geven.

Thaliaatjuh schreef:Moet er van mezelf ook niet aan denken. Ik heb er geen behoefte aan, het is heerlijk/leuk/gezellig met hem en ik kan alles bij hem kwijt. Hij is mijn maatje EN lover.... wat wil je dan nog meer??/
Ik snap ook niet dat mensen durven zeggen " waar er 1 vreemd gaat hebben 2 schuld"
Helemaal niet!!!! Vreemdgaan is laf!! Het is (helaas) menselijk om verleidingen niet te kunnen weerstaan, maar dat is geen excuus. Als het niet goed gaat in je relatie dan werk je daar aan.
Als je dan niet doet en vreemdgaat heb je JUIST geen excuus, maar ben jij je partner niet eens waard!!
Blue_Eyes schreef:Huertecilla schreef:Denk er eens over na: de absurde tegenstelling tussen de unieke organen van de vrouw en het door mannen verzonnen Maria-beeld.....
In mijn optiek is er aan Maria weinig door mannen verzonnen hoor... maar goed, dit is geen discussie over geloof.