Storm76 schreef:zo'n klein melkkotsend ding op schoot
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! Zal toen vast iets minder geweldig zijn, maar kan me er iets bij voorstellen hoe je je toen voelde... DyMarvel schreef:Haha geweldig!
Ik heb ooit een jongen gezoend na een date.
vervolgens tilde hij em op rende over t strand en riep keihard YESSSSS IK WIST DAT MIJN 1E ZOEN OP T STRAND ZOU ZIJN
na me losgerukt te hebben , ben ik weggaanzo zie je zelfs aan t eind kan je nog afknappen
jongen was 19
DyMarvel schreef:Haha geweldig!
vervolgens tilde hij em op rende over t strand en riep keihard YESSSSS IK WIST DAT MIJN 1E ZOEN OP T STRAND ZOU ZIJN
na me losgerukt te hebben , ben ik weggaanzo zie je zelfs aan t eind kan je nog afknappen
jongen was 19

Ik heb echt mijn best gedaan
Hele lieve jongen, maar ik denk dat er maar weinig dingen zijn die hij deed waar ik níet op afknapte. Zo had hij nog echt zo'n "Ik ben 12!!!" slaapkamertje, liet hij me op de computer allemaal foto's zien van gebeurtenissen die me echt mijn reet konden roesten (en op de koop toe ook nog een foto van een -zelf geproduceerde - drol ("Hahahahaha dat was zó gaaf! Daar had je bij moeten zijn!!" Dat neem ik dan maar aan
) en kreeg ik na 2 of 3 weken "relatie" (als we iets gingen doen, vroeg ik steevast mijn beste vriend mee, waar ik overigens nu alweer dik een jaar mee samen woon
) liet hij de emmer over lopen door tussen twee kwijlzoenen (à la centrifuge) heel dromerig "... ik hou van je!!!!" uit te brengen. Ik heb daarop gezegd dat hij kennelijk niet echt wist wat zoiets betekent, dat ik bijvoorbeeld heel erg veel van mijn vader hou, en ja, zelfs van de hamster, maar dat hij op dit moment nog gewoon "leuk" was. Volgende dag heb ik het maar uitgemaakt. Sentimenteel gedoe.
Snadrem schreef:(en op de koop toe ook nog een foto van een -zelf geproduceerde - drol ("Hahahahaha dat was zó gaaf! Daar had je bij moeten zijn!!"
Kom op zeg 
. Dit is toch èèèèècht NOT DONE
.
), hilarisch!
. 
jongen was 19
Storm76 schreef:Ooo, en ik weet er nog een!!
Ik had op vakantie een leuke jongen leren kennen en ik was heel verliefd, toen we weer thuis waren vroeg hij me een keer langs te komen (we woonden beide nog bij onze ouders thuis). Ik wilde dat wel en we zouden die avond uitgaan.
Toen ik bij zijn ouders thuiskwam werd ik aan zijn ouders en zusje voorgeteld maaaarr...... zijn zusje had geen armen!! Alleen maar een soort botloze flubbervingertjes aan een kort stompje... ik wist niet wat ik moest doen, of ik haar een hand moest geven, durfde die flubbertjes niet goed aan te raken... Ze wipte haar schouder op en neer en de flubbertjes vlogen in het rond om aan te tonen dat ze best een 'hand' wilde geven...
Daarna gingen we uit en hij nam zijn beste vriend mee... tja... hijzelf sprak de hele avond niet en ik heb het keigezellig gehad met zijn vriend, we hebben ons rot gelachen.
Diep in de nacht thuis gekomen en ik bleef bij hem slapen, ik moest naar de wc en hoopte op wat privecy, maar hij ging pal voor de wc deur staan en tja... dan kan ik dus niet plassen... Nadat ik we in bed lagen ben ik er weer uitgegaan en ben nogmaals gaan plassen onder het mom 'ik heb ook veel sinas gedronken' hahaha.
Het is niet lang aangeweest begrijp je....
jongen was 19

dicenbalt schreef:Oh, ik weet er nog 1. Heel erg, de eerste keer dat ik aan de ouders van mn ex werd voorgesteld riep zn moeder gelijk: In onze famillie is abortus geen optie. Ik vond het een rare openingszin als je iemand voor het eerst ontmoet. Daarna moest ik foto's bekijken van de doodgeboren baby van zn zusje. Ik voelde me zeer ongemakkelijk...