Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
TakeThat schreef:KiWiKo, best triets.
Volwassen vrouw, die zich erg sterk omschrijft, eigenbedrijf, personeel alleenstaande moeder.
Verteld over 2 19 jarige dat die geen bedrijf kunnen runnen.
Go toch best zielig dat je daar zo opin moet gaan
KiWiKo schreef:TakeThat schreef:KiWiKo, best triets.
Volwassen vrouw, die zich erg sterk omschrijft, eigenbedrijf, personeel alleenstaande moeder.
Verteld over 2 19 jarige dat die geen bedrijf kunnen runnen.
Go toch best zielig dat je daar zo opin moet gaan
ga jij nou maar eerst eens waarmaken wat ik net voorstelde![]()
![]()
en dat is even teruggehaald..... de maand juni kwart van de hypotheek, gas licht en water betalen.......plus je eigen onkosten
TakeThat schreef:KiWiKo:
Waarom zou ik dat voor jou doen?
ik hoef jou totaal niks te bewijzen
en alleen daarom zal je nooit een euro aan mij verdienen ............. en zo denken heel veel medeondernemers met mij...... kwestie van grote mond een heel stuk bijschaven......... of failliet gaan
Voelen jullie je sterker op internet? of is dit de keiharde realiteit?
Citaat:Jeetje, een avondje geen bokt, en ik ben 11 pagina's rijker!
Allereerst wil ik zeggen dat ik echt geen flauw idee meer heb waar het in het topic over ging. Over verwend, niet verwend, bedrijven leiden en geld opbrengen; totaal offtopic en nergens voor nodig .
Ik ben tot mijn 'besluit' gekomen. Voor deze ene keer zal ik dat mens, wat geen vlieg kwaad doet, in mijn bed toelaten, maar als m'n moeder zoiets nog een keer verzint dan gebeurt het gewoon niet; klaar.
Ohja, ik vind het absoluut geen probleem om bij m'n vriend te slapen hoor.
Bij ons in huis is iets van jou, al jij dit heb gekregen. Ik heb van mijn ouders het bed gekregen, dus is met mijn bed.
Dingen als dat ik niet voor mezelf kan zorgen wil ik niet horen/zien, want dat kan ik wel degelijk. Naast mijn school (ik zit nu nog op de HAVO, maar begin hierna aan een opleiding, en heb dus wel wat achter de hand voor het geval dat), werk ik veel, zodat ik mijn eigen paard kan onderhouden, want dit moet ik allemaal zelf doen en betalen. Mijn vriend woont al een jaar of wat op zichzelf, en daar help ik ook in het huishouden; koken, schoonmaken, financiën.
Verder help ik niet in het huishouden, omdat wij de luxe hebben van een huishoudster, en doet mijn moeder zelf ook niks in het huishouden betreft schoonmaken.
Dit was mijn laatste post, en jongens, probeer je wellicht een beetje open te zetten voor elkaars mening, leer je van!