Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:49

Storm76 schreef:
zo'n klein melkkotsend ding op schoot

_O- _O-

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:50

Pff, kansloze dates heb ik genoeg gehad....
Maar de ergste was toch wel deze: Ik had op een houseparty een hartstikke leuke jongen ontmoet. Hij zag er super uit, zorgde ervoor dat ik backstage mocht en bracht me naar huis in een dikke bmw. Toen we voorbij zijn huis reden (kast van een huis) zei hij heel nonchalant "hier staat mijn huis" Uit zijn verhalen maakte ik op dat hij daar dus alleen woonde. Dus ik was zwaaaar van hem onder de indruk. De hele week gesmst en een week later zou onze eerste date zijn. Ik zou hem ophalen en dan zouden we wat gaan eten. Dus ik naar dat gigantische huis, bel aan en een oude man doet open. "oh dus jij bent lotte" "uh ja.." Dus ik werd naar binnen gevraagd wat date was nog aan het douchen (fout 1, je zorgt dat je klaarstaat op een eerste date) dus ik zit in de kamer en dacht nog 'wat een ouderwets huis voor zo'n jonge vent' Komt er ook nog een oudere vrouw uit de keuken...Blijkt ie nog thuis te wonen!! (Kerel was 34!) Ik heb daar 1,5 uur met zijn ouders goede tijden zitten kijken, verhalen over zijn jeugd aan moeten horen en naar de collectie vogelhuisjes van zijn vader moeten kijken. (fout 2, laat je date nooit te lang bij je ouders zitten.) Op het moment dat ik genoeg van had kwam ie naar beneden. En omdat ie er zo lekker uitzag besloot ik toch wat met hem te gaan eten. Na uitgezwaaid te zijn door zijn papie en mamie toch lekker gegeten, alleen hij zat vreselijk te smakken en met open mond te eten (fout 3) Alleen maar over zichzelf, zijn psychische problemen en zijn exen te praten (fout 4,5 en 6) Na het eten heb ik ook maar gezegd dat het beter was om niet meer af te spreken.

Lilliputter

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:04

Geweldig verhaal Lotje02 :D! Zal toen vast iets minder geweldig zijn, maar kan me er iets bij voorstellen hoe je je toen voelde...

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:08

DyMarvel schreef:
Haha geweldig!

Ik heb ooit een jongen gezoend na een date.
vervolgens tilde hij em op rende over t strand en riep keihard YESSSSS IK WIST DAT MIJN 1E ZOEN OP T STRAND ZOU ZIJN

na me losgerukt te hebben , ben ik weggaan ;( zo zie je zelfs aan t eind kan je nog afknappen

jongen was 19 :n

Het zal je maar gebeuren :')

Dat verhaal van Lotje is ook werkelijk briljant!

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:21

DyMarvel schreef:
Haha geweldig!

vervolgens tilde hij em op rende over t strand en riep keihard YESSSSS IK WIST DAT MIJN 1E ZOEN OP T STRAND ZOU ZIJN

na me losgerukt te hebben , ben ik weggaan ;( zo zie je zelfs aan t eind kan je nog afknappen

Wahaha! Dat zie ik helemaal voor me :')

Trouwens, over dat naar een ouderlijk huis gelokt worden gesproken..

Ik had met Koninginnedag een paar jaar terug een "leuke" jongen leren kennen. Hij zag er in ieder geval erg leuk uit. Blond, lang, grappig, mooie zonnebril.. tot hij die dus afzette en zo scheel als.. nou ja, zo scheel als ze maar kunnen zijn bleek te zijn. Ach ja, ware schoonheid zit van binnen. Gezellig dag gehad, maar er is niets bijzonders gebeurt. Die jongen vroeg mijn nummer nog, en ik kreeg later een berichtje of ik zin had om de volgende dag wat te gaan drinken. Prima. Aangezien ik de onafhankelijke dame met de eigen auto ben, zou ik hem thuis wel oppikken. Was hij alleen even vergeten te vertellen dat hij nog bij zijn ouders woonde.

Affijn, ik bel daar aan, er wordt door hem open gedaan, ik word mee naar binnen genomen en aan paps en mams doodleuk voorgesteld als ZIJN VRIENDIN. Op dat punt waren we amper verder dan weten wat elkaars voornaam was, dus ik stond een beetje perplex, maar toch maar netjes pootjes gegeven en zo. Het is niet heel lang aangebleven, voor zover het dan aan te noemen was :') Ik heb echt mijn best gedaan :') Hele lieve jongen, maar ik denk dat er maar weinig dingen zijn die hij deed waar ik níet op afknapte. Zo had hij nog echt zo'n "Ik ben 12!!!" slaapkamertje, liet hij me op de computer allemaal foto's zien van gebeurtenissen die me echt mijn reet konden roesten (en op de koop toe ook nog een foto van een -zelf geproduceerde - drol ("Hahahahaha dat was zó gaaf! Daar had je bij moeten zijn!!" Dat neem ik dan maar aan :\ ) en kreeg ik na 2 of 3 weken "relatie" (als we iets gingen doen, vroeg ik steevast mijn beste vriend mee, waar ik overigens nu alweer dik een jaar mee samen woon :+: ) liet hij de emmer over lopen door tussen twee kwijlzoenen (à la centrifuge) heel dromerig "... ik hou van je!!!!" uit te brengen. Ik heb daarop gezegd dat hij kennelijk niet echt wist wat zoiets betekent, dat ik bijvoorbeeld heel erg veel van mijn vader hou, en ja, zelfs van de hamster, maar dat hij op dit moment nog gewoon "leuk" was. Volgende dag heb ik het maar uitgemaakt. Sentimenteel gedoe. :evaw:

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:46

Geweldig _O-

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:48

Hahaha, wat een verhalen zeg, ik lach me stuk!

Heb gelukkig nooit zulke gekke dingen meegemaakt op een eerste date!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:02

Snadrem schreef:
(en op de koop toe ook nog een foto van een -zelf geproduceerde - drol ("Hahahahaha dat was zó gaaf! Daar had je bij moeten zijn!!"

_O- Kom op zeg _O-
Vertel me asjeblieft dat je die zelf verzonnen hebt :') . Dit is toch èèèèècht NOT DONE :') .

Heerlijke verhalen er weer bij, die met die waterkruik en melkkotsend ding (ik zou op de zin 'staat je enig' hebben moeten antwoorden: "nee dank je, ik wil later helemaal geen kinderen", lijkt me gaaf om die geschokte gezichten dan te zien in zo'n familie :') ), hilarisch!

En idd, bij sommige mensen denk je echt dat ze een heel HEMA-3 gebouw voor hun kop hebben. Dat is het spijtige, sommige jongens begrijpen blijkbaar de hint "Hmm, we zien wel" niet als ze vragen nog eens af te spreken. Die moet je gewoon keihard de waarheid zeggen "Nee het wordt niets en zal ook nooit iets worden, je bent gewoon een vreselijke date" :+ .

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:17

Ik ga hier echt stuk van het lachen. :')

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:36

slijmen :')

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 18:42

DyMarvel schreef:
Haha geweldig!

aaaaaaaaach dat vind ik echt vet schattig HAHA :+

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:03

Hahaha sommige verhalen hier _O-

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:26

Storm76 schreef:
Ooo, en ik weet er nog een!!
:D
Ik had op vakantie een leuke jongen leren kennen en ik was heel verliefd, toen we weer thuis waren vroeg hij me een keer langs te komen (we woonden beide nog bij onze ouders thuis). Ik wilde dat wel en we zouden die avond uitgaan.
Toen ik bij zijn ouders thuiskwam werd ik aan zijn ouders en zusje voorgeteld maaaarr...... zijn zusje had geen armen!! Alleen maar een soort botloze flubbervingertjes aan een kort stompje... ik wist niet wat ik moest doen, of ik haar een hand moest geven, durfde die flubbertjes niet goed aan te raken... Ze wipte haar schouder op en neer en de flubbertjes vlogen in het rond om aan te tonen dat ze best een 'hand' wilde geven...

Daarna gingen we uit en hij nam zijn beste vriend mee... tja... hijzelf sprak de hele avond niet en ik heb het keigezellig gehad met zijn vriend, we hebben ons rot gelachen.

Diep in de nacht thuis gekomen en ik bleef bij hem slapen, ik moest naar de wc en hoopte op wat privecy, maar hij ging pal voor de wc deur staan en tja... dan kan ik dus niet plassen... Nadat ik we in bed lagen ben ik er weer uitgegaan en ben nogmaals gaan plassen onder het mom 'ik heb ook veel sinas gedronken' hahaha.
Het is niet lang aangeweest begrijp je....

Heel sneu voor het meisje natuurlijk, maar ik heb heul erg moeten lachen..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:28

Er komen hier idd geweldige verhalen bij, zouden die stakkers ooit nog een vriendin vinden? :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 19:47

Marije112, het was ook sneu voor het meisje, en ik bedoel het ook echt niet rot, maar ik wist me geen raad met de situatie, dat exvriendje had me ook niet even op de hoogte gebracht van zijn zusje...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 20:36

DyMarvel schreef:
Haha geweldig!

AAAAAAAAAAAAAAAAa...ik vin hem wel errug leuk eigenlijk :P

Met al die mislukte dates vergeet ik de date met de man waar het wel echt wat mee werd :P
Al was die vreselijk slecht in zijn eerste date.

Hij was vreselijk te laat, lees twee uur, met mij ophalen...toen ging de telefoon...ik bel aan en er doet niemand open....dus ik doe de deur open en er stond niemand voor mijn deur...
Op welk nummer sta je?
zes.....ik woon op vier....en voordat ik kon zeggen er staat niemand voor zes drukt die daar op de bel.
Dus ik ok....in welke straat sta je :S
Verkeerde straat dus....
Maar ok...1 minuut later stond die in mijn straat, had die een geweldige leuke auto en ok..op zijn witte kop na zag die er leuk uit.
Dus we gaan naar de bios...waar die door de hele film heen gel*ld hebt tot ik niet al te zacht vermelde dat een film het leukst is als je je mond houdt en kijkt.
Toen pakte die mijn hand vast :S
Ok...wat eten en drinken....was aan het spelen met zijn eten en tsja...werd steeds witter?
Door naar mijn paard *jaja* want die had wel de hele dag buiten gestaan maar wou haar wel gedag zeggen :D
Die draaide der kont naar hem toe....hij begon der een beetje eng te vinden toen ze ons tussen ons in wurmde en het eindigde in een gigantische niesbui met tranende ogen want de arme jongen was allergisch :D
En toch he, toen die me thuis bracht, hebben we gezoend :D
En vroeg die me wat ik maandag, woensdag, donderdag en vrijdag ging doen.
Maar hij was in goede banen te leiden en dus haalde die me vrijdag op *eff wat rusttijd ertussen* en nam me mee naar zijn uiterst nieuwsgierige vrienden want *o GOD de verhalen van vrienden* hij had al twee jaar meiden lopen afwijzen omdat die een zeikerd is.
En zij wou weten wat ik voor hem voelde en van hem vondt want ze wist al alles van mij en ook wat hij van mij vondt en blablablablabla.
Gezegd dat als ik wat voor hem voelde hij de eerste zou zijn die het te weten zou komen *zij ongetwijfeld de tweede lol*
Maar alles bij elkaar genomen ach....ondanks zijn allergie bleef die meegaan naar het paard, en bleef hij slapen terwijl mijn katjes ook op bed sliepen *ok hij sliep weinig* en waren we zo verschillend als de pest, het had gewoon iets.
Denk dat als de klik er wel is, het niet uitmaakt hoeveel rare dingen de mannen uithalen :D

PS: hij was zo spierwit en aan het spelen met zijn eten omdat die een onwijze kater had van de zaterdag *we hadden date op zondag* waarop we elkaar ontmoet hadden en hij me behoorlijk aangeschoten mee uit vroeg *wat ik dus normaal ook nooit doe*
Vriend van hem zei achteraf hij was zo beroerd...maar zo vastbesloten die afspraak met jou na te komen omdat die je niet wou laten lopen...kijk....das dan wel superlief....en dat vreselijk te laat komen....hij was in het huis van zijn ouders een bad gaan nemen in de hoop dat hij zich beter zou gaan voelen...en volgens zijn zusje heeft die daar heel lang gezeten en kwam die er schoon, geschoren, bekapt en geparfumeerd weer uit....lief he allemaal:P
Alleen die kater....die ging maar niet over hahahaha

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:02

ik was 16 jaar, ik werd gebeld door een vriendin, dat een jongen van de sportclub mij leuk vond. Ze had mijn adres aan hem gegeven, want hij wilde me uit vragen......
twee dagen later hoor ik een brommer aankomen rijden, kijk vanuit mijn kamer naar buiten, zie ik mijnheer aankomen....WAT!!!!!
ik wegduiken en zus op hem afgestuurd dat ik bij een vriendin was...de sukkelsorry hoor).....ik ben die dag door drie vriendinnen gebeld...mijnheer stond voor de deur om te vragen of ik er was....is ie alle vriendinnen die ik op de sportclub had die dag afgereden om mij te zoeken (en laat ik nou in een dorpje achteraf wonen; hij moet gewoon wel 60 km, die dag hebben gereden).

geloof me die date is er niet gekomen!!! Het allerergste was nog dat nadat ik hem had laten weten geen interesse te hebben zijn neef boos op me was geworden, omdat ie mijnheer had tegen moeten houden om niet tegen een boom te rijden. (ik vraag me nog weleens af, zelfs 20 jaar later, hoe hij ooit op een gezonde manier in een relatie kan staan).

conclusie; te graag willen is een heeeele grote afknapper! (maar eerlijk is eerlijk, had ik een leuke wederzijdse date, vond ik het ook wel jammer als er geen zoen vanaf kon)

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 21:07

Storm76 schreef:
Marije112, het was ook sneu voor het meisje, en ik bedoel het ook echt niet rot, maar ik wist me geen raad met de situatie, dat exvriendje had me ook niet even op de hoogte gebracht van zijn zusje...

Ik neem het je helemaal niet kwalijk en zou precies hetzelfde hebben gereageerd ;)!

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 09:25

Oh, ik weet er nog 1. Heel erg, de eerste keer dat ik aan de ouders van mn ex werd voorgesteld riep zn moeder gelijk: In onze famillie is abortus geen optie. Ik vond het een rare openingszin als je iemand voor het eerst ontmoet. Daarna moest ik foto's bekijken van de doodgeboren baby van zn zusje. Ik voelde me zeer ongemakkelijk...

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 09:28

dicenbalt schreef:
Oh, ik weet er nog 1. Heel erg, de eerste keer dat ik aan de ouders van mn ex werd voorgesteld riep zn moeder gelijk: In onze famillie is abortus geen optie. Ik vond het een rare openingszin als je iemand voor het eerst ontmoet. Daarna moest ik foto's bekijken van de doodgeboren baby van zn zusje. Ik voelde me zeer ongemakkelijk...

dat meen je niet???!

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 09:30

Ja, serieus, toen ik het mijn moeder vertelde riep ze "zo hard mogelijk wegrennen als je kan' :+ Het is ook niet lang aangebleven, die famillie was toch wel heel erg apart en ookal ga je voor de persoon en niet zijn famillie, dit was meer dan dat ik aankon.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 09:43

Oeh dat is wel heel erg..

Ik heb ook wel moeten lachen om het verhaal van Sily :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:06

OMFG.. Echt vreselijk die verhalen :')

Ik zit druk te bedenken of ik nog rare dates heb gehad :')

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 10:10

ging met een oude vriend uiteten. we waren klaar met eten en gingen even naar zijn huis.
Hij vroeg hoelaat ik thuis moest zijn. ik zeg; Uiterlijk half 3'
Hij; Oh, hebben we nog 2 en half uur om s*ks te hebben." >;)

was uiteindelijk maar een grapje maar voelde me wel ongemakkelijk! :o

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 10:44

Haha als ik me op mijn gemak voel bij iemand zou ik daar nog best wel om kunnen lachen :P
Anders zou ik me ook erg ongemakkelijk voelen!