Oh wat vreselijk oneerlijk! Lees altijd wel even de update en wilde je gister nog sterkte wensen vanwege je eerdere update.
Nu moet ik je op een manier sterkte wensen, die ik niet had verwacht.. en je graag had willen besparen. Maar helaas... de wereld is soms oneerlijk. Te hard.
Meis, heel veel sterkte met dit ongelooflijk zware verlies!
Wat een verschrikkelijk nieuws, ik lees al heel de tijd mee en dit had ik echt niet verwacht! Hij is veel te vroeg overleden, zulke dingen zouden niet mogen gebeuren! Gecondoleerd en heel veel sterkte
BraveSpots
Geplaatst: 28-05-09 09:51
Sterkte. Dit is zo oneerlijk. Voor jouw, voor iedereen...
heel veel sterkte de komende tijd. Je zal dit waarschijnlijk kunnen gebruiken. Weet dat wij jou allemaal steunen en dat mijn PB-box altijd voor jou open staat.
Dit is gewoon de nachtmerrie die NOOIT mag uitkomen, voor niemand niet. Weet ook dat er geen enkele schuld bij jou ligt !!!!
Lieve meid, ontzettend veel sterkte voor jou en voor iedereen die dat nodig heeft!
Gecondoleerd..
Lotje02
Geplaatst: 28-05-09 10:21
Wat afschuwelijk.... Ik was een stille meelezer en had gehoopt op een update waarin je vertelde dat het beter ging.... Ik weet niet wat ik nu moet zeggen, maar ik wens je heel veel sterkte de komende tijd